Refoweb's Dr.Love Clinic: vragen,oplossingen,verhaaltjes enz

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

cash
Verkenner
Verkenner

Berichtdoor cash » 17 feb 2004 19:20

rosekapje schreef:
PS. Misschien is het verstandig om voordat je je op het jagerspad begeeft, het allernieuwste boek van mijn hand te lezen. Het heet: Jagen Hoe en Wat (en is speciaal gericht op mannen….) Ik heb al een gesigneerd exemplaar voor je achteruit gelegd…. Voor andere liefhebbers dit boekje is natuurlijk ook verkrijgbaar in de $HOP voor 20 euro….

ha doktertje,
ik reageer ff kort, want ik moet mn brommert poetsen.
alleen, dat boekje!!! Jagen, Hoe en Wat, is speciaal gericht op mannen? ben ik niet duidelijk in mn voorkeur voor het vrouwelijke geslacht? :?:
ik wil niet op mannen jagen!!! :x

ik neem aan dat u dat wel even recht zet, anders is mijn reputatie naar de knoppen. :(

columbus
Majoor
Majoor

Berichtdoor columbus » 17 feb 2004 19:34

Romantiek bij de lift

Mijn eerste kus, dat was een kus die ik niet meer kan vergeten.
Ik was 17 jaar en assistente van een inkoper bij een grot warenhuis.
Een jongen van de computerafdeling kwam vaak in de pauzes bij me zitten aan het tafeltje in de kantine.
We vonden elkaar meer dan leuk, en het duurde niet lang voor dat we elkaar zoenden. We stonden de bij de goederen lift en daar gebeurde het.
Het leek wel tijdloos, die kus. Echt eentje uit het boekje, het ging perfect en was oh zo lekker!

na een paar minuten verbraken we de omhelzing, de pauze was voorbij.
De volgende dag in de kantine zaten we weer bij elkaar, we hadden ook alleen maar oog voor elkaar, maar we werden uit onze roes gehaald door gegrinnik van de vele collega's die ook aan een tafeltje zaten.
We keken verbaasd rond, iedereen keek naar ons en dan weer naar het tv scherm dat ik de hoek van de kantine hing.

Met rode hoofden zagen we ons al zoendend op de tv!!!
De beveiligingsman had het opgemerkt dat we zoenden die dag ervoor en had een copy van de band in de videorecorder in de kantine gedaan!

Na van de 'schrik' bekomen te zijn, konden we er gelukkig om lachen, en nadat iedereen de videoband had gezien, na 3 dagen!!!! mochten we de band mee naar huis nemen.

ingezonden door een refowebster
waarvoor onze hartelijke dank!
Alleen daar kan liefde leven, alleen daar is het leven goed, waar pa stil en ongedwongen, de aardappels schilt en de afwas doet.

meschianza
Majoor
Majoor
Contacteer:

Berichtdoor meschianza » 17 feb 2004 19:37

Wow, mag je je 1e zoen verhaal anoniem inzenden?
Wat onze dr. Love allemaal niet te verwerken krijgt in zijn functie. :mrgreen:

Mijn eerste echte, goede (de puberprobeersels wegdenkend) zoen was niet zo heel romantisch :? Eigenlijk mikte die sukkel gewoon mis bij het afscheid nemen, en toen hielden we het maar zo. :mrgreen: :lol:

Ik heb er wel een gedicht over kunnen schrijven.

Achjah,....
Laatst gewijzigd door meschianza op 17 feb 2004 19:44, 1 keer totaal gewijzigd.
''Duisternis verdwijnt niet door duisternis. Dat kan alleen licht. Haat verdwijnt niet door haat. Dat kan alleen liefde.'' Martin Luther King

Daphne
Kolonel
Kolonel
Contacteer:

Berichtdoor Daphne » 17 feb 2004 19:42

columbus schreef:
Daphne schreef:
columbus schreef:wow heftig Daphne!!!

Dat zijn leuke berichten! :)
En als het een beetje klikt, gelijk je 'eerste zoen' verhaal mailen hé!!! :D

Het klikte fantastisch, maar op dat zoenverhaal moet je nog ff w88! :oops: :mrgreen: 8) :lol:

ja ja Daphne!

Je wilt het lekker nog even voor jezelf houden hé! :wink:
Nou, de mailbox is geduldig hoor! en groot! dus het verhaal kan niet lang genoeg zijn.
Laat ons genieten van de smeuige sappige details :mrgreen:

Hopelijk ben jij net zo geduldig als je mailbox... :mrgreen: :wink: :?:
Afbeelding

evelientje

Berichtdoor evelientje » 17 feb 2004 22:05

meschianza schreef:Wow, mag je je 1e zoen verhaal anoniem inzenden?

