Zwanger deel 10

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

Jannoek
Kolonel
Kolonel

Re: Zwanger deel 10

Berichtdoor Jannoek » 24 jan 2011 13:50

Achter je aan slepen wordt ook vanzelf zwaar Schipje, als je maar genoeg meesleept ;-)

Hoe zou het zijn met Em.? Van de week de uitgerekende datum!

lammetje
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor lammetje » 24 jan 2011 14:23

mij niet gezien om daar rond te huppelen. Wordt helemaal dol van al die mensen, vind de ikea soms al te druk. Ga daar dus altijd smorgens vroeg, eerst ontbijten en dan de winkel door. Weet precies wat ik nodig heb :mrgreen: Heb ook een hekel aan de stad en winkelen dus zal geen 'echte vrouw' zijn :cry: :wink:

Spannend hoor, uitgerekende datum deze week!! Kan al geboren zijn, maar kan ook nog ruim een week duren....

Ik ben nog op zoek naar een leuke meisjesnaam die bij Sarah en Eva Lynn past... iemand nog iedeeën.... :) Heb genoeg leuke namen maar vind het niet bij ons passen, echt ik kan maar 1 iets verzinnen maar dat is 'hem' ook niet....

Jongensnaam hebben we al sinds Sarah en blijft ook leuk. Niemand heeft hem ooit geraden.

Babykamer die we hadden is verkocht, woensdag komen ze hem halen. Wordt de kamer lekker leeg en kunnen we aan de slag :)
Ik ga straks ook gewoon verven met het raam open. Goed ventileren scheelt al heen veel. Weet nog niet of ik watergedragen verf ga gebruiken eigenlijk...

MissF
Generaal
Generaal

Berichtdoor MissF » 24 jan 2011 14:26

Ik heb net maar even 2 shirts op wehkamp besteld. Ik kom toch echt shirtjes te kort nu. ik pas nog wel mijn gewone shirts, maar ik ben bang dat je dan zo mijn buik erin gaat zien, en als ik dan hopelijk weer eens slank ben, dat het shirt dan nog steeds een 'buik' heeft. Dus nu een schattige met bloemetjes en ruches met korte mouwen en een gestreepte met lange mouwen. Kan ik weer eventjes vooruit :D

Fijn dat de kamer dan leeg is Lammetje, kun je lekker aan de slag!

Die beurs lijkt me ook wel leuk, alleen mijn man gaat absoluut neit mee, misschien mijn moeder, al staat die er vast niet om te springen, maargoed, als ik graag wil gaat ze misschien wel mee ;)
Uw Woord is een Lamp voor mijn voet, en een Licht op mijn pad...

Em.
Luitenant
Luitenant

Berichtdoor Em. » 24 jan 2011 14:31

Zo'n mensenmenigte kan ik ook niet tegen, ik word daar echt gek van en ben in een drukke stad ook heel gauw uitgewinkeld. Als het rustig is vind ik het overigens best leuk :)

Hier alles nog rustig, heb het gevoel dat m'n buik een soort blauwe plek aan de binnenkant is en vind hem af en toe erg zwaar om te dragen, dus ga regelmatig even liggen om het gewicht even naast me neer te leggen.
Donderdag idd uitgerekende datum, wel spannend, maar wat je zegt, het kan ook nog een tijd duren....we zullen zien!

Jannoek
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor Jannoek » 24 jan 2011 14:35

(Bijna) Alle mannen op de hhbeurs doen dat volgens mij omdat het moet van hun vrouw :mrgreen:

@lammetje, ik ben ook geen echte shopliefhebbende vrouw ;-) Net als zaterdag... na een paar winkels ben ik het echt spuugzat. Ergens lekker lunchen en wat drinken lukt nog net ;-) maar verder... :-oo

Ik weet een leuke meisjesnaam, maar die ga ik niet prijsgeven :mrgreen:
Wat voor soort naam zoeken jullie? Lang/kort? Dubbel? Bijbels? Dan kunnen we misschien mee denken ;-)

@MissF klinkt leuk die shirtjes! Ik draag gewoon bijna alleen maar jurkjes, heb je dat probleem niet zo. Flinke A-lijn en klaar is keesie ;-)

Jannoek
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor Jannoek » 24 jan 2011 14:36

Spannend Em.!
Kan me voorstellen dat het nu wel zwaar is/wordt!
Voel je je verder nog goed?

