Moderator: Moderafo's
Mortlach schreef:Pfft... Net een mail gestuurd naar de vrouw waar ik verliefd op was maar waarmee het anderhalf jaar geleden in een hoop drama heb gekapt. Ik kon niet meer tegen de gemengde signalen van aantrekken maar tegelijkertijd steeds op afstand houden. Ik wilde mee, zij kon/wilde dat niet geven. Misschien is de situatie nu gunstiger, als ze het überhaupt een tweede kans wil geven. We zullen zien.
filia schreef:Mortlach schreef:Pfft... Net een mail gestuurd naar de vrouw waar ik verliefd op was maar waarmee het anderhalf jaar geleden in een hoop drama heb gekapt. Ik kon niet meer tegen de gemengde signalen van aantrekken maar tegelijkertijd steeds op afstand houden. Ik wilde mee, zij kon/wilde dat niet geven. Misschien is de situatie nu gunstiger, als ze het überhaupt een tweede kans wil geven. We zullen zien.
Goedzo, jij hebt lef. Ben benieuwd naar haar reactie!!
Mortlach schreef:filia schreef:Mortlach schreef:Pfft... Net een mail gestuurd naar de vrouw waar ik verliefd op was maar waarmee het anderhalf jaar geleden in een hoop drama heb gekapt. Ik kon niet meer tegen de gemengde signalen van aantrekken maar tegelijkertijd steeds op afstand houden. Ik wilde mee, zij kon/wilde dat niet geven. Misschien is de situatie nu gunstiger, als ze het überhaupt een tweede kans wil geven. We zullen zien.
Goedzo, jij hebt lef. Ben benieuwd naar haar reactie!!
Voorlopig alleen dat de mail is ontvangen en dat ze later zal terugschrijven. Op zich een positieve reactie, denk ik. We zullen zien.
Mortlach schreef:Voorlopig alleen dat de mail is ontvangen en dat ze later zal terugschrijven. Op zich een positieve reactie, denk ik. We zullen zien.
jip_86 schreef:Volgens mij ook geen dichte deur. Zo iets moet je gewoon ff laten bezinken en ff voor gaan zitten als je terug wilt schrijven.
Mortlach schreef:jip_86 schreef:Volgens mij ook geen dichte deur. Zo iets moet je gewoon ff laten bezinken en ff voor gaan zitten als je terug wilt schrijven.
Ja, ik probeer geduldig te blijven, maar dat is niet altijd makkelijk. Het helpt ook niet dat ik net het hele eerste seizoen Top Gear Australia heb gekeken. Ze is Australische (maar woont in Nederland) en zei toen we nog contact hadden dat ze het zo'n leuke serie vond. Ik kan me daar nu helemaal in vinden, maar maakt het haar missen wel intenser.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 38 gasten