Vrijgezellenfeest

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

jans1
Kapitein
Kapitein

Re: Vrijgezellenfeest

Berichtdoor jans1 » 13 jan 2011 17:22

-Judith- schreef:Ik hoop 18 maart te trouwen; ik heb doorgegeven wie ik mee wil hebben, en dr bood zich iemand aan om het te organiseren, dus dat was opgelost, maar nu mag ik verder niks meer weten :cry: :mrgreen:

Bij 2 stellen, die vorig jaar trouwden, kwamen ze aan het eind van de avond samen, vond ik wel erg gezellig/leuk maar denk niet dat dat bij mij erin zit!

Ik weet het lekker wel.... \:D/ :-oo
Een dag niet gekraald is een dag niet geleefd!!
www.kralenjans.webs.com

jaccootje85
Kapitein
Kapitein

Berichtdoor jaccootje85 » 13 jan 2011 17:36

Pasgeleden is een goeie vriendin van me getrouwd en een week daarvoor hadden we een vrijgezellenfeestje. We wisten dat ze bij de a.s. bruidegom in huis zouden zijn (wat ook hun adres zou worden). De bruidegom wist dat er een vrijgezellenfeestje was georganiseerd voor zn vrouw, maar wat hij niet wist: zijn vrienden waren door ons, meidengroep, ingelicht en gevraagd om ook iets te regelen voor de bruidegom. Dus hij was compleet verrast! We zijn met beide groepen begonnen in t huis waar het stel is gaan wonen. Daarna hebben we de hele dag de mannen niet meer gezien.
We hebben als meidengroep een workshop taart versieren gevolgd. Echt supergezellig! Er was een mini-high tea verzorgd door het personeel van de boerderij waar we de workshop volgden. Was erg gezellig en lekker!!
Daarna zijn we nog even de stad ingegaan voor een paar opdrachtjes en als afsluiting hebben we bij één van de meiden thuis (waar de bruid ook gewoond heeft, in soort studentenhuis) gegourmet met zn allen. Echt een supergezellige dag gehad! En de bruid én de bruidegom waren allebei superverrast! :mrgreen:
Szent az Úr

Rienuku

Berichtdoor Rienuku » 13 jan 2011 18:06

Mijn zwager was aant klussen in nieuwe huis, en werd toen opgehaald.... wat baalde hij, hij zou net nieuwe auto van zn werk op gaan halen die middag :mrgreen: :lol: :lol: :lol:

LeChat
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor LeChat » 14 jan 2011 13:33

Het is wel zo leuk rekening te houden met de persoon: als die het nou echt vreselijk vindt om 'voor gek te lopen' met 1 of andere uitdossing, waarom zou je het dan doen? 't Moet voor de hoofdpersoon toch ook leuk zijn...

Mijn vrijgezellenfeest, alleen met de meiden, was erg gezellig. Ik moest een paar opdrachtjes doen op weg naar de eigenlijke locatie, en vervolgens hebben we daar een workshop sieraden maken gedaan. Kon je lekker bij kletsen en dat vonden we belangrijk :)
De vriendin die het organiseerde, had aan mij gevraagd wie ik mee zou willen hebben.
Gelijk hebben is wat anders dan gelijk krijgen

christien
Majoor
Majoor

Berichtdoor christien » 14 jan 2011 14:00

Lastig om iets leuks te verzinnen, ik ga in idd geval een gedeelte uit besteden :wink:

En in ieder geval vragen wie ze mee wil hebben, het lijkt me vervelend als je iemand vergeet.
Ik vindt persoonlijk een verrassingselement wel leuk, dus dat het voor haar niet bekend is wanneer
het gehouden wordt. Maar om haar nu van haar werk te halen (werkt in de zorg) mwah dat is niet
echt makkelijk te plannen. Nog ff brainstormen voor een leuk idee.

klaasje
Verkenner
Verkenner

Berichtdoor klaasje » 14 jan 2011 15:59

Op 'ons' vrijgezellenfeest werden wij allebei [onverwachts] van ons werk opgehaald. Moesten daarna wat opdrachtjes in de stad doen. Verkleed!! Er waren in wat winkels rozen afgeleverd met een letter. Toen alle rozen verzameld waren, ontmoeten we elkaar. Na de puzzel opgelost te hebben zijn we gezamelijk gaan eten en borrelen.

christien
Majoor
Majoor

Berichtdoor christien » 25 jan 2011 17:27

Dat is ook erg leuk Klaasje, en ook wel haalbaar omdat het niet in een mega city is. 8)

christien
Majoor
Majoor

Berichtdoor christien » 16 jun 2011 17:45

Even een update, het vrijgezellenfeest is ondertussen alweer een tijdje geleden en te horen aan de reacties erg geslaagd geweest. Het was erg leuk om de reactie te zien, omdat het dus ook echt een verrassing was.

Jetjuhhh
Mineur
Mineur

Berichtdoor Jetjuhhh » 16 jun 2011 18:04

Wat hebben jullie uiteindelijk gedaan?
Geloof, hoop en liefde!

christien
Majoor
Majoor

Berichtdoor christien » 16 jun 2011 18:13

Jetjuhhh schreef:Wat hebben jullie uiteindelijk gedaan?

We hebben haar verrast en opgehaald op het werk met een groot spandoek en bijpassende kleding.
Waarna we eerst wat gedronken hebben op een terrasje in de buurt, daarna hebben we uitgebreid gegeten
waarbij de vrijgezel het hoofdgerecht zelf moest klaar maken. s'Avonds hebben we een sieradenworkshop gevolgd.

Jetjuhhh
Mineur
Mineur

Berichtdoor Jetjuhhh » 16 jun 2011 18:25

christien schreef:We hebben haar verrast en opgehaald op het werk met een groot spandoek en bijpassende kleding.
Waarna we eerst wat gedronken hebben op een terrasje in de buurt, daarna hebben we uitgebreid gegeten
waarbij de vrijgezel het hoofdgerecht zelf moest klaar maken. s'Avonds hebben we een sieradenworkshop gevolgd.

Leuk!
Geloof, hoop en liefde!

Terug naar “Archief”