Gezin en ... hobby's 2

Moderators: Memmem, Moderafo's

schelpje3
Maarschalk
Maarschalk

Re: Gezin en ... hobby's 2

Berichtdoor schelpje3 » 09 feb 2011 16:58

mama van sophie: hoe lang ben je hier aan bezig geweest ??
Ik voel me opeens erg lui :-oo
maar ja, heb het druk met forummen :mrgreen:

Africa
Sergeant
Sergeant

Berichtdoor Africa » 09 feb 2011 20:20

Ik vind de kussens en de poefen (of is het poeven?) van Hoooked Zpagetti zóó leuk! En ik zoek nog een hobby. Maar ik ben bang dat ik het aanschaf en er vervolgens niets mee doe omdat ik het niet snap... :-k
Slechts één leven,
dat snel voorbij zal gaan;
slechts wat voor Christus is gedaan
zal blijven bestaan.

*Annet*
Generaal
Generaal

Berichtdoor *Annet* » 09 feb 2011 21:08

Het is echt niet moeilijk, als je eenmaal kan haken heb je het zo onder de knie. Het is therapeutisch: steeds dezelfde ritmische beweging maken. Misschien staat er iets van iemand op MP ofzo die het van de hand wil doen, dan kost het niet zo heel veel.

was op de markt vanmiddag maar de wolkraam was er niet dus niet aan de Katia!
ja, dat is mijn mening dan he.....

jans1
Kapitein
Kapitein

Berichtdoor jans1 » 10 feb 2011 19:25

Mijn verzameling :-oo

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Een dag niet gekraald is een dag niet geleefd!!
www.kralenjans.webs.com

mamavansophie
Sergeant
Sergeant
Contacteer:

Berichtdoor mamavansophie » 10 feb 2011 20:34

@ jans, ik zou er hebberig van worden ;)

@ schelpje, dat is niet allemaal van 1 dag hoor ;) En regelmatig gaat er nogal eens iets tussendoor, of ik begin ergens aan en maak het later weer af. Zo liggen er hier nog een aantal half afgemaakte projectjes :oops:

Over hooked zpaghetti, ik zag laatst iets op internet over oude tshirts in repen uittrekken waar je dan repen van kon maken voor dat hooked zpaghetti. Leek me wel erg leuk om eens te proberen. Probleem is alleen dat ik álles leuk vind :? ;)
Van de week hebben we met de crea club van de kerk nog gemozaiekt (is dat een woord? ;)). Ook best eens leuk om te doen: op oude potjes scherven van stukgeslagen potjes plakken en dan later weer voegen en schoonmaken. Ben benieuwd naar ons eindresultaat (wat we verkopen op de verkoopdag van onze kerk komend voorjaar).

Nog een theeboeketje gemaakt afgelopen weekend voor een vriendin:
Afbeelding
-----------mamavansophie-------------denkt na over een nieuw onderschrift------------

Africa
Sergeant
Sergeant

Berichtdoor Africa » 10 feb 2011 21:45

Zag net kussens van Hoooked zpagetti. Ziet er erg leuk uit! Misschien ga ik daar eens aan beginnen.
Slechts één leven,
dat snel voorbij zal gaan;
slechts wat voor Christus is gedaan
zal blijven bestaan.

LeChat
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor LeChat » 11 feb 2011 15:41

Hé Jans1, ik wil best workshopproefpersoon spelen als ik dan (tegen betaling) mag graaien uit die kralenvoorraad 8)
Gelijk hebben is wat anders dan gelijk krijgen

*Annet*
Generaal
Generaal

Berichtdoor *Annet* » 13 feb 2011 21:46

@ JeePeeCee: heb je al een foto voor de rok die je in dit topic promootte? viewtopic.php?f=5&t=21157&start=1470

rosaatje

Berichtdoor rosaatje » 14 feb 2011 15:02

heb eindelijk weer eens genaaid.
Een leuk rokje met rimpels aan de zijkant.
Dat verdiend snel, als je ziet wat zo'n rokje in de winkel kost....
Ben nu ook aan het breien geslagen..met scheepjeswol eline en katia .....ook erg leuk.

