martien schreef:
HEEEEEE!!!!! HENDRIK!!!!
Hier gaat het al mis, je kunt geeneens een naam onthouden,dan ga je maar namen verzinnen?
Verschrikkelijk zeg.
martien schreef:Nee, ik zal de trol niet voeren. No way. Nou ja, een heel klein hapje dan. Een theelepeltje. Nou, een suikerkorreltje dan. Nou vooruit, en DNA molecuultje dan, afkomstig van het samensmeltingspunt van de twee chimpansee chromosomen.
De trollen hier zijn de evo's, die na jaren nog steeds dit forum proberen te vervuilen met hun geloof in de et.
martien schreef:We kunnen ook een apart draadje maken, hendrik, en dan gaan we t over what ever hebben. Je was de laatste keer gevlucht toen t over informatie en genetica ging, je bleef steken bij "de informatie ligt OP het DNA molecuul. Remember?
Er is al een apart draadje, de starter van deze discussie ben je zelf.
Maar ik weiger met iemand te praten die blijft ontkennen dat er nieuwe informatie is bijgekomen bij een kopie van bestaande informatie, als je evolutie enige geloofwaardigheid wil geven dan zal je moeten aantonen dat er vanuit de eerste "oercel" een mens kan komen, en gaat aantonen hoe je van de bestaande informatie nieuwe (definitie:iets wat er eerst niet was) informatie kunt maken.Daar faal je in alle opzichten.
Dus nee ik ga niet weer met jouw in disscussie omdat je in zulke vragen je erg stupid (definitie:lacking normal intelligence) gedraagt.
martien schreef:Dus we kunnen daar gewoon verder gaan hoor. Gaan we weer muntjes gooien en foto's op de harddisk zetten, Shannon er bi halen, Gitt natuurlijk, gewoon weer lekker bakkeleien als vanouds. HEERLIJK! Maar dan in een apart draadje. Niet hier wat mij betreft.
Dat hoeft ook niet, jij begon over die Miller chromosonen, en daar heb ik iets voor de mede forumleden geplaatst die eens en voor altijd het idiote idee van die Ken Miller omver blaast.
Tot zover

'Diegene die in evolutie geloven doen dat alleen om hun geweten te sussen'.