Kijk jij naar 'Boer zoekt vrouw'?

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

esli
Kapitein
Kapitein

Re: Kijk jij naar 'Boer zoekt vrouw'?

Berichtdoor esli » 17 feb 2011 18:01

Even om je bij te praten :wink:
De keus is gemaakt, schoonfamilie ontmoet en nu gaan ze een weekendje weg saampjes.

schelpje3
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor schelpje3 » 17 feb 2011 18:03

esli schreef:Even om je bij te praten :wink:
De keus is gemaakt, schoonfamilie ontmoet en nu gaan ze een weekendje weg saampjes.

O en is het een leuk setje ? :D

Wullimpie
Moderator
Contacteer:

Berichtdoor Wullimpie » 17 feb 2011 19:44

Na even gezellig in de toekomst van Marnix te hebben gekeken keren we weer terug naar het topic. :)

TV/BZV kijken op de zondag, wel of niet?
Niet eens met een [MODBREAK]? PB de moderator, en vervuil niet het topic!!

Schipje
Majoor
Majoor

Berichtdoor Schipje » 17 feb 2011 21:29

ajl schreef:Ik heb jouw topicopening nomaals gelezen en de vraag die bij mij opkomt is of je niet bij elke acitiviteit die je doet na kerktijd invloed kan hebben op het overdenken/wegspoelen van de preek? Ik zal eerlijk zijn dat ik bij thuiskomst nooit een preek kan overdenken, met 2 kinderen ( 2,5 jaar en 13 mnd) is er namelijk genoeg te doen :wink:

-beetje laat maar heb een week geen internet gehad, vandaar-
Maar als ze op bed liggen heb je daar toch alsnog de tijd voor? Anders zou het kunnen betekenen dat je kinderen een barriere vormen voor je geestelijk leven, dat lijkt me toch niet de bedoeling? Ik bedoel dit niet aanvallend, want ik begrijp het ergens wel maar waar een wil is.....

ajl
Generaal
Generaal

Berichtdoor ajl » 20 feb 2011 19:48

's Avonds maak ik vaak het eten klaar voor de maandag, althans vlees braden, aardappelen schillen en groente schoonmaken en ik moet ook zeggen dat ik 's avonds niet op mn best ben om dingen te overdenken ( ben echt geen avondmens).

Al met al, ik vind de zondag absoluut geen rustdag met heen en weer geren naar de kerk ( maar dat hangt mede samen met de kerktijden die wij hebben 11.15 en 18.00 uur.)

essieee
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor essieee » 20 feb 2011 22:46

Wullumpie schreef:TV/BZV kijken op de zondag, wel of niet?

Doordat ik als verpleegkundige maar 2 'vrije' zondagen heb per maand probeer ik ze ook als zondag te houden.

TV kijken, films, eindeloos surfen of whatever; ik kies ervoor om dat niet te doen. Niet omdat de programma's slecht zijn( uitzendinggemist.nl;-)
maar omdat ik ernaar streef om de zondag door te brengen als speciale dag.

Lezen, kerk gaan, de natuur in, een goed gesprek...extra stille tijd.
En soms achter de pc voor een mail, een preek of refoweb.

Dus niet uit wetticisme, puur als keuze...

schelpje3
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor schelpje3 » 21 feb 2011 15:36

Ik zit net op een blog van iemand te lezen dat BzV; TEMPTATION WEILAND wordt genoemd. Dat vind ik geestig :lol:
Maar ook dat het aantal kijkers dalende is !
Blijkbaar niet spannend meer of mensen beginnen door te krijgen dat de boel flink genept wordt.

Schipje
Majoor
Majoor

Berichtdoor Schipje » 21 feb 2011 20:51

schelpje3 schreef:Ik zit net op een blog van iemand te lezen dat BzV; TEMPTATION WEILAND wordt genoemd. Dat vind ik geestig :lol:
Blijkbaar niet spannend meer of mensen beginnen door te krijgen dat de boel flink genept wordt.

En waarom of waardoor zou de boel dan flink genept worden?