Sophie77
Kapitein
Kapitein

Berichtdoor Sophie77 » 14 feb 2011 16:58

Fijn dat het gelukt is om wat te maken, rosaatje (en snel verdiend idd!). Deze keer geen ongelukken gebeurd hopelijk? :wink:

Ik heb afgelopen vrijdag een sloopje (met knopen) gemaakt voor om een kussen op zoonliefs bed. Morgen ga ik er nog één maken, van een ander lapje. 'k Had 'm vrijdag al willen maken, maar toen deed m'n naaimachine zo raar met het knoopsgaten maken. 'k Hoop dat hij z'n kuren morgen kwijt is :mrgreen: ...

'k Ben benieuwd hoe het gaat met Tuinfluiter en haar naaimachine. Zijn jullie al een beetje aan elkaar gewend :wink:?

*Annet*
Generaal
Generaal

Berichtdoor *Annet* » 14 feb 2011 17:32

woensdag stoffenspektakel in Goes, de jongste heeft een feestje, de oudste 2 redden zich wel alleen maar wat doe ik met mijn 3e zoontje? Zou meteen kunnen vertrekken als de school is begonnen maar red het dan natuurlijk nooooooooit om om 12.15 uitgeshopt bij school te zijn. #-o

pas las ik over die tule rokjes, ik heb hier een leuk patroon gevonden, hoef je ook niet te rimpelen en volgens mij is ie haske leuk.
http://www.hobbydoos.nl/patronen/naaien/balletrokje.asp

heb nog tule liggen van de xenos wat ooit een half jaar als lussengordijn heeft gefunctioneerd.

LeChat
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor LeChat » 14 feb 2011 19:23

*Annet* schreef:woensdag stoffenspektakel in Goes, de jongste heeft een feestje, de oudste 2 redden zich wel alleen maar wat doe ik met mijn 3e zoontje? Zou meteen kunnen vertrekken als de school is begonnen maar red het dan natuurlijk nooooooooit om om 12.15 uitgeshopt bij school te zijn.

Neem 'm gewoon mee 8). Iets leuks na afloop in het vooruitzicht stellen...
Hij 's dan in elk geval niet de enige man daar, mijn pa gaat ook met ons mee :lol: (Maar ja, die 's wel wat ouder dan jouw zoontje natuurlijk :wink:)

MissF
Generaal
Generaal

Berichtdoor MissF » 14 feb 2011 19:31

Meenemen ja :)
Ik moest eigenlijk werken, volgende week als het in Barneveld is, maar mijn man is die dag van heel vroeg tot heel laat weg, dus ik moest sowieso mijn dienst ruilen omdat hij jurian anders neit weg kan brengen of kan halen.
Dus nu ben ik lekker vrij op woensdag, en ga ik me ook maar naar Barneveld begeven :D Even een berg patronen zoeken voor waskussenhoes, voedingskussen, lakentjes enzo. en stof voor gordijnen. Ben benieuwd naar alle stofjes :D
Uw Woord is een Lamp voor mijn voet, en een Licht op mijn pad...

mamavansophie
Sergeant
Sergeant
Contacteer:

Berichtdoor mamavansophie » 14 feb 2011 20:14

ik wil as woensdag ook graag naar het Stoffenspektakel in Goes, maar moet nog iemand mee zien te krijgen en weet niet of dat gaat lukken. Dus ff afwachten nog. Ben er nog nooit geweest. Is het een beetje de moeite waard?
Ik ben ook nog op zoek naar van die ronde bamboeringen, als handvatten voor een tas. Hoop die daar ook meteen te kunnen vinden. Had nl een heel leuk en simpel patroontje gezien in het nieuwste Tilda boek (staan weer errrrg leuke dingetjes in! Heb 'm van de bieb).

En als ik ga weet ik nog niet of ik 's morgens ga, of 's middags en dan gewoon Sophie mee neem. Meestal kan ik haar wel goed meenemen ergens naar toe, zonder dat ze heel vervelend wordt.
-----------mamavansophie-------------denkt na over een nieuw onderschrift------------

LeChat
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor LeChat » 14 feb 2011 20:39

Ze hebben meestal ook aardig wat keuze in accessoires en andere bij-benodigdheden, hoor.

Terug naar “Relaties”