Refowebkids deel 12

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

LauraC
Kolonel
Kolonel

Re: Refowebkids deel 12

Berichtdoor LauraC » 03 jan 2011 20:26

Sinds kort reageert Michael heel sterk op luide geluiden, zelfs als ik opeens lach of wat naar boven roep ofzo, springt hij een meter de lucht in en gaat onder de tafel zitten of onder een kussen op de bank. Herkennen jullie dit ook als een fase? Hij is normaal nooit zo....

Haai
Kolonel
Kolonel
Contacteer:

Berichtdoor Haai » 03 jan 2011 20:27

liefje schreef:Huh zijn ze er af haai? Heb ik niet gedaan?!

Oh sorry, ik heb je vals beschuldigd 8-[ Ik zag alleen maar een kruisje, maar nu zie ik ze wel! Leuke foto's!!

MissF
Generaal
Generaal

Berichtdoor MissF » 03 jan 2011 21:10

Wauw, wat een mooie foto's weer!
Jurian is vandaag weer voor het eerst sinds 2 weken naar het kdv geweest. Hij wilde niet meer mee naar huis, da's een goed teken. Maar ik vermoed dat ze hem niet hebben laten slapen, want eenmaal thuis was het drama. Zichzelf helemaal overstuur aan het huilen om niks, wilde het liefst continu bij me zitten, en later bij papa. Tijdens het eten continu aan het klieren met zijn eten. Mijn man werd er boos om, maar ik heb hem maar gewoon zijn bord afgenomen en getroost, want volgens mij was hij doodop van het opnieuw wennen zo'n hele dag en het niet slapen. Na het eten meteen naar bed, en nadat papa 'muisje' en 'kodil' had gedaan (muisje is met zijn vinger over Jurians arm lopen en dan in zijn nekje kriebelen, en de krokodil komt langzaam aangeslopen en bijt dan in zijn bil ;) ) viel hij als een blok in slaap. Arm kind :) Hopelijk is hij morgen gezelliger :D
Uw Woord is een Lamp voor mijn voet, en een Licht op mijn pad...

paprikameisje2
Generaal
Generaal

Berichtdoor paprikameisje2 » 03 jan 2011 22:08

hier moet ze zich altijd uitleven als ze op het kdv is geweest. Ze hebben daar vaak toch iets meer regels en dat ze in hun straatje moeten lopen. Dus, thuis ook altijd lekker stuiteren en als een blok in slaap vallen!

Evelien
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor Evelien » 03 jan 2011 22:52

MissF schreef:Wauw, wat een mooie foto's weer!
Jurian is vandaag weer voor het eerst sinds 2 weken naar het kdv geweest. Hij wilde niet meer mee naar huis, da's een goed teken. Maar ik vermoed dat ze hem niet hebben laten slapen, want eenmaal thuis was het drama. Zichzelf helemaal overstuur aan het huilen om niks, wilde het liefst continu bij me zitten, en later bij papa. Tijdens het eten continu aan het klieren met zijn eten. Mijn man werd er boos om, maar ik heb hem maar gewoon zijn bord afgenomen en getroost, want volgens mij was hij doodop van het opnieuw wennen zo'n hele dag en het niet slapen. Na het eten meteen naar bed, en nadat papa 'muisje' en 'kodil' had gedaan (muisje is met zijn vinger over Jurians arm lopen en dan in zijn nekje kriebelen, en de krokodil komt langzaam aangeslopen en bijt dan in zijn bil ;) ) viel hij als een blok in slaap. Arm kind :) Hopelijk is hij morgen gezelliger :D

Nou hier ook, al was het bij m'n oppaskindje, twee weken geen psz ivm vakantie. Ik haalde haar vanochtend op en ze huilde, kreeg haar niet stil. Maar ze was ook gevallen (op dr kin, best wel een gevoelige plek). Ik kwam thuis en ze werd hangerig en huilerig.. toen ik vroeg of ze naar bed wilde knikte ze. Ik mocht haar zelfs de pyjama aantrekken, wat ze altijd zelf wil doen. Ze sliep direct. En ze heeft bijna 2 uur geslapen. Ze was zo vrolijk toen ze dr bed uit kwam...

ajl
Generaal
Generaal

Berichtdoor ajl » 04 jan 2011 07:54

Hier gister ook hoor na 1 dag kdv. Beiden waren van slag en wilden slecht eten en het was brullen.

Sterretje
Moderator

Berichtdoor Sterretje » 04 jan 2011 10:05

Hier precies het zelfde. Gisteren weer voor het eerst naar oma 'Anne Fie niet oma toe, mama niet werken, Anne Fie en mama thuisblijfe'
Dat was dus echt voor het eerst. Ze vond het w.s. veel te gezellig 2 weken lang met papa en mama thuis.
Het was wel heel goed gegaan maar ze was gisteravond doodop! We hebben na het eten nog even memorie gedaan met elkaar en halverwege vroeg ze: 'Anne Fie naar bed, slapen?'

Het zijn natuurlijk super drukke dagen geweest voor de kids de afgelopen tijd!
Time flies when you have none!

Evelien
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor Evelien » 04 jan 2011 10:33

Sterretje schreef:Het zijn natuurlijk super drukke dagen geweest voor de kids de afgelopen tijd!

Absoluut.

M'n vriendin die werkt bij een BSO en die vertelde dat de oudere kinderen allemaal zo rustig waren en alleen maar hingen. Die waren enorm moe.

mamavansophie
Sergeant
Sergeant
Contacteer:

Berichtdoor mamavansophie » 04 jan 2011 11:14

Mooie foto's weer voorbij zien komen! Zal eens op zoek gaan naar een foto van Sophie om hier te posten! (nu maak ik nogal veel foto's dusss :oops: ).

Sophie is nu nog thuis, maar gaat vanmiddag voor het eerst weer eventjes naar school. Na haar bijna 3 weken thuis te hebben gehad, is het wel even wennen weer, denk ik. Heb er ook nog een beetje een hard hoofd in, want ze is nog zeer emotioneel, huilt veel en snel, en heeft nog veel nachtmerries s nachts. De operatie heeft er dus wat dat betreft best ingehakt. Vanmorgen even gekeken en ze is 2 kg afgevallen, eet nog niet veel (vnl pap) maar dat komt wel goed!

Hoe vonden jullie kids het vuurwerk? Of sliepen ze allemaal door? Sophie is wakker gebleven tot half 1 (zonder middagdutje, want die deed ze al niet meer toen ze net 1 jaar oud was :-k ). Maar ze vond het vooral erg eng, dus is toen alsnog snel haar bedje in gegaan ;)
-----------mamavansophie-------------denkt na over een nieuw onderschrift------------

MissF
Generaal
Generaal

Berichtdoor MissF » 04 jan 2011 11:32

Vuurwerk heeft Jurian helemaal niet doorgehad. Overdag wel, dan keek hij even op en riep: mooi, boem!' en speelde gewoon verder.
Hij heeft wel sterretjes gebrand rond 9 uur 's avonds, maar toen er te dichtbij een knal was zei hij:' Ik bang, die hard boem. Ik binnen.' Dus is hij weer naar binnen gekomen ;) 's Nachts sliep hij heerlijk door :D

Pff, vanmorgen was er nog niet veel aan met hem. Gelukkig sliep hij tot half 10, maar wat een gejammer en gedoe. Zijn melk over de grond, brood tegen de muren, potloden door de hele kamer. uiteindelijk heb ik hem maar op de gang gezet, en later toen hij bleef huilen heb ik gezegd dat hij maar even op de gang moest jammeren en als het klaar was mocht hij weer komen. En toen was het weer helemaal goed na een minuutje :D En is hij heel lief een boekje aan het lezen en springt hij af en toe op zijn fiets om naar zijn appel op tafel te crossen. Hij doet weinig lopend in huis, alles gaat op de fiets ;)
Uw Woord is een Lamp voor mijn voet, en een Licht op mijn pad...

Haai
Kolonel
Kolonel
Contacteer:

Berichtdoor Haai » 04 jan 2011 11:38

Timon vond de 'vuurknallen' helemaal geweldig. Bij alles wat hij zag was het 'Wow'! Sylke heeft overal doorheen geslapen :mrgreen:

Schipje
Majoor
Majoor

Berichtdoor Schipje » 04 jan 2011 11:49

Lenthe besteedde er overdag zo goed als geen aandacht aan, ook al schrok ik weleens van een 'bom'.

's Nachts heeft ze, heel apart, de eerste 10 minuten doorgeslapen en daarna werd ze huilend wakker. Met haar uit het raam gekeken en na een poosje ebde de verbazing weg en lachtte en zwaaide ze naar het vuurwerk.

vpk
Majoor
Majoor

Berichtdoor vpk » 04 jan 2011 13:28

hier is nooit heel veel vuurwerk. als ze overdag eens een knal hoorde zei ze oh, hoors, hoors (hoor eens) met haar vingertje in de lucht. en verder eigenlijk niet. 's nachts heeft ze ook heerlijk doorgeslapen.
Zijn handen, jouw handen
jouw zorg, Zijn zorg!

Sophie77
Kapitein
Kapitein

Berichtdoor Sophie77 » 04 jan 2011 13:56

Wij hadden beloofd de jongens (12,10,8,8) wakker te maken. De oudste werd vanzelf wakker, maar de anderen waren niet wakker te krijgen, wat we ook probeerden :mrgreen:! En nijdig dat ze de volgende morgen waren :oops:!
De dametjes hebben overal doorheen geslapen, maar we wonen dan ook niet echt ín het dorp, dat scheelt veel. Overdag moest je ook echt buiten lopen om wat te horen. Ik denk eigenlijk dat de meiden amper weten wat vuurwerk is ...

Evelien
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor Evelien » 04 jan 2011 14:06

Sophie77 schreef:Wij hadden beloofd de jongens (12,10,8,8) wakker te maken. De oudste werd vanzelf wakker, maar de anderen waren niet wakker te krijgen, wat we ook probeerden :mrgreen:! En nijdig dat ze de volgende morgen waren :oops:!
...

:lol: :lol: , dat is zooo herkenbaar.

Terug naar “Archief”