Mensen die aan mijn buik voelen (bekende en onbekende), heb er zo'n hekel aan!! Doe dat bij mij maar niet hoor... net zoals aan je kinderen zitten. Tis geen openbaar bezit ofzo (vreemden in de winkel).Vind het trouwens ook niet prettig dat familie ook altijd maar handjes en kusjes willen, vind dat helemaal niet nodig als ze dat zelf niet willen...
Eva Lynn was ook zo'n baby die geen flesje wilde, ook geen speen. Pas me 10 of 11 weken lukte het een flesje te drinken, terwijl wel het vanaf 3 weken al iedere keer probeerde...
Hier weinig maatje 50 rompertjes, hebben ze bijna niet gedragen, ze zaten eigenlijk al in de kraamweek in maatje 56, koop dit keer ook het eerste pakje in maatje 56, als het echt klein is heb ik nog wel wat kleinere dingen liggen.
Ik vond slabbetjes trouwens heel vervelend, geef mij maar spuugdoeken. Ik gebruikte daar overigens regelmatig hydrofiele luiers voor

Ik had 3 badcapes bij Sarah, 1 in gebruik, 1 in de was en 1 in de kast. Vond het op zich goed werken. 2 Aankleedhoezen, de badcape of handdoek lag er eigenlijk altijd overheen. Scheelt wel dat wij nooit echte spuugkinderen hebben gehad en ook geen spuitluiers tijdens het verschonen. Wil wat nieuwe kopen, lekker nieuw en fris

Ga morgen de kraamzorg regelen, denk dat het SHG wordt dit keer, hebben we bij ieder kind een ander gehad

Ben 'bang' dat het weer een hele drukke periode wordt en ze dan gaan snijden in de zorguren. Niet dat ik zo graag heel veel zorg wil, maar het is best belangrijk dat Sarah de kraamzorg goed leert kennen en er ook maar 1 per week komt. En dat garanderen ze bij SHG volgens mij.