Zwanger deel 10

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

Jannoek
Kolonel
Kolonel

Re: Zwanger deel 10

Berichtdoor Jannoek » 01 feb 2011 14:48

Hier gaat dat trappen ook met flink geweld... Stond vanmorgen even met een collega te praten en die zei ineens 'huh, je buik beweegt'!
Haha, zo grappig, ze keek echt heel verbaasd...

@liefie vervelend dat je zo'n last had van je buik! Gelukkig dat het nu iets beter gaat! Heb je niet de vk gebeld?
Lijkt mij namelijk best eng als zoiets steeds in rust gebeurt...
(en gefeliciteerd met jullie huwelijksjubileum ;-))

Jannoek
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor Jannoek » 01 feb 2011 14:51

wat die buien betreft; daar heb ik geloof ik ook last van :mrgreen:
Pas moest ik voor het onderzoek waar ik aan mee doe een vragenlijst beantwoorden.
Dat ging over hoe je je de laatste twee weken voelde, en een vraag was of je meer of minder prikkelbaar was dan anders.
Ik vroeg aan m'n man of ik meer of minder prikkelbaar ben, of dat er geen verschil is met 'normaal'.
Hij: 'je bent wel iets meer prikkelbaar'.
Zelf was ik eigenlijk in de veronderstelling van niet, dus ging ik heel fel reageren.
Zegt hij: 'zie je wel'.

Zucht :)

liefie
Generaal
Generaal

Berichtdoor liefie » 01 feb 2011 15:03

@Jannoek heel herkenbaar ik reageer soms en dan denk ik ben ik dat :oops: Ook met de clienten heb ik minder geduld dan anders maar dat kan ik wel goed verbergen haha.
Nee ik heb de VK niet gebeld zij kan daar toch ook niks aan doen als het nou dagen aan zou houden kan ik dat altijd nog doen maar zo ver ik weet is het niet iets ernstigs. (maar misschien heb ik het mis :oops: )

(dankjewel voor je felicitatie :D )

lammetje
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor lammetje » 01 feb 2011 16:07

Die buien... had ik al toen ik nog maar nét zwanger was.... ik ben 1 keer ook heel erg boos geworden op een bewoonster, zo erg dat ik me echt schaamde.... maar gelukkig was het wel terecht en op mn stemverheffing na viel het eigenlijk wel mee 8-[

Nou ik hoop da tik zo snel aan de schoonmaak kan hier, ze zijn bijna klaar. Ik moet vanavond werken dus zou wel fijn zijn als het dan schoon is. (kwam er ook pas om 15 uur achter dat ik moet werken (van 19 tot 22 uur), was het helemaal vergeten, ook zoiets, zwangerschapsdementie #-o )

liefie
Generaal
Generaal

Berichtdoor liefie » 01 feb 2011 16:14

@Lammetje Werkse vanavond! Ik vergeet met vlagen ook van alles maar ja gaat wel weer over :lol:

MissF
Generaal
Generaal

Berichtdoor MissF » 01 feb 2011 16:27

Ik vond wit maar heel kort echt leuk. Ik vond bij Jurian spijkerbroekjes zo gaaf. en die zijn er in babymaatjes echt wel in soepele stof hoor. Ik hield gewoon niet zo van dat baby achtige spul. Nu ga ik het denk ik leuker vinden, omdat ik al merk hoe snel het ging bij Jurian, hoe snel dat baby achtige eraf is. Toen vond ik dat heerlijk, maar ik hoop er nu meer van te genieten.
Lief! vind ik heel kort leuk, maar nu ben ik het helemaal zat. het lijkt allemaal veel te veel op elkaar. Jurian heeft nu 1 shirtje van Stoer! maar hij heeft hem zelden aan, ik vind het nu afgezaagd worden eigenlijk :oops: En sowieso vind ik de stout! shirtjes ronduit stom, dat trek ik mijn kind neit aan, zeker zo'n baby'tje niet. Ik blijf lekker bij de Hema kleertjes, die vind ik mooi zitten, mooi blijven, mooie prijs, en zo leuk. Voor Jurian kreeg ik een shirtje met lange mouwen 2 x dezelfde in dezelfde maat, en 1 x zelfde maar dan andere kleur, maar die vond ik zo leuk, dat het me niks uitmaakte :D Allebei met een andere broek eronder, helemaal goed.
Uw Woord is een Lamp voor mijn voet, en een Licht op mijn pad...

