Uploaded with ImageShack.us
Mijn hobby, ik heb er inmiddels 13 gemaakt voor de actie vd kerk, in totaal heb ik 30 bollen besteld, dus er volgen er nog 17

Moderators: Memmem, Moderafo's
vpk schreef:leuk, vooral die rechtse!
ik ga nog even op internet een paar kleuren uitzoeken, die neemt mijn collega dan dit weekend voor me mee.
jans1 schreef:cornelia77 schreef:Zo, mijn eerste hoooked zpagetti werkstuk is af. Een kussen. Ik vond het echt leuk om te doen. Nadeel is wel dat het spul best duur is, en je hebt het snel af. Nu wil ik eigenlijk wel meer dingen maken...Ik heb nog een halve bol over. Even denken dus wat ik daarvan kan maken.
Foto...
cornelia77 schreef:jans1 schreef:cornelia77 schreef:Zo, mijn eerste hoooked zpagetti werkstuk is af. Een kussen. Ik vond het echt leuk om te doen. Nadeel is wel dat het spul best duur is, en je hebt het snel af. Nu wil ik eigenlijk wel meer dingen maken...Ik heb nog een halve bol over. Even denken dus wat ik daarvan kan maken.
Foto...
Echt geen idee hoe dat moet...Geen foto ws.
pannenkoek schreef:vpk schreef:leuk, vooral die rechtse!
ik ga nog even op internet een paar kleuren uitzoeken, die neemt mijn collega dan dit weekend voor me mee.
De Katia Triana vind ik het lekkerste breien. De katia Ondas vind ik minder. Ik heb ook de Katia Rizos nog besteld. Die volgt nog.
jaantje74 schreef:pannenkoek: wat zijn ze leuk!
vpk schreef:nou, ik gister naar de action om taartpapiertjes en knopspelden te halen... alle vakken leeg![]()
volgens de verkoopster was er eerder die middag een vrouw geweest die alle vakken had leeggekocht, 3x raden wat ze ermee gaat doenmisschien vrijdag nog maar eens proberen..
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 9 gasten