Op de mijne staat ook geen 20 graden of zo. maar ik kan wel koud wassen.
Dat doe ik bij truien/shirten met een donkerlichaams gedeelte en witte mouwen of zo.
Dat blijft dan gewoon wit, en kleurt niet groen of rood of zo
Moderator: Moderafo's
schelpje3 schreef:Mijn wasmachine kan dus ook niet lagerIk vraag me af of ze uberhaupt bestaan.
Schipje schreef:Bedankt voor de tips, ik ga ermee aan de slag. Ariel is dus beter als Omo? Ik vraag me altijd af of er wel verschil tussen al die wasmiddelen zit. Ze beloven allemaal hetzelfde maar doen het niet. Nog meer positieve ervaringen met ariel?
*Annette* schreef:
Hier zijn er ook heel wat verschillende wassen;
- 60 of 95 graden witte was (ondergoed, sokken etc.)
- 60 graden baddoeken/washandjes/vaatdoekjes/theedoeken/handdoeken
- 60 graden donkere was (werkkleding/overals)
- 40 graden donkere was (werkkleding)
- 40 graden donkere was (ondergoed, sokken, 't shirts etc.)
- 40 graden witte was (ondergoed, 't shirts etc.)
- 30 graden donkere was (nette broeken, vesten, bh's etc.)
- 30 graden donkere was (spijkergoed)
- 30 graden licht gekleurde was (blousjes, 't shirts etc.)
- 30 graden witte was (blousjes, bh's, 't shirts etc.)
.
rosaatje schreef:dat is het voordeel weer als je gezin wat groter is, kun je lekker vaak wassen
MissF schreef:Pff, zonder vaatwasser vind ik ook niet fijn nee. Pas deed de onze het een weekje niet, maar dat afwassen ben je snel zat
Een droger heb ik niet, wel gehad, maar die gebruikte ik amper. Met de verhuizing heb ik hem weer teruggegeven aan mijn schoonmoeder. Maar ik denk dat we met 2 kindjes straks wel een droger kopen, omdat we dan te weinig ruimte hebben om alles te drogen. Nu is het beste als er maximaal 2 wassen in de studeerkamer hangen, maar soms zijn die niet de dag erna droog, dus dan doet het er nog een dag langer over. Als ik dan meer dan 4 of 5 wassen heb, ga ik het niet meer redden. Of de studeerkamer komt zo bomvol te hangen, dat vind ik ook niet zo prettig. Maargoed, als die kamer echt netjes en klaar is, dan kijk ik wel weer eens, en koop nog een extra rekje, een droger kopen kan altijd nog natuurlijk.
Gebruikers op dit forum: Google Adsense [Bot] en 87 gasten