Evelien schreef:ik hou soms ook erg van een glaasje cola.Maar drink wel meer verse sappen en water (daarnaast thee en koffie).
Kan allemaal geen kwaad, als het blij een glaasje blijft.
Moderators: Memmem, Moderafo's
Evelien schreef:ik hou soms ook erg van een glaasje cola.Maar drink wel meer verse sappen en water (daarnaast thee en koffie).
Mortlach schreef:Evelien schreef:ik hou soms ook erg van een glaasje cola.Maar drink wel meer verse sappen en water (daarnaast thee en koffie).
Evelien schreef:Mortlach schreef:Evelien schreef:ik hou soms ook erg van een glaasje cola.Maar drink wel meer verse sappen en water (daarnaast thee en koffie).
ik drink denk ik iets van 2 glaasjes per 1,5 maand ofzo. Soms ook maanden niet.
Evelien schreef:Leuk mortlach.
Ik mag morgen weer op de weegschaal (vorige week wel wat aangekomen) k ben benieuwd.
Op dit moment ben ik nog steeds ziek (k ben al 4 a 5 weken lang aan het hoesten en enorm last van keelpijn, wel met 1 a 2 dagen dat het leek over te gaan) en ik wordt daar echt beroerd van. Drink wel veel wat op dit moment en thee maar daarnaast zuig ik op snoepjes (drop en pepermunt).
Evelien schreef:k heb al gebeld als het nog erger wordt mag ik weer bellen...![]()
Vooral de keel doet enorm pijn en daar wordt ik echt beroerd van (en ik heb het idee dat het voor voorhoofdsholteontsteking aan het worden is).
Evelien schreef:hm toch nog 1 kilo er af.
Alike schreef:Op dit moment ben ik aan het afvallen met eiwitshakes van G&W. Veel goedkoper dan Herbalife en nu al ruim 7 kg kwijt in 4 weken. Ik ben altijd aan het jojo'en en vind alles lekker, maar door deze shakes geen hongergevoel.
Naast de shakes eet ik fruit en groente en s'avonds een warme maaltijd met vlees en groenten.
Ik vind dit dieet echt een aanrader!
Alie
Terug naar “Psychologie & Gezondheid”
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast