Snelle computervragen (deel 3)

Alles wat niet thuis hoort in de andere fora.

Moderators: johannes1, Moderafo's

Haai
Kolonel
Kolonel
Contacteer:

Re: Snelle vragen (deel 3)

Berichtdoor Haai » 25 dec 2010 13:42

Ik wacht nog steeds op een mailtje van kliksuf waarin ze mijn vraag beantwoorden... Dus het zou idd nog aan het filter kunnen liggen. Alleen had ik op m'n oude laptop met dezelfde provider het probleem niet.

Het_Bureau
Mineur
Mineur

Berichtdoor Het_Bureau » 17 jan 2011 21:38

Ik wil overstappen van Tele2 internet naar XS4ALL.
De laatste heeft een overstapservice waarmee ze mijn Tele2 abonnement opzeggen. Vervolgens garanderen ze mij binnen 4 weken xs4all internet. Loop ik nu het risico een aantal weken zonder internet te zitten, of loopt mijn tele2 abonnement vermoedelijk lang genoeg door?
(deze vraag bij een klantenservice geeft natuurlijk prachtige antwoorden, maar hoe is het in de praktijk?
Het hart van de wijze is rechts, maar het hart van de zot links.

jip_86
Moderator
Contacteer:

Berichtdoor jip_86 » 17 jan 2011 22:19

Geen idee, maar reken maar gewoon op een periode zonder. Dan valt het altijd mee.
Volgens mij zijn Tele2 en XS4ALL theoretisch hetzelfde bedrijf, misschien scheelt dat.

Spons
Generaal
Generaal

Berichtdoor Spons » 17 jan 2011 22:41

kuch kuch .. dat is een wereld van verschil hoor !

xs4all is dochteronderneming van KPN.. alleen nog beter dan KPN. En overstap kan (heb het al 2x meegemaakt ) in 1 dag gebeurd zijn.. je kan hoogstens een dag zonder telefoon en internet zitten !
Dus je kan het gerust doen , service van xs4all is prima ! Alleen je betaalt er ook voor maar dat is ieder zijn keuze !

nita
Luitenant
Luitenant

Berichtdoor nita » 31 jan 2011 21:40

help! :lol:

ik heb de computer van mn opa gekregen, heel lief maar ik denk dat ie er teveel afgehaald heeft??

ik krijg steeds de meldin: 'Uitgestelde schrijfbewerking mislukt'. Hij loopt dan zo vast dat ie niks meer doet, enig idee iemand??

Marnix
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor Marnix » 31 jan 2011 23:54

eh, waar krijg je die melding, en wanneer?
“We need leaders not in love with money but in love with justice. Not in love with publicity but in love with humanity.
― Dr. Martin Luther King, Jr.”

Johan81
Moderator
Contacteer:

Berichtdoor Johan81 » 01 feb 2011 19:30

en als je met een windows cd opstart :?: dan kan je waarschijnlijk gewoon de boel er opnieuw opzetten
Niet eens met een [MODBREAK]? PB de moderator, en vervuil niet het topic!!

*Annet*
Generaal
Generaal

Berichtdoor *Annet* » 04 feb 2011 21:05

ik vrees dat mijn nieuwe laptop (toch nog wel?, hij is 6 weken oud) ineens is besmet met een virus. Ik krijg allerhande meldingen van Security Shield dat er fouten zijn, een of andere horse en worm en ze doen me gelijkertijd allerlei aanbiedingen om iets aan te schaffen. Er zit een virusscanner op van Mc Afee, die zat standaard bij de laptop met een tijdelijk gratis abonnement. Dacht dat dat genoeg zou zijn, om de minuut komt die melding, ben er niet zo gelukkig mee. Er zit eigenlijk nog geen byzondere programma's op, zal ik tijdens het opstarten ff op F2 drukken zodat alles opnieuw geinstalleerd word of is dat niet wijs?
ja, dat is mijn mening dan he.....

Wullimpie
Moderator
Contacteer:

Berichtdoor Wullimpie » 05 feb 2011 14:21

Download een gratis antivirus zols AVG > http://free.avg.com/nl-nl/avg-free-anti ... downloaden (kies free edition)
Laat die de boel onderzoeken.

(Als het niet lukt wil ik wel even komen helpen hoor)

*Annet*
Generaal
Generaal

Berichtdoor *Annet* » 05 feb 2011 20:25

Bedankt voor het aanbod Willumpie, werd er helemaal niet goed van, dus heb de laptop gereset. Had een duivenprogramma van meneer D. op een usb stick gezet maar dat lijkt toch niet te werken om terug te zetten in het programma.

hij is nu wel beetje saga erom dus ik denk dat ik de laptop morgenochtend maar ff onder de bank door schuif, ok? :wink:

Standaard zit er een proefversie van McAfee op, werkt dat dan wel vraag ik me af? Gister deed ie niets nuttigs.
ja, dat is mijn mening dan he.....

Spons
Generaal
Generaal

Berichtdoor Spons » 05 feb 2011 21:09

foei op zondag .....tssss :mrgreen:

Zal ik eens een tip geven , koop norton antivirus 2011, 30 euro voor 1 jaar lang op 3 pc's (desnoods delen met iemand ) is een van de beste op dit moment, weinig aanslag op bronnen van je pc !

(en ja dat was vroeger anders met norton... ) voor nog geen euro per maand (of 3 als je geen meerdere pc's in huis hebt ) kan je niet tobben !

Wullimpie
Moderator
Contacteer:

Berichtdoor Wullimpie » 07 feb 2011 18:47

*Annet* schreef:Bedankt voor het aanbod Willumpie, werd er helemaal niet goed van, dus heb de laptop gereset. Had een duivenprogramma van meneer D. op een usb stick gezet maar dat lijkt toch niet te werken om terug te zetten in het programma.

hij is nu wel beetje saga erom dus ik denk dat ik de laptop morgenochtend maar ff onder de bank door schuif, ok? :wink:

Standaard zit er een proefversie van McAfee op, werkt dat dan wel vraag ik me af? Gister deed ie niets nuttigs.

De proefversie heeft maar 1 doel, jou verleiden tot aanschaf van de volledige versie.
Ik gebruik al jaren de free versie van AVG en heb nooit problemen.
Maar het staat je natuurlijk vrij om een betaalde virus scanner aan te schaffen, dan is Norton inderdaad geen slechte keus.

Marnix
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor Marnix » 09 feb 2011 16:12

Wat een toestanden. Blij dat ik niets meer met virussen te maken heb :)
“We need leaders not in love with money but in love with justice. Not in love with publicity but in love with humanity.
― Dr. Martin Luther King, Jr.”

Spons
Generaal
Generaal

Berichtdoor Spons » 09 feb 2011 18:57

nee jij zit vast aan de (relatief ) beperkte hoeveelheid / mindere keuze aan software , en de monop. positie van Apple die dus kunnen vragen wat ze willen voor hun hardware , en hun macht vaak te ver laten gelden (30 procent winst vragen omdat men bv nrc op de ipad gebruikt ) is zoiets van je koopt een auto... (apple ) maar als je benzine koopt prima maar dan wel 30 van eht aankoop bedrag aan de autofabrikant afdragen omdat het zijn automerk is ... vreemd...

neemt niet weg dat apple heel mooi is qua design en software :)

jip_86
Moderator
Contacteer:

Berichtdoor jip_86 » 09 feb 2011 19:32

Enig idee hoeveel procent van je benzine naar de staat gaat? Dat is al meer dan 30% hoor :mrgreen:

Terug naar “Algemene Zaken”