discipel2011 schreef:De Grieken zoeken wijsheid, maar in hun wijsheid verwerpen zij Christus, Mortiach de Griek en je ageert op commando van je sponsor, de vijand van alle wijsheid en gerechtigheid, Diabolos.
1 Cor. 1 en 2
Jij hebt het over goddeloos reageren?
Jij reageert Goddeloos!
Ik hoop dat je het straks kunt uitleggen als je Boven naar een reactie wordt gevraagd op je ten enenmale liefdeloos handelen hier.

Wat jij moet doen is lekker allen die anders of niet geloven stenigen, vierendelen, ophangen, verbranden, verdrinken etc.
Lekker in liefde de ander wijzen op het Ene Nodige.....
Je zegt dat Mortlach ageert op commando van Diabolos.
Maar de manier waarop jij tekeer gaat heeft alleen tot gevolg dat mensen nog minder van God, geloof en kerk moeten weten. En misschien gaan ze daarom, mede door jouw gedrag, wel verloren. Dan heeft de duivel zijn doel bereikt. Ergo: Vraag jezelf eens af of JIJ misschien niet op commando van Diabolos ageert.
Ik had je graag persoonlijk benaderd. Maar de mogelijkheid tot pb-en is door jou uitgeschakeld, en dat tekent je ten voeten uit.
En derhalve uit ik mijn verontwaardiging maar gewoon hier.
Ik stel voor (en ik denk dat ik wel mag zeggen dat ik dit voorstel namens velen hier doe...) dat je OF liefdevoller (en dus ANDERS) gaat reageren, OF dat je gewoon opkrast en ergens anders de mensen het forumleven zuur maakt. Ofwel (op een Godfather-achtige manier): I'll make you an offer you can't refuse...
ALs jij zo omgaat met je gezin/vrienden/collega's/gemeenteleden etc kan ik me levendig voorstellen dat je erg eenzaam bent.
Ik hoop dat je gaat nadenken.