Gezin en ... hobby's 2

Moderators: Memmem, Moderafo's

mamavansophie
Sergeant
Sergeant
Contacteer:

Re: Gezin en ... hobby's 2

Berichtdoor mamavansophie » 22 nov 2010 22:29

ow haha heb de verkeerde sint en piet foto geplaatst. Moet er denk ik ook nog wel ergens een hebben mét de speldjes, deze waren nog zonder speldjes :oops:
-----------mamavansophie-------------denkt na over een nieuw onderschrift------------

*Annet*
Generaal
Generaal

Berichtdoor *Annet* » 23 nov 2010 14:48

cornelia77 schreef:Zijn er hier mensen met ervaring met hooked zpagetti? Zag het vandaag bij iemand. Lijkt me leuk om te doen! Maar ik vraag me af of je alleen van patroon kunt haken, of ook zelf iets verzinnen? Zou dat lastig zijn? Het lijkt me wel leuk om kussens voor op de bank te maken, maar hoe weet je dan hoeveel je nodig hebt...Iemand die het weleens gedaan heeft?

Ja, ik heb het gedaan, het is heerlijk relaxed om te doen. Heb een tas gehaakt. Wel wordt het redelijk zwaar als je tijdje bezig bent maar goed, daar krijg je spierballen van. Je kunt er van alles mee maken, maar ik zou niet iets heel kleins doen, daar is het materiaal niet naar.
ja, dat is mijn mening dan he.....

nita
Luitenant
Luitenant

Berichtdoor nita » 05 jan 2011 15:25

:shock: das lang geleden dat hier mensen waren!!

waar is iedereen allemaal mee bezig?

Ik heb alvast voor mijn verjaardag van mijn ouders een cuttlebug gehad, ik ben dr helemaal blij mee, t is net even iets extra`s voor je kaart!
super leuk

jans1
Kapitein
Kapitein

Berichtdoor jans1 » 05 jan 2011 16:03

Hier ligt op dit moment de productie ff stil :wink: Heb momenteel prive in de relatiesfeer andere veel belangrijkere dingen aan mn hoofd....
Een dag niet gekraald is een dag niet geleefd!!
www.kralenjans.webs.com

*Annet*
Generaal
Generaal

Berichtdoor *Annet* » 05 jan 2011 16:29

Wauw Nita, das een tof kado! Die dingen zijn toch best prijzig?

Jans, je reactie is in strijd met je onderschrift! Maar sterkte als je in moeilijkheden zit.

nita
Luitenant
Luitenant

Berichtdoor nita » 05 jan 2011 16:40

@ annet, ja dat zijn prijzige dingen net iets boven de 100 euro, daarom ben ik ook helemaal blij dat ik em gekregen heb. En je kan dr zulke leuke dingen mee! K ben weer helemaal in mn element :lol:

pannenkoek
Kapitein
Kapitein

Berichtdoor pannenkoek » 05 jan 2011 20:04

Ik ben op dit moment ( nou ja, straks weer) bezig met een schilderpakket. Schilderen op nummer. 40/50 cm herten in het bos.
Vind ik weer is heerlijk om te doen. Onze oudste heeft Manhattan bij nacht. 40/80 nog mooier!
Vertrouwen op Christus doodt angst voor mensen,
maar angst voor mensen doodt vertrouwen op Christus.

jans1
Kapitein
Kapitein

Berichtdoor jans1 » 07 jan 2011 13:12

*Annet* schreef:Wauw Nita, das een tof kado! Die dingen zijn toch best prijzig?

Jans, je reactie is in strijd met je onderschrift! Maar sterkte als je in moeilijkheden zit.

Ik weet het dat het in strijd is met mijn onderschrift, maar op dit moment heb ik gewoon geen puf voor en zin in..
Een dag niet gekraald is een dag niet geleefd!!
www.kralenjans.webs.com

Sophie77
Kapitein
Kapitein

Berichtdoor Sophie77 » 07 jan 2011 13:21

Sterkte, Jans1! 8>)

Sophie77
Kapitein
Kapitein

Berichtdoor Sophie77 » 07 jan 2011 13:28

Volgende week nog een weekje schilderen, daarna ga ik heerlijk dekbedhoezen, kussens, gordijnen etc. naaien. Als al het 'nuttige' naaiwerk af is (duurt wel even denk ik :mrgreen:) ben ik van plan om allerlei leuke dingen te maken: zo'n 'prikbord' (was het niet Bumba die er zoéén gemaakt heeft?), een hartje voor aan de kast, een stoel bekleden, nog wat opbergdozen beplakken/bekleden etc. Ik heb er echt zin in, ben zo benieuwd hoe alles (behang, vloerbedekking, meubels, stof) bij elkaar staat!

LeChat
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor LeChat » 07 jan 2011 15:06

Sophie77 schreef:Sterkte, Jans1! 8>)

Ik heb mijn moeder weer aan haar naaihobby gezet :mrgreen: Ze gaf zelf aan in 't nieuwe jaar wel weer zin te hebben om een rok o.i.d. voor me te naaien, dus ik heb (ziek in bed, met m'n laptop) meteen een idee uitgewerkt (naar een foto van Steps, lang vest over een rok met meerdere laagjes). Stof besteld via internet, bij mijn moeder af laten leveren (prima kwaliteit btw!), bij Wehkamp het lange vest en een topje voor eronder besteld (kleuren matchen gelukkig perfect) en gisteren kreeg ik al een sms van m'n moeder dat de rok in de pas is. :D
Gelijk hebben is wat anders dan gelijk krijgen

Bumba
Kapitein
Kapitein

Berichtdoor Bumba » 07 jan 2011 20:12

@sophie77: Ik heb inderdaad zo'n memobord gemaakt! Heel leuk!

*Annet*
Generaal
Generaal

Berichtdoor *Annet* » 07 jan 2011 20:36

ik heb het ook een keer gemaakt, voor de haarspeldjes. Mijn dochter was een x boos op mij en trok alle lintjes los [-X

Sophie77
Kapitein
Kapitein

Berichtdoor Sophie77 » 08 jan 2011 14:31

@ Bumba: als ik er niet uit kom ('k heb een summiere beschrijving), vraag ik jou wel hoe het moet :wink: !

@ Annet: Da's ook een idee, ja! Nu liggen alle speldjes lekker onoverzichtelijk in een bakje, zo'n bord is veel handiger. Komt ook op m'n to do-list!

Galateia
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor Galateia » 08 jan 2011 18:34

Hebben jullie eigenlijk ook gezamenlijke hobby's met man-/vrouwlief? Wij zijn samen best fanatieke puzzelaars. Vanaf 1500/2000/3000 stukjes en dan het liefst zo moeilijk mogelijk. Kunnen we uren samen doen. We hebben beneden 2 eettafels, eentje in de keuken, eentje in de woonkamer. We eten eigenlijk altijd in de keuken, op die andere tafel ligt vaak wel een puzzel-in-wording. Soms zitten we gewoon even een uurtje te puzzelen en op de een of andere manier is dat altijd ontzettend gezellig en ontstaan er de beste gesprekken, beter dan elkaar aankijken op de bank :mrgreen:

Wat voor hobby's hebben jullie die jullie samen delen?
Zolang de aarde kinderen geeft
die morgen moeten sterven
teveel zijn in hun eigen land
zullen zij hun namen kerven
in het hart van een vreemde

Terug naar “Relaties”