Schipje
Majoor
Majoor

Berichtdoor Schipje » 01 feb 2011 16:49

Jannoek schreef:Hij: 'je bent wel iets meer prikkelbaar'.
Zelf was ik eigenlijk in de veronderstelling van niet, dus ging ik heel fel reageren.
Zegt hij: 'zie je wel'.

Zucht :)

=D> :lol:
Mijn man zuchtte pas heel hard toen ik niet zo gezellig was. Dus ik vroeg -geirriteerd- 'wat ís er nou?'
Zegt hij: 'ik zie allemaal hormonen vliegen'

Evelien
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor Evelien » 01 feb 2011 16:56

:lol:

Schipje
Majoor
Majoor

Berichtdoor Schipje » 01 feb 2011 16:57

Hier ook een Hema-fan wat kinderkleertjes betreft. Super leuk en niet te duur.
Ajl, het zal wel per kind verschillen :wink: in ieder geval is van het ene merk maat 56 een heel andere maat dan van het andere merk. Wat dat betreft vind ik die nieuwe kleding-maat-regeling die er komt wel fijn.

liefie
Generaal
Generaal

Berichtdoor liefie » 01 feb 2011 17:00

Ik was vandaag bij de Hema en zag echt SUPER leuke dingen hangen voor het voorjaar jammer genoeg heb ik er nog niks aan haha.

Ik vind lief kleertjes wel leuk maar heel veel dezelfde dingen en iedereen loopt er mee niet echt mijn ding.

Jannoek
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor Jannoek » 01 feb 2011 17:16

whaha @ schipje, hilarisch :) Ik moest achteraf ook zo hard lachen toen om mn eigen reactie. Maar op dat moment was ik er écht van overtuigd dat ik niet 'anders' doe dan anders. Ach ja :)

Welke nieuwe regeling komt er met betrekking tot maten? Ik heb al wel veel verschil gemerkt.
Legde pas wat rompertjes van verschillende merken op elkaar. Heb een rompertje in maat 56, maar dat lijkt wel voor prematuur kindjes... één van maat 50 van een ander merk was een stuk groter dan die 56.
Ik vind lief! puur het mooist denk ik. Daar heb ik nu een shirtje en 2 rompertjes van, en één 'gewoon' lief setje.
Andere dingen lijken wel veel op elkaar ja...
Grootste gedeelte bestaat nu uit imps & elfs hier... (alles wat ik zelf heb gekocht :mrgreen: )

liefie
Generaal
Generaal

Berichtdoor liefie » 01 feb 2011 17:19

Er zit heel veel verschil tussen de maten Noppies valt ook erg klein.

Zelf vind ik het merk bfc erg leuk.

Schipje
Majoor
Majoor

Berichtdoor Schipje » 01 feb 2011 17:21

Jannoek schreef:Welke nieuwe regeling komt er met betrekking tot maten? Ik heb al wel veel verschil gemerkt.

Geen idee hoe het officieel heet. Maar een paar maanden geleden was dat een paar keer in het nieuws dat ze bezig zijn om voor heel europa (?) één vast maat-tabel te maken omdat het nu zo verschillend is, ook per land. In Frankrijk moet ik kleding altijd een maat groter kopen als in Nederland bijv.

ajl
Generaal
Generaal

Berichtdoor ajl » 01 feb 2011 20:33

liefie schreef:Er zit heel veel verschil tussen de maten Noppies valt ook erg klein.

Zelf vind ik het merk bfc erg leuk.

Grappig, ik heb juist een aantal dingen voor C van Noppies die best groot vallen. Ik moet zeggen dat de spullen van Noppies ontzettend mooi blijven in de was.

Jannoek
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor Jannoek » 01 feb 2011 20:41

ik merk dat de positiekleding van Noppies ook mooi blijft! Veel mooier dan bijv. Mamalicious (dat is ook een stukje goedkoper ;-))

Terug naar “Archief”