meribel schreef:@optimatus; dank voor de link, ik had de term trol had een paar keer gelezen, maar vroeg me telkens af wat het was.
Graag gedaan.
Moderator: Moderafo's
meribel schreef:@optimatus; dank voor de link, ik had de term trol had een paar keer gelezen, maar vroeg me telkens af wat het was.
schelpje3 schreef:Jouw boer heeft immers al een vrouw gevonden![]()
schelpje3 schreef:Nou het gaat er in dit topic om of de boer zijn bed opmaakt geloof ikop zondag dan.
je mag wel kijken, volgens de meerderheid, doe je dat niet, word je om de oren geslagen dat je wellicht andere dingen doet die op zondag gemaakt zijn![]()
Refo zijn is knap ingewikkeld.
Optimatus schreef:JeeWee schreef:Schipje schreef:...zodat we de zondag echt voor het gezin hebben. Helemaal tijd voor elkaar zonder de media in huis. 1 dag rust is dat voor ons.
Hier kan ik me wel heel erg in vinden...
Ik kan niet zeggen dat zondag een rust(ige) dag is - het begeleiden van gemeentezang is intensief.
pannenkoek schreef:
daarom heb ik een stukje taak in de gemeente neergelegd
Ik was organiste.
Man ook een taak in de kerk,
en thuis nog aan het werk.
Wat rustdag??
Optimatus schreef:Toch ervaar ik het orgelspelen wel als een mooie wijze om een talent voor God in te zetten.
schelpje3 schreef:Je leest maar zoals je het leest, volgens mij heb ik het voldoende uitgelegd.
Wij doen onbewust dingen die op zondag voorbereid zijn, wij proberen dat te voorkomen, nou thats all !
We doen bepaalde dingen (ACTIEF) niet op zondag, nou, is dat nu zo moeilijk te respecteren, HIER ?
Optimatus schreef:Schelpje moet gewoon geloven wat zij nu gelooft en daar uit leven. Zij dient God op wellicht klassiek reformatorische wijze. Daar kun je kritiek op hebben, maar ze komt in elk geval voor haar geloof uit en tracht daar naar te leven. Me dunkt dat dat goed is.
discipel2011 schreef:Ik kijk ook boer zoekt vrouw...
JeeWee schreef:discipel2011 schreef:Ik kijk ook boer zoekt vrouw...
Nu sta ik echt perplex.
Uitgerekend op de dag die God ons gegeven heeft om met Hem en met de dingen van Zijn Koninkrijk bezig te zijn, en waarop Hij zo intensief met ons bezig wil zijn, ga jij een uur besteden aan koekeloeren naar een paar boeren?
Jij komt zo graag met bijbelteksten aan, maar wat moet ik dan met 'alles wat gij doet, doe dat tot eer van God'...
Nogmaals: ik oordeel niet, maar zet wel vraagtekens omdat jij in vrijwel ieder ander topic van die stellige uitroeptekens zet...
"Leer mij naar Uw wil te hand'len"...
Zou het de wil van de Heere zijn?
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 28 gasten