Mijn eerste echte, goede (de puberprobeersels wegdenkend) zoen was niet zo heel romantisch :? Eigenlijk mikte die sukkel gewoon mis bij het afscheid nemen, en toen hielden we het maar zo. :mrgreen: :lol:

Achjah,....

nauw dat gedicht mag je van mij er wel op zetten haha lijkt me heel leuk :lol:

columbus
Majoor
Majoor

Berichtdoor columbus » 17 feb 2004 22:58

meschianza schreef:Wow, mag je je 1e zoen verhaal anoniem inzenden?

Achjah,....

Een gemiste kans voor die knul!! :D
Alleen daar kan liefde leven, alleen daar is het leven goed, waar pa stil en ongedwongen, de aardappels schilt en de afwas doet.

rosekapje
Majoor
Majoor
Contacteer:

Berichtdoor rosekapje » 18 feb 2004 13:56

cash schreef:
rosekapje schreef:
PS. Misschien is het verstandig om voordat je je op het jagerspad begeeft, het allernieuwste boek van mijn hand te lezen. Het heet: Jagen Hoe en Wat (en is speciaal gericht op mannen….) Ik heb al een gesigneerd exemplaar voor je achteruit gelegd…. Voor andere liefhebbers dit boekje is natuurlijk ook verkrijgbaar in de $HOP voor 20 euro….

ha doktertje,
ik reageer ff kort, want ik moet mn brommert poetsen.
alleen, dat boekje!!! Jagen, Hoe en Wat, is speciaal gericht op mannen? ben ik niet duidelijk in mn voorkeur voor het vrouwelijke geslacht? :?:
ik wil niet op mannen jagen!!! :x

ik neem aan dat u dat wel even recht zet, anders is mijn reputatie naar de knoppen. :(

Ha die Cash...

Je begrijpt mijn insteek van het boekje verkeerd, maar dat is niet erg, dat gebeurt wel vaker, dat mannen, vrouwen verkeerd begrijpen :mrgreen:
even voor de duidelijkheid, het boekje is speciaal gericht op mannen die zich op het jagerspad begeven, of willen gaan begeven... waar ze dan op jagen... dat zal mij een zorg wezen #$%^@ dat is voor elke man weer verschillend (maar zal voor de meesten toch wel een vrouw/meisje zijn)
Verder wil ik even kwijt dat het boekje niet speciaal gericht is op jouw reputatie, want ik weet niet of dat zo goed zal zijn voor mijn reputatie :mrgreen: :wink:

Oh en lieve Cash, poets niet te hard op die brommer, alhoewel dat natuurlijk wel aantrekkelijk is een glimmende brommer :mrgreen: :oops: :wink: , maar hier zijn de meeste wegen nog niet verhard :mrgreen: :wink:

Liefdevolle groet Dr. Rosekapje
Wees sterk en moedig. Sidder niet en wordt niet verschrikt. want de Here, uw God, is met u, overal waar u gaat (Jozua 1:9)

*Annet*
Generaal
Generaal

Berichtdoor *Annet* » 18 feb 2004 14:05

Ben met een getrouwde man naar bed geweest..................

is dat wat?
ja, dat is mijn mening dan he.....

columbus
Majoor
Majoor

Berichtdoor columbus » 18 feb 2004 14:34

Annettje schreef:Ben met een getrouwde man naar bed geweest..................

is dat wat?

Ha Annetje,

in eerste instantie was ik 'shocked'! :shock:
Maar toen ik even was bekomen van de schrik en de kleur wederkeerde in mn spuit, toen besefte ik ook dat het geen gek idee is om met een getrouwde vrouw het bed te delen. :P
Alleen zou mijn voorkeur uitgaan naar een vrouw die wel dezelfde ring zou dragen als ik, oftewel, met je eigen echtgenote. :wink:

Maar hoe je het ook bekijkt, je kan beter, in jou geval, beter met een getrouwde vent naar bed gaan, als met een postduif :mrgreen:

rosekapje
Majoor
Majoor
Contacteer:

Berichtdoor rosekapje » 18 feb 2004 15:00

Dit gedicht heb ik toegestuurd gekregen van een anonieme vrouw die getrouwd is met een zeeman.

Het is getiteld Mijn zeeman

Toen ik je voor het eerst zag,
werd ik betoverd door je mooie glimlach.
Jij was beter dan de mannen uit mijn dromen.
Er kon dan ook niets anders dan een relatie van komen.
Van de relatie kwam een verloving,
van de verloving een trouwring.

