Moderator: Moderafo's
Galateia schreef:Memmem schreef:Lammetje, zo krijg je wel dat de zorgverzekering weer omhoog gaat, vind het eigenlijk niet fair. Ik weet dat het veel geld kost, hier gaan we ook weer een traject in en als dat nodig is via een particuliere instelling. Dat kost gewoon heel veel maar je krijg er ook veel voor terug.
Nou, dat vind ik eigenlijk een prima idee van Lammetje. Die zorg is namelijk ook voor haar als moeder: opvoedondersteuning. Ik ben daar misschien erg makkelijk in, maar als zij als ouders die ondersteuning nodig hebben, dan vind ik dat eigenlijk helemaal niet oneerlijk!
kirsten schreef:Dat is nog eens lekker Galateia! Ik heb nu 2,5 jaar mijn MacBook en ik zou eerlijk gezegd geen andere meer willen. Als deze het begeeft moet ik maar hopen dat er ook zo iemand is die er niet mee kan werken en hem weer wil verkopen. Ze zijn origineel toch best wel duur.
lammetje schreef:Galateia schreef:Memmem schreef:Lammetje, zo krijg je wel dat de zorgverzekering weer omhoog gaat, vind het eigenlijk niet fair. Ik weet dat het veel geld kost, hier gaan we ook weer een traject in en als dat nodig is via een particuliere instelling. Dat kost gewoon heel veel maar je krijg er ook veel voor terug.
Nou, dat vind ik eigenlijk een prima idee van Lammetje. Die zorg is namelijk ook voor haar als moeder: opvoedondersteuning. Ik ben daar misschien erg makkelijk in, maar als zij als ouders die ondersteuning nodig hebben, dan vind ik dat eigenlijk helemaal niet oneerlijk!
Tja voor wie is die zorg nu eigenlijk. Voor de moeder of voor het kind? De psycholoog gaf aan dat het voor zowel de ouders áls het kind belangrijk is om hulp in te schakelen. Ook wij hebben die hulp nodig, niet alleen sarah.
Je kunt het ook anders zien: een kind van die leeftijd moet gewoon de juiste zorg uit het basispakket krijgen zónder dat daar een x aantal behandelingen aan zit en zónder dat je daarn een eigen bijdrage voor hoeft te betalen.
Bij een kind gaan die behandelingen minder snel dan bij een volwassene, je hebt (vooral in sarah's geval) al minimaal 3 keer nodig om te 'wennen' en dan moet je nog beginnen met de behandeling.... heb je dus nog 5 keer. Nou dat gaat snel.
Galateia schreef:kirsten schreef:Dat is nog eens lekker Galateia! Ik heb nu 2,5 jaar mijn MacBook en ik zou eerlijk gezegd geen andere meer willen. Als deze het begeeft moet ik maar hopen dat er ook zo iemand is die er niet mee kan werken en hem weer wil verkopen. Ze zijn origineel toch best wel duur.
Ja, superduur, dus we zijn heel blij met dit voordeeltje. We kunnen weer een paar jaar vooruit! Enne... nu typ ik dit bericht op mijn oeroude laptop, ook een Apple, en ik begin er echt in te geloven: een Mac begeeft het niet zomaar! Alleen... op een gegeven moment ben je niet meer compatible met de rest van de wereld, dan ben je te sloom geworden...
Ondanks dat het zo duur is, is het uiteindelijk zijn geld wel waard. Ik heb nog nooit problemen gehad met wat dan ook, virussen hoef ik niet eens meer over na te denken, alles werkt, nee, ik wil nooit meer terug naar Windows!
Galateia schreef:Maarre Lammetje: hebben jullie geen aanvullende verzekering die misschien meer vergoed? Of valt dit ook buiten de aanvullende verzekering?
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 20 gasten