En dat soort dingen als opeens vliezen breken terwijl je ergens bent, die kans is best klein. Sowieso begint 1 op de 10 bevallingen maar met vliezen breken. Ik vond het ideaal, het was gewoon erg duidelijk: het is begonnen

Sowieso was Jurian een aparte, de bevalling begon met vliezen breken, toen bleek hij in het vruchtwater gepoept te hebben, wat ook niet bij elke bevalling zo is, en hij werd ook nog eens op de uitgerekende datum geboren.
Nu geloof ik bij dit kindje neit zo in die datum. Bij Jurian was ik extreem regelmatig ongesteld, op het uur af. Deze keer ook wel aardig, maar niet netjes 28 dagen, maar 30. Het werd toen toch iets lastiger rekenen. En met de echo kwam bij de ene meting (van het hoofdje ofzo) een x aantal weken uit, en bij de meting van het lijfje een week langer. Dus toen is het gemiddelde genomen. Dus ik klamp me daar maar niet echt aan vast

Zo, vandaag merk ik wel dat ik teveel heb gedaan, alles doet me zeer, mijn benen, rug, bekken volgens mij. Maargoed, ik ben ook wel flink aan de slag geweest en ook nog even gewinkeld, dus eigen schuld