Moderator: Moderafo's
Faramir schreef:Ik ben niet voor of tegen de monarchie. Maar als we dan toch een monarchie hebben denk ik dat we best heel tevreden kunnen zijn over de Oranjes. Ze verstaan hun rol en zijn zeer professioneel. Verder zou ik voor geen goud met ze willen ruilen.
Optimatus schreef:God save our gracious Queen,
long live our noble Queen,
God save the Queen!
Africa schreef:Misschien kunnen jullie ipv alleen naar alle nadelen ook eens naar de voordelen kijken.
Of bedenken hoe Nederland zou zijn zonder monarchie. Je wilt niet weten wat een koningshuis in een land allemaal gedaan kan krijgen.
Riska schreef:Africa schreef:Misschien kunnen jullie ipv alleen naar alle nadelen ook eens naar de voordelen kijken.
Of bedenken hoe Nederland zou zijn zonder monarchie. Je wilt niet weten wat een koningshuis in een land allemaal gedaan kan krijgen.
Dat schreef ik toch???
Bastiaan30 schreef:Riska schreef:Africa schreef:Misschien kunnen jullie ipv alleen naar alle nadelen ook eens naar de voordelen kijken.
Dat schreef ik toch???
AH, de mammon moraal
?
Optimatus schreef:Jaaaaa! Laten we een "sigaarrokende" president à la Clinton kiezen, dan krijgen we Monica erbij!
haring schreef:Optimatus schreef:Jaaaaa! Laten we een "sigaarrokende" president à la Clinton kiezen, dan krijgen we Monica erbij!
Een president hebben betekend niet gelijk dat hij of zij overspel pleegt. De prinsen/prinsessen/koningin(en) kunnen er ook wat van. Denk maar aan bijvoorbeeld prins Charles en prins Bernhard. Die wipte ook buiten de deur. Het blijven uiteraard maar mensen.
Gebruikers op dit forum: Google [Bot] en 27 gasten