Het hele huis in 1 week rondgaan lukte nooit op die ochtend; de ene week gaven we de bovenverdieping een goede beurt (dus incl. ramen zemen, badkamer goed etc.) en de twee weken erna was de benedenverdieping aan de beurt. In die weken zoog en dweilde ze wel boven, en kreeg de badkamer een kleinere beurt. In drie weken had het hele huis een goede beurt gehad en begonnen we weer opnieuw. Natuurlijk hield ik het gedeelte wat die week geen goede beurt kreeg, wel netjes, maar ik zeemde er verder geen ramen enzo. Het scheelde altijd veel als het gedeelte waar goed gewerkt ging worden, opgeruimd was.
Mijn hulp paste ook op als ik naar de fysio moest voor m'n bekken, dat vond ze heel leuk. Ondertussen ging ze door met haar werk. Ik zorgde dan wel dat de jongens dan in de box zaten of op bed lagen, zodat ze er niet echt achteraan moest. Natuurlijk deed ze dan wel iets minder, maar dat accepteerden we allebei.
Ik vond het erg jammer dat ze ermee stopte. Inmiddels ben ik weer op zoek naar hulp; ons huis wordt straks zo groot dat het echt noodzakelijk wordt

Het is trouwens ook heel belangrijk om te weten of een hulp graag tegen anderen over je praat ... Zo'n hulp moet je dus niet hebben!