Toch kwam na de wittebroodsweken,
weer de tijd van varen en dan praat ik over maanden, niet over weken..
6 maanden achter elkaar was je weg
dat is niet niks, wat ik je zeg…
Ik vraag me dan ook vaak af, of jij ook niet in elke stad
een andere schat hebt gehad
Want zo aantrekkelijk als jij in uniform, is er geen
Nee werkelijk waar niet een

Als ik naar je foto kijk, naar de pet en de knopen,
ogen, van alcohol rood doorlopen,
Want ja dat hoort erbij
een zeeman houdt wel van wat bier en wijn…
Hoe vaker ik naar je foto loop te lonken,
des te harder mijn hart gaat bonken
Ja, de mijne bonkt voor jou,
mijn zeeman dat wil zeggen, dat ik van je hou.

Weet dat ik je erg mis
ook al weet ik dat je stinkt naar zee, zout, alcohol en vis,
Mijn zeebonk, over een maandje ben je weer voor even thuis.
Dan mag je lekker klussen in en om het huis. :mrgreen:
Gaan we samen dingen ondernemen.
Naar het strand, bootje huren en de woonboot zemen.
Ja een woonboot is waar we wonen,
want zo voel jij je nog verwant met de zeeën en de oceanen.

Wat zal het fijn zijn, jou weer in mijn omgeving.
Je knuffelen en wat al meer, je bent en blijft mijn lekkere ding.
Maar toch zal er weer een tijd zijn van gaan,
Maar ik weet, ook dat kan ik aan.
Want je bent zeeman in hart en nieren
ik weet dat je hart ook ligt bij mij en de huisdieren,
maar toch varen is jouw grote liefde
En op plaats twee, kom ik, jouw geliefde.

Wees sterk en moedig. Sidder niet en wordt niet verschrikt. want de Here, uw God, is met u, overal waar u gaat (Jozua 1:9)

columbus
Majoor
Majoor

Berichtdoor columbus » 18 feb 2004 15:35

Dit is nu echte liefde *snik* zo mooi kan liefde zijn!

cash
Verkenner
Verkenner

Berichtdoor cash » 18 feb 2004 18:38

<<<----------------------dit ben ik dan, Cash

dan herken je me Dr Rosekapje, als ik met mn brommert naar Twente kom. nu kan je vast even wennen.

groetjes Cash

columbus
Majoor
Majoor

Berichtdoor columbus » 18 feb 2004 20:52

Lieve mensen,

Gezien de drukke werkzaamheden, boeken schrijven, therapien ontwikkelen enz.. 8) vond ik het nodig om nog een assistente erbij te nemen. :P
Zij is expert in het onderkennen van problemen en ziet altijd waar de schoen wringt.
Ook mijn pijnlijke nek word waarschijnlijk onderhanden genomen door haar :wink: maar ze na een lange sollicitatie procedure als enigste kandidate overgebleven. :!:

Bloempie19, ik ben trots jouw als mijn assistente te mogen verwelkomen in de Refoweb Dr.Love praktijk.
Je mag gelijk aan de bak, want Dr.Columbus is momenteel beetje aan het experimenteren met liefdes dingen enzo, :oops: dus zal niet altijd aanwezig zijn. hooguit nog een paar uur per dag.

Bloempie19 dus, eerst een patient van ons, en door al de boeken volledig op de hoogte van het 'liefdesleven'in alle facetten.

bloempie
Majoor
Majoor

Berichtdoor bloempie » 18 feb 2004 22:01

Dank je wel voor dit warme onthaal dr Columbus! :P
Ik hoop dat ik je kan helpen waar dat nodig is.
En wat dat experimenteren met liefdesdingen betreft: Je weet dat ik je met alle liefde help! :mrgreen: :wink:
Ik wil dus ook met alle liefde de pijn uit je nek masseren. Ik heb namelijk net een nieuwe video-opname gemaakt, genaamd: "Masseren, kneden als de nek heet is."
Thomas 19-06-2007
Sarah 30-04-2009

columbus
Majoor
Majoor

Berichtdoor columbus » 18 feb 2004 22:12

bloempie19 schreef:Dank je wel voor dit warme onthaal dr Columbus! :P
Ik hoop dat ik je kan helpen waar dat nodig is.
En wat dat experimenteren met liefdesdingen betreft: Je weet dat ik je met alle liefde help! :mrgreen: :wink:
Ik wil dus ook met alle liefde de pijn uit je nek masseren. Ik heb namelijk net een nieuwe video-opname gemaakt, genaamd: "Masseren, kneden als de nek heet is."

WOW :!:
Das nog eens een binnekomer zeg :D
Zullen we samen die video eens bekijken? in het kader van eehh samenwerking?

OKE mensen, post je vragen maar, we zijn er weer helemaal klaar voor, je vraag kan niet moeilijk genoeg zijn!! :wink:

Terug naar “Archief”