Moderator: Moderafo's
LauraC schreef:Nou, ik wil mezelf absoluut geen luie moeder noemen AGJij hebt het duidelijk getroffen met je dochter. Lijkt mij dat als je dochter/zoon 48 uur lang in onderbroeken loopt en totaal weigert te drukken en angstig gaat huilen als het op de wc gezet wordt en gaat klagen over buikpijn, jij ook wel inziet dat dat kind nog niet helemaal klaar is....
LauraC schreef:Nou, ik wil mezelf absoluut geen luie moeder noemen AGJij hebt het duidelijk getroffen met je dochter. Lijkt mij dat als je dochter/zoon 48 uur lang in onderbroeken loopt en totaal weigert te drukken en angstig gaat huilen als het op de wc gezet wordt en gaat klagen over buikpijn, jij ook wel inziet dat dat kind nog niet helemaal klaar is....
Evelien schreef:LauraC schreef:Nou, ik wil mezelf absoluut geen luie moeder noemen AGJij hebt het duidelijk getroffen met je dochter. Lijkt mij dat als je dochter/zoon 48 uur lang in onderbroeken loopt en totaal weigert te drukken en angstig gaat huilen als het op de wc gezet wordt en gaat klagen over buikpijn, jij ook wel inziet dat dat kind nog niet helemaal klaar is....
Ik hoorde pas van iemand een tip (of ik het zelf zou doen weet ik niet) dat als je bezig bent om je kind zindelijk te krijgen en hij heeft moeite met poepen of vindt het eng probeer dan eens te belleblazen met hem op de wc. Het schijnt dat het dan minder pijn doet.
Geen idee of je het ubehaupt ziet zitten hoor... en soms kan het opeens zo maar gebeuren dat hij zindelijk is.
Ik heb ze alleen nog nooit (nou ja, alleen voor de grap met haar maillot aan) op het potje gezet, omdat ik las dat het voor het 2e jaar toch geen zin heeft. Vaak doen kinderen op dezelfde tijd de 'grote boodschap' en als je ze dan net ervoor op het potje zet, lijkt het net of ze het kunnen... niet dus
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 14 gasten