Spons
Generaal
Generaal

Berichtdoor Spons » 21 feb 2011 21:02

Ik denk absoluut niet dat de boel genept wordt, , uiteraard maakt men een keuze uit beeldmatriaal, logisch je kan niet alles uitzenden dunkt me, het is geen 24 uur stalk tv !

vondt het een leuke aflevering gisteren

Marcel vs Ksenia. op zich het gedult wat hij heeft is goed, en knap. Alleen denk ik dat Ksenia er gedurende de serie is achter gekomen dat ze er nog niet aan toe is. Ze is tenslotte nog geen 2 jaar weduwe !

Frank en Anita.... heerlijk verliefd, en ze weet wat ze wil, ze wou tenslotte haar studie absoluut niet opgeven, dus Frank wacht geduldig , en ik denk dat ze lief voor elkaar zijn !

Richard en Annemiek.. is ook wel ok, alleen was het slimmer geweest als hij alles eerder had gezegd, dan hadden ze niet bij hem hoeven te blijven filmen

Annemarie en Adriaan... Annemarie is een ijskoude, Adriaan zocht wel toenadering maar dat had ze niet door.... ik denk dat ze of er eigenlijk niet aan toe is, en het leven zoals het nu gaat wel prima vindt of... ze is lesbisch maar weet het zelf nog niet

Gijsbert en Femke , vullen elkaar aardig aan, ook lekker verliefd en als dat goed samensmelt krijg je een aardige midde positie !

Benieuwd hoe het ze is vergaan na zoveel maanden !

schaapje
Generaal
Generaal

Berichtdoor schaapje » 21 feb 2011 21:09

hmmmm, Spons klinkt allemaal héél erg poezelig :lol:
Wie overwint, zal van de tweede dood geen schade lijden.

Spons
Generaal
Generaal

Berichtdoor Spons » 21 feb 2011 21:12

Poezelig ??

Het hoogtepunt is nu geweest, nu nog de kers op de taart, en ik hoop oprecht dat ze hun geluk behouden / vinden in de toekomst. Gewoon een leuk programma waar niks mis mee is.

schaapje
Generaal
Generaal

Berichtdoor schaapje » 21 feb 2011 21:16

He, waar zijn de ander 2? :D
Wie overwint, zal van de tweede dood geen schade lijden.

schelpje3
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor schelpje3 » 21 feb 2011 21:50

Schipje schreef:
schelpje3 schreef:Ik zit net op een blog van iemand te lezen dat BzV; TEMPTATION WEILAND wordt genoemd. Dat vind ik geestig :lol:

En waarom of waardoor zou de boel dan flink genept worden?

Her en der in de media verschijnen "bewijzen" dat bepaalde boeren en hun aankomende vriendinnen, elkaar al kennen. Zelfs vlak naast elkaar wonen.
Nu is er bij de tv een heleboel nep, dus het zou mij niks verbazen.

Spons
Generaal
Generaal

Berichtdoor Spons » 21 feb 2011 21:55

ah nu ga je af op de "roddelpers"

Frank en Anita komen uit hetzelfde dorp, maar hebben elkaar nog nooit echt gezien of gesproken, zij is in utreht gaan studeren, en soms is het zo dat je iemand van om de hoek leert kennen die je altijd voorbij liep of alleen van gezicht kent.

Dat is het toeval, of het mooie van liefde ! ik bedoel ken jij iemand persoonlijk van 3 straten verderop ? En die kom je dan bv later tegen in een koor ... dan raak je aan de praat en dan raak je bevriend terwijl je ervoor altijd langs fietste ...

Het kan raar lopen in het leven ...

ajl
Generaal
Generaal

Berichtdoor ajl » 21 feb 2011 21:58

Waarom is het dan nep? Boer Frank is nu inderdaad met zn 'buurmeisje', woonden dicht bij elkaar, maar hadden de stap nog niet gewaagd en kenden elkaar verder niet. Ook booerin Annemarie had iemand op de boerderij die zij al kende van de schuurfeesten en uiteindelijk is dat de keus niet geworden.

Temptation weiland even gegoogled, komt van fok.nl. Voor mij niet zo'n referentiekader.

Terug naar “Archief”