Koeien dat zijn toch van die beesten die in een stal horen volgens de regering
Ben altijd blij als ik in het oosten weer volop de koeien zie staan in de wei... in het westen moet je goed zoeken hoor (oke krimpenerwaard , maar het is niet meer zoals vroeger )
Ik ga zeker niet rechts stemmen dit keer, afgezien van het beleid mbt scholen en in het bijzonder pgb, de houding ten opzichte van de postmarkt.. en dan nog zo'n clown op de achtergrond uit limburg...
Christenpartijen gedoogsteunen het rechtse kabinet.... (sgp weet ik even niet zo...) waarschijnlijk omdat de pvv tegen de islam is enzo .. maar of dat nu zo slim is...
het zal dus een stuk linkser worden, sp ofzo... die partij vecht teminste voor mijn beroep , en zegt voorlopig geen a en doet B zoals de partijen nu doen !
Het CDA .... nou daar mogen ze van mij de C van uit halen... zolang die partij maar kan mee regeren is het volgens hen prima..
en dan de affaire afghanistan... nee we gaan er niet heen.. maar nu dus onder het mom van verkapte politie opleiding.... hoe eerlijk ben je dan. (overigens ben ik voor militairen, die zijn beter ervaren dan politie , en hebben een beroepsrisico, dus dat gezeur toen er doden soldaten terug kwamen is schijnheilig, uiteraard is het heel erg, laten we dat voorop stellen maar ze wisten waar aan ze begonnen, het is hun beroep en daar hebben ze bewust voor gekozen !