Gezamelijke hobby's zouden we best willen, maar valt niet mee met een kind. Tenminste, wat wij zouden willen dan. We zouden heel graag weer op dansles willen, maar da's elke week een avond, en elke week een avond oppas kost niet niks, zeker niet naast de minimaal 1 avond per 2 weken die we al oppas nodig hebben, en ik zou ook niet zo goed weten wie dat zou willen doen. Mijn man heeft ook pas een mountainbike gekocht, dat lijkt me onwijs gaaf, maar met dikke buik kan dat al niet, en zeker met 2 kindjes straks ook niet tegelijk.
Legpuzzels vind ik leuk, toen Jurian nog heel klein was en daarvoor, begon ik vaak op tafel, en kwam hij vanzelf meedoen, maar tegenwoordig begin ik er niet eens aan, omdat Jurian dan mee wil doen of alles van tafel trekt.
Piano spelen doe ik graag, en mijn man komt dan wel regelmatig meezingen met me bij de piano, maar ik speel te slecht om echt iets moois ervan te maken, dus dat zijn we al snel zat.
We zingen nu wel samen in het koortje van de kerk, en daar genieten we van, maar is eigenlijk ook geen doen met een kind. Ook te vaak oppas.
Dus houden we het bij onze eigen hobby's

Uw Woord is een Lamp voor mijn voet, en een Licht op mijn pad...