Moderator: Moderafo's
Vin schreef:Cybercurse schreef:Ik denk dat wanneer je een relatie hebt waarvan je zeker bent dat 't uitmondt in een huwelijk
Die bestaan niet
Het lijkt mij bedoeld om te voorkomen dat iedereen het met iedereen gaat doen. Ik denk dat wanneer je een relatie hebt waarvan je zeker bent dat 't uitmondt in een huwelijk dat het dan niet verboden is.
Bovendien: als je op deze tour gaat kun je ook zeggen dat een huwelijk in een derde van de gevallen strandt, dat lijkt me toch ook weer niet de bedoeling van het huwelijk...
Kaw schreef:Nou, ik vind het hypocriet om te stellen dat oraal gemeenschap wel mag, maar geslachtsgemeenschap niet. Sorry hoor...
Waarom wordt er zo kunstamtig een grens gelegd bij gemeenschap (wat absoluut niet kan)?
Kaw schreef:Nou, ik vind het hypocriet om te stellen dat oraal gemeenschap wel mag, maar geslachtsgemeenschap niet. Sorry hoor...
Mariamagdalena schreef:Kaw schreef:Nou, ik vind het hypocriet om te stellen dat oraal gemeenschap wel mag, maar geslachtsgemeenschap niet. Sorry hoor...
Waarom? Het gaat er toch om dat er geen bevruchting plaatsvindt voor het huwelijk???????????
Mariamagdalena schreef:Kaw schreef:Nou, ik vind het hypocriet om te stellen dat oraal gemeenschap wel mag, maar geslachtsgemeenschap niet. Sorry hoor...
Waarom? Het gaat er toch om dat er geen bevruchting plaatsvindt voor het huwelijk???????????
Krully schreef:Hallo
een ding wat ik me vaak afvraag is:
wat is nou te vergaan in je relatie???
Ik heb daar nou nog nooit een duidelijk antwoordt op gekregen.
Is dat nou als je gemeenschap hebt met elkaar voor je huwelijk of al als je elkaar bevredigd??
De een zegt voor het huwelijk mag je wel al elkaars lichaam verkennen!!
De ander zegt wat maakt het nou uit dat je voor je huwelijk al met elkaar naar bed gaat als je toch van elkaar houdt.
Nou mensen reageer maar eens!!!!aub
Dit zijn zomaar wat hersenspinsels van mij.....
Doegg krullebol![]()
Mariamagdalena schreef:Ik ken een vrouw, die om bepaalde redenen pas op haar 68ste getrouwd is, 2 jaar geleden, dus.
Ook zij heeft vanwege ons geloof gewacht tot de huwelijksnacht, en dacht dus echt dat de gemeenschap iets prachtigs zou zijn.
Dat was het dus niet, ook natuurlijk omdat haar man toen 74 was, en niet meer zo potent. Ik vind dat als je zo lang wacht, of bv tot je 45ste, als je dan pas trouwt, dat je beter helemaal geen gemeenschap meer kunt hebben, want zoals bij haar, is het behoorlijk op een teleurstelling uitgelopen, nou is dit natuurlijk een uitzonderlijk geval. Maar ik ken wel mensen die pas op hun 35ste trouwen. Zou je dan ook tot je 35ste maagd moeten blijven? Dan zijn de jaren dat je op z'n mooist was toch al voorbij?
En je libido is gezakt...............
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 16 gasten