Em.
Luitenant
Luitenant

Berichtdoor Em. » 24 jan 2011 15:05

Ja, op zich voel ik me prima, vannacht ook wel redelijk goed geslapen, dat scheelt ook!
KDoe verder niet zoveel meer, wat rommelen in huis, beetje computeren, klein boodschapje, dat soort dingen.

wat betreft de huishoudbeurs....voordat mijn man daarheen gaat .... :mrgreen: Hij doet een hoop, ook in het huishouden en hij gaat bijna overal mee naar toe, maar dat zal hij niet zo gauw doen denk ik. Nu is het mijn ding ook niet dus dat scheelt...

elvira (gast)
Kapitein
Kapitein

Berichtdoor elvira (gast) » 24 jan 2011 15:06

@Em en liedjepietje: heel veel succes met de laatste loodjes! Voor jullie kan het nu echt niet lang meer duren!

Hier nog alles onveranderd: baby in stuit (nu al een eigenwijs kind... van wie zou kindje dat nou hebben? :-oo ) en een buik die blauw aanvoelt (dat lijkt me ook een voordeel: als het kindje eenmaal indaalt, komt er waarschijnlijk ook weer meer ruimte of niet?)

Oja, die huishoudbeurs: dat lijkt me niks (maar ik ben sowieso niet zo'n huishoudelijk type, haha :mrgreen: )

Jannoek
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor Jannoek » 24 jan 2011 15:18

haha, ik ook niet. Misschien dat ik zoiets daarom ook slecht trek :mrgreen:

Hoe lang moet jij nog Elvira? Begint ook op te schieten toch? Februari is het op zich bijna, maar als de uitgerekende datum 28 februari is duurt het nog wel een paar weken ;-)

elvira (gast)
Kapitein
Kapitein

Berichtdoor elvira (gast) » 24 jan 2011 15:41

@Jannoek: nog 4 weken! (of 2, of 3, max. 6 :mrgreen: )

Jannoek
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor Jannoek » 24 jan 2011 15:52

ok, spannend!

liefie
Generaal
Generaal

Berichtdoor liefie » 24 jan 2011 16:46

@Em Spannend de laatste loodjes!

@Elvira nog steeds niet aan het vervelen :wink:

@MissF leuk wat nieuwe kleding! Ik heb afgelopen donderdag nog even in de stad gekeken maar vond het allemaal echt niks baal der wel een beetje van maar ja wel lekker goedkoop :lol:
Ben benieuwd naar je commode! Ben je er al aan begonnen :wink:

@Jannoek hoe is het met je rugpijn? Is het werken nog een beetje te doen?

Wat huishoudbeurs betreft ik vind het erg leuk en drukte maakt mij echt niet uit (ook niet als ik in de stad ben) Sjouwen zal wel meevallen want voor een paar cent kun je je tassen ergens neerzetten en we zijn met een groepje :D
Zal allemaal best goed komen heb er erg veel zin in.
Vannacht draaide ik op mijn buik maar werd gelijk wakker deed me toch een pijn :( Vandaag heel de dag al last van gehad maar ja zal wel weer goedkomen met wat rust.

Jannoek
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor Jannoek » 24 jan 2011 16:58

vervelend liefie! Misschien ook 's een kussen schuin naast/onder je buik leggen? Zorgt er bij mij echt voor dat ik niet op m'n buik rol!

Vanmorgen ging het erg goed met m'n rugpijn, maar vanmiddag stak het toch nog weer de kop op...
Sprak gisteren iemand en die had het over een speciale rugband, maar lijkt me dat je spieren dan zo slap worden...
Hoop dat de fysio goede tips heeft vrijdag!

liefie
Generaal
Generaal

Berichtdoor liefie » 25 jan 2011 14:03

Ik heb vannacht een kussentje in mijn bed gelegd maar is niet echt een suc6 :lol: Volgens mij heb ik het wel een stuk of 5 keer op kunnen rapen van de grond :D
Zijn ook veel vrouwen die een voedingskussen in bed gebruiken tijdens de zwangerschap maar lijkt me zo een groot onhandig ding in je bed.
De laatste dagen slaap ik erg veel op mijn rug maar las net dat dat waarschijnlijk straks niet meer zo lekker gaat maar ja dat merken we vanzelf wel.

Dromen jullie trouwens ook zoveel en over de raarste dingen?

Ik heb nu 6 dagen gewerkt achter elkaar met zelfs nog een dubbele dienst en valt me erg mee hoe ik me voel gisterenavond laat ging ik zelfs nog het huishouden doen (volgens mijn man nestel drang :roll: )
Van de week had mijn man het over allemaal dingen van de zwangerschap waarvan ik dacht hoe weet je dat?? Blijkt dat hij allemaal tijdschriften van mij door zitten te bladeren en sommige stukjes leest. Wel erg leuk dat hij er ook zo mee bezig is.

ajl
Generaal
Generaal

Berichtdoor ajl » 25 jan 2011 14:10

Ik sliep ook altijd met een voedingskussen. Bij H al vanaf 26 weken en bij C vanaf 34...echt prima

Terug naar “Archief”