Spannend Petra85!! Alvast heel veel succes volgende week

!
@ Mortlach; Fijn om te horen! Dapper hoor dat je daar alles zo snel hebt opgepakt! Succes met sporten en afvallen!
Hier gaat het op en neer. Het ene moment lijkt alles mogelijk en weer goed te komen en het volgende moment lijkt de grond onder me voeten weg te zakken.
Helaas ben ik voor de zoveelste keer opnieuw gestart in hulpverleningsland. Altijd heeft het al niet zo goed verlopen tussen de psych. en mij en dan opeens krijg je te horen het is voldoende geweest, succes

! Terwijl ikzelf het gevoel had/heb nog lang niet stabiel te zijn... Een maand ervoor hadden we gesproken over evt. vervolg therapie. Allemaal zo raar en vaag. Vanwege een behandeling kwam ik in aanraking met een psycholoog en maatschappelijkwerker. Die keken er ontzettend vreemd van op hoe het gelopen was, zij wouden me juist aan de medicijnen zetten, ik kwam daar behoorlijk depressief over

. Al was het op dat moment ook allemaal een beetje 1 negatieve spiraal, niet kunnen accepteren wat mij overkwam enz. De conclusie was al snel dat ik mezelf teveel etiketten op plak, ik ben te negatief over mezelf enz. Ik voel me anders dan anderen, heb het gevoel dat ik vreemd ben, niet spoor. Me vorige opleiding is misgelopen, moeten stoppen, keer blijven zitten enz. Dacht ik de draad weer opgepakt te hebben, werd me wel weer wat voor de voeten gegooid. Het voelt allemaal zo oneerlijk, heb het gevoel dat mij iedere keer alles mislukt. Waardoor ik mezelf ook mislukt voel... Heb het gevoel dat er niemand is die om mij geeft, geluk voor mij niet weggelegd is. Inmiddels weet ik dat het allemaal gevoelens van mij zijn, het lang niet allemaal klopt. Maar nu die ommekeer nog.
Zoveel negatieve dingen, maar positieve dingen zijn zo moeilijk voor mij om te benoemen!
Het was nog ook snel duidelijk dat ik nog lang niet klaar was, maar ik wou absoluut niet meer terug naar de oude psych, m'n vertrouwen is gewoon helemaal weg, het gevoel dat er niemand is die mij begrijpt. Ik zei op een moment wat ben ik voor rare eend dat niemand mij begrijpt, ach zegt die dan ben ik ook een rare eend want ik begrijp je wel

. Zo voelde het ook, ik heb iemand nodig die door mij heen kan prikken! Ik vind het soms zo ontzettend moeilijk om antwoord te geven op vragen, een goede psych. weet daar wel foefjes op om het toch uit je mond te horen. Zij wouden mij opnieuw doorverwijzen, al moest ik wel zelf hierin beslissen, het voelt het allemaal zo ontzettend dubbel, alleen kom ik er niet uit dus ik heb weinig keus... Het eerste intakegesprek heb ik inmiddels gehad, pittig, maar het voelde gelijk allemaal zo anders!
Dan moet ik wel toegeven 2 jaar geleden ging het helemaal mis en zo voelt het nu helemaal niet. Ik voel me al een stuk beterder, hoor ook van veel kanten dat ik er een stuk beterder uit zie. Maar het onzekere, soms kan het mij ontzettend aanvliegen, als goed is ligt er nog een lange tijd voor me maar soms zie ik dat helemaal niet zitten

. Hoe ga ik het doen? Mijn opleiding? Enz, enz. Het lijkt allemaal onmogelijk...
Ik weet ook heel goed dat er maar Één is die overal boven staat, Hij een bedoeling heeft met mijn leven. Maar soms is het moeilijk om het te accepteren en lijkt het leven zo moeilijk

.
Dan nog het volgende, tijdens het laatste gesprek met de psych. heb ik gevraagd om het verslag van de intake en het behandelplan. Ik zou die krijgen, maar ik heb het nog nooit gehad. Steeds durfde ik er niet om te vragen, maar ik wou het wel graag hebben, ook om te weten wat er toen over bij beschreven is, diagnose enz. Dus toch maar gevraagd. Ze zouden het opsturen, op dat moment was er geen tijd meer voor. Na 3 maanden had ik nog niks gekregen, dus ik 2 weken geleden er maar heen gebeld. Van de receptie zouden ze opnieuw de opdracht doorgeven, maar nu heb ik nog steeds niks gekregen
](./images/smilies/eusa_wall.gif)
. Ik word daar wel een beetje heel zat van! Ik wacht het nog een aantal weken af, dan bel ik opnieuw als ik het dan niet krijg dan ga ik een boze brief sturen

. Ben er helemaal klaar mee!
Zo ik heb weer even het topic volgespamd

...
(Het kan soms best even opluchten om (anoniem) van je af te schrijven...)
Wat de toekomst brengen moge........