J.A. schreef:Riska schreef:Nou dan weet ik niet waar jij woont, maar ik ken heel veel vrouwen die - ook in de winter - met een rok lopen!
En wat maakt dat uit? dat je in de winter een rok aan hebt? Het komt op mij een beetje vreemd over, net alsof het raar is dat je s'winters een rok aan hebt?
Lekkere dikke maillot of leggingaan en laarzen, en je voelt geen kou hoor
mocht het om de kou gaan
![]()
ik heb dat nog nooit meegemaakt zo over rokkenIk loop altijd in een rok, heb niet één broek, en in onze omgeving loopt vrijwel iedereen van onze kerk in rok.
Mijn rokken zijn altijd net boven m'n knie of iets eronder en echt niet tot op m'n enkels, die weet ik ook nergens te koop![]()
Ik zal zelf nooit een broek dragen, (of ik moet op het land gaan werken, zoals ik vroeger gedaan heb in de bloemenen ik ga gewoon een gesprek aan met moeders bij school bv, die een broek dragen, en dan niet over de broek
maar gewoon, een praatje over het weer, kids e.d! net zoals ik doe als ze wel een rok dragen
Precies. Sowieso valt over die broek volgens mij niet zoveel te praten aangezien de Bijbel het niet verbiedt. (daarom vind ik de cultuur "broeken mogen niet (en leggings ook niet)) altijd wel wonderlijk. En man mag niet gekleed gaan als vrouw en een vrouw niet als man.... maar bij mijn weten heb je mannen- en vrouwenbroeken en denk ik (doorgaans) bij een vrouw in broek niet: Huh, is dat nou een man of een vrouw? of heej, die vrouw loopt er als en man bij.