Zwanger deel 9

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

kwebbel
Generaal
Generaal
Contacteer:

Re: Zwanger deel 9

Berichtdoor kwebbel » 28 dec 2010 19:37

@MissF: ik bewonder dat jij je kind juistniet wil verwennen met veel cadeau's, hoe krijg je dat voor elkaar? (gewoon benieuwd)
¯`v´¯)
`•.¸.•´
¸.•´¸.•´*)
(¸.•´ (¸.•´*..¸¸.•´¯`• Groetjes...

LauraC
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor LauraC » 28 dec 2010 19:55

kwebbel schreef:@