Zwanger deel 9

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

ajl
Generaal
Generaal

Re: Zwanger deel 9

Berichtdoor ajl » 13 jan 2011 20:32

babymassage is geweldig, heb het bij Hugo ook gedaan! Echt leuk.

MissF
Generaal
Generaal

Berichtdoor MissF » 13 jan 2011 20:52

Mooi Liefie!
Babymassage hebben we nooit gedaan, dat is niet echt iets voor mij. Gevolg is nu vast dat Jurian niet zo'n knuffelbeest is, snif :( ;)
Douchen met hem deden we heel vaak. Die eerste foto, dat hij een paar dagen oud is en met mijn man onder de douche staat, wow, daar kan ik nog sentimenteel van worden :oops: Dat vond hij echt heerlijk.
Tegenwoordig gaat het douchen wel weer, af en toe vind ik het bad vol laten lopen te lang duren, en dan douche ik hem, een hele poos is dat altijd gillen geweest, maar tegenwoordig wil hij 'stoer' zijn en huilt hij niet meer, maar fijn vindt hij het niet. Terwijl hij 'zwemmen' het fijnste vindt dat er is. Zo noemt hij in bad gaan altijd. En zwemmen in het zwembad overigens ook. het liefst uren achter elkaar.
Dat is iets wat ik misschien wel zou willen doen, maar wat niet meer gaat lukken met 2 kindjes denk ik: babyzwemmen. Maar omdat ik onregelmatig werk was dat bij Jurian helaas niet in te plannen
Uw Woord is een Lamp voor mijn voet, en een Licht op mijn pad...

Jannoek
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor Jannoek » 13 jan 2011 22:55

Mee onder de douche lijkt me ook heerlijk :)

Wij hebben vanavond zo'n beetje alle aankopen die nog moesten gedaan. :-oo

Lakentjes, dekentjes, matrasje voor wieg, boxkleed, badje & standaard, slaapzakje en nog veeeeeeel meer.

Heerlijk idee :)

We hebben vandaag besloten dat we wel het wiegje gaan gebruiken. Onze kamer is groter dan we dachten, want het past makkelijk, en dan kan je nog om 't bed heenlopen ook. :mrgreen:

Een tante van me gaat 't wiegje nu opnieuw bekleden, samen met hun eigen wiegje (dezelfde) want mijn neef & vrouw krijgen ook een kindje. Handig :)

liefie
Generaal
Generaal

Berichtdoor liefie » 14 jan 2011 08:07

@Jannoek super leuk al die baby aankopen! In welke babyzaak ben je geslaagd?

Hier weer een mijlpaal bereikt gisteren avond heeft mijn man de kleine voelen schoppen! En nu net weer echt zo leuk....

Jannoek
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor Jannoek » 14 jan 2011 08:11

We zijn eerst bij babypark geweest maar daar konden we 't uiteindelijk niet super goed vinden... vervolgens heel veel gehaald bij Baby-dump. Dat was wel lekker, want daar hadden ze heel veel aanbiedingen. :)

Mijn man heeft gisteravond ook voor het eerst onze uk voelen schoppen!
En dat terwijl ik me gisteren overdag nogal zorgen maakte, want ik had zelf de hele dag nog niks gevoeld (maar ik was ook heel druk geweest)..
Toen ik dat van jou dus las liefie moest ik even kijken of ik het niet al had geschreven :mrgreen:

liefie
Generaal
Generaal

Berichtdoor liefie » 14 jan 2011 08:40

@Jannoek Grappig dat jou man het ook gevoeld heeft! Echt een leuke ervaring zeker omdat je het zelf wel voelt en je man nog niet.
Babydump vinden wij ook prettiger dan babypark (alleen de naam baby dump vind ik echt verschrikkelijk :oops: )

Jannoek
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor Jannoek » 14 jan 2011 08:47

Ja, ik vind de naam ook echt belachelijk, dat wilde ik er net nog bij zetten, maar ja. ;-)

Alsof je er je babies kan dumpen :-k

Maar ze hebben nu echt heel veel kortingen... 20% op bad artikelen, 20% op boxkleden en speelkleden, 10% op cambingbedjes, 20% op dekentjes etc. Dus echt lekker shoppen! (en dan nog betaal je super veel, haha :-oo )

liefie
Generaal
Generaal

Berichtdoor liefie » 14 jan 2011 08:55

Wij hebben het kamertje,maxicosi,box,kinderwagen daar gekocht vind het wel een super service want je hoeft niets aan te betalen en stel dat het misgaat met het kindje en je wilt de spullen niet meer komen ze alles ophalen en krijg je je geld terug vind ik echt netjes.
En ze hebben leuke acties zo hebben wij de box voor 60 euro in plaats van 319 euro :lol:

En onze verkoper was absoluut niet opdringerig ook erg fijn.

Geniet van al je aankopen!

Jannoek
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor Jannoek » 14 jan 2011 09:54

Wij hebben de grote dingen bij Babypark gekocht, alleen het bedje niet, want die hadden ze daar niet, en ook niet bij baby-dump ;-)
Voor de rest eigenlijk bijna alles bij baby-dump.

Moeten nu nog een matrasje voor in de wieg, we waren namelijk niet zeker van de maat. Was wel grappig, precies dezelfde wieg als waar in ik 25 jaar geleden heb gelegen, stond te koop bij Baby-dump.

Verder ben ik er nog niet helemaal achter hoe je een bedje op moet maken, want iedereen zegt wat anders...

ajl
Generaal
Generaal

Berichtdoor ajl » 14 jan 2011 10:00

Hoe zou het met Em. en Elvira zijn?

Jannoek
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor Jannoek » 14 jan 2011 10:07

Ben benieuwd ook!
Zag dat Em. nog online is geweest gisteren, maar van Elvira kon ik dat niet vinden ;-)

liefie
Generaal
Generaal

Berichtdoor liefie » 14 jan 2011 10:26

Het bedje wat jullie hebben stond wel bij de babydump waar wij geweest zijn en volgens mij ook op de webwinkel.
Leuk al die wiegjes vind het echt schattig!

Ben ook benieuwd hoe het met Elvira is die is al even niet meer online geweest.

Volgende week ga ik met de planner om tafel kijken of ik voor elkaar kan krijgen wat ik wil :D De ene week wil ik 2 ochtenddiensten draaien en 2 avonddiensten en de andere week 3 avonddiensten en 2 diensten in het weekend.
Dan hebben we alleen 2 ochtenden in de 2 weken oppas nodig wel zo lekker en dan werk ik 18 uur per week meer dan genoeg.

Schipje
Majoor
Majoor

Berichtdoor Schipje » 14 jan 2011 10:31

Jannoek schreef:Wij hebben de grote dingen bij Babypark gekocht, alleen het bedje niet, want die hadden ze daar niet, en ook niet bij baby-dump ;-)
Voor de rest eigenlijk bijna alles bij baby-dump.

Moeten nu nog een matrasje voor in de wieg, we waren namelijk niet zeker van de maat. Was wel grappig, precies dezelfde wieg als waar in ik 25 jaar geleden heb gelegen, stond te koop bij Baby-dump.

Verder ben ik er nog niet helemaal achter hoe je een bedje op moet maken, want iedereen zegt wat anders...

op de site van stichting wiegendood staat hoe het officieel moet.
http://www.wiegedood.nl/veilig-slapen

Jannoek
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor Jannoek » 14 jan 2011 10:56

Schipje: Thanks!

Liefie: In Utrecht zit geen super grote baby dump.... dus daar stond ie niet ;-) Op de webshop inderdaad wel zie ik nu :)
Spannend met je planner praten!

Ik heb vanmiddag overleg met m'n manager, ben nu al zenuwachtig....

liefie
Generaal
Generaal

Berichtdoor liefie » 14 jan 2011 11:11

@Jannoek spannend! Denk je dat het niet mogelijk is om minder te werken? Mijn manager is volgens mij wel iets te makkelijk :shock: Mailde hem om een gesprek over mijn uren maar hij zei je hoeft pas je definitieve besluit te geven als het kindje geboren is en regel maar met de planner welke dagen je wilt werken :shock: :D
Kan gelukkig erg goed met de planner opschieten en zei zij tegen mij ik ga zorgen dat je zo min mogelijk oppas nodig hebt dus daar komen we wel uit denk ik. (ze is zelf ook moeder van 3 kinderen dus dat begrip is er wel)

Terug naar “Archief”