Een ding tegelijk, Jamillah!
Zet je kinderen met iets rustiger speelgoed aan de gang. Zoek de was uit en ruim dat op. De keuken laat je gewoon lekker een zootje. Dat kan je man straks doen.
Wedden dat je het dan al veel beter overziet?
Moderator: Moderafo's
Bumba schreef:Ik keek net even in de gebruiksaanwijzing van mijn koffiezetautomaat, maar daar staat dat je er helemaal geen azijn in mag gooien en in mijn strijkbout mag het ook nietWeet iemand hier waarvoor dat zou zijn?
jamillah schreef:Ik ben wederom verbaasd dat mijn huis in een uur tijd kan veranderen in een zwijnenstal. Manlief heeft eieren gebakken in de keuken en is daarna zonder het op te ruimen direct door naar de babykamer gegaan om behang te trekken. Ik kan de keuken niet in omdat de lucht me over mn nek doet gaan.
Boven liggen intussen overal behangresten, nog wat schuurselstofzooi van een ander project. Mijn was ligt schoon/ vies tezamen met strijk her en der verspreid omdat de babykamer eerst washok was en ik nu dus eerst mag gaan zoeken naar de strijkplank, wasrek en andere attributen.
Ondertussen loopt dochterlief te stuiteren met een golfbal en mijn hoofd staat op knallen![]()
Iemand tips?
jamillah schreef:Ik ben wederom verbaasd dat mijn huis in een uur tijd kan veranderen in een zwijnenstal. Manlief heeft eieren gebakken in de keuken en is daarna zonder het op te ruimen direct door naar de babykamer gegaan om behang te trekken. Ik kan de keuken niet in omdat de lucht me over mn nek doet gaan.
Boven liggen intussen overal behangresten, nog wat schuurselstofzooi van een ander project. Mijn was ligt schoon/ vies tezamen met strijk her en der verspreid omdat de babykamer eerst washok was en ik nu dus eerst mag gaan zoeken naar de strijkplank, wasrek en andere attributen.
Ondertussen loopt dochterlief te stuiteren met een golfbal en mijn hoofd staat op knallen![]()
Iemand tips?
Stip schreef:Wij hebben de knoop doorgehakt en gaan op zoek naar een hulp voor het huishoudelijke werk. Wie heeft er ervaring mee? Hoeveel geef je zo iemand en hoeveel werk kan je verwachten in 3 uurtjes?
ajl schreef:
Ik heb sinds mn 2e zwangerschap een hulp en ben er erg blij mee. Ik betaal € 10 per uur en ze komt 3 uur. In huis ben ik nogal een pietlut en dat heb ik ook bij het eerste gesprek aangegeven. Ze hoeft van mij echt niet het hele huis door in 3 uur, ben ook van mening dat dat niet kan. Bij mij doet ze de ene week uitgebreid boven ( dus alles aan de kant en ook de speeltjes allemaal afsttoffen) en de badkamer ook uitgebreid ( en niet alleen de wc, douche en de vloer) De andere week doet ze beneden uitgebreid en neemt de ramen aan de binnenkant ook mee. Dan heeft ze wel wat tijd over en doet de badkamer met de franse slag. Meestal help ik zelf ook mee op de andere etage en ruim een kast op ofzo of ga strijken.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 24 gasten