Moderator: Moderafo's
Jannoek schreef:wij weten het nog niet...
Ik wil graag 1 dag per week ouderschapsverlof en 1 dag per week thuis werken, heb volgende week gesprek met m'n manager, dus ben benieuwd of die mogelijkheden er zijn...
Mijn ouders komen 1 dag in de week oppassen. Dan blijven er nog twee dagen over, en dat is nou net het punt:
Mijn man is - als er geen gekke dingen tussen komen - klaar met studeren tegen de tijd dat ik weer moet gaan werekn. We weten niet of hij dan direct een baan kan vinden etc.
Misschien is het voor hem ook wel mogelijk om 4 dagen te werken waarvan 1 thuis...
Dus nog een beetje dubio wat we gaan doen...![]()
Wellicht toch maar alvast in schrijven bij een gastouderbureau...
Evelien schreef:Jannoek schreef:wij weten het nog niet...
Ik wil graag 1 dag per week ouderschapsverlof en 1 dag per week thuis werken, heb volgende week gesprek met m'n manager, dus ben benieuwd of die mogelijkheden er zijn...
Mijn ouders komen 1 dag in de week oppassen. Dan blijven er nog twee dagen over, en dat is nou net het punt:
Mijn man is - als er geen gekke dingen tussen komen - klaar met studeren tegen de tijd dat ik weer moet gaan werekn. We weten niet of hij dan direct een baan kan vinden etc.
Misschien is het voor hem ook wel mogelijk om 4 dagen te werken waarvan 1 thuis...
Dus nog een beetje dubio wat we gaan doen...![]()
Wellicht toch maar alvast in schrijven bij een gastouderbureau...
Ik zou je een tip mee willen geven voor gastouder, probeer een bekende te regelen die gastouder wil zijn of gastouder is! Het is maar een tip hoor...
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 17 gasten