nette schreef:als je voor de 1e keer seks heb verander je wel degelijk
Maar we hadden het over zelfbevrediging.
je word lichamelijk 1 met degene waarmee je seks hebt
Oei, ik mag toch hopen van niet. Hoe kom je dan weer uit elkaar?
dat brengt ook weer gevoelens mee
in de weet.magazine staat daar een heel mooi stukje over
de regel van seks binnen het huwelijk is er niet zomaar, het bewezen dat het beter is
want als je je verschillende sexpartners heb, kan je daarna minder makkelijk een vaste relatie aangaan,
Ik zou wat dat betreft niet blindvaren op wat weet magazine allemaal schrijft. Die hebben nogal de neiging behoorlijk gekleurde stukjes te schrijven. En het zal ongetwijfeld afhangen van hoeveel 'verschillende' ook echt zijn. 2, 5, 100?
Maar wederom heeft het niets met zelfbevrediging te maken.
hier bedoel ik dat je wel verandert.
en vrouwen hebben ook een maagdenvlies, in een stencil van biologie heb ik gelezen,
dat die bij de 1e mastruberen er ook af gaat, dus er verandert wel degelijk iets
Nou, poe poe, en wat een cruciaal onderdeel verander je dan zeg. Waar is dat maagdenvlies goed voor, behalve om paranoide nieuwgetrouwde mannen ervan te overtuigen dat hun kersverse bruidje nog maagd was? (een slimme meid neemt een speld mee naar bed en prikt even in haar vinger). Het is een beetje hetzelfde als wanneer je van melktandjes naar een volwassenengebit gaat, ook zo'n verandering.
Niet om vervelend te doen, maar als argument tegen masturbatie vind ik het niet echt overtuigend. Maar wat ook verandert is dat je leert hoe een orgasme aanvoelt, en hoe je lichaam reageert op allerlei aanraking, hoe je dat lekkere gevoel zo lang mogelijk kunt rekken. Dat verandert ook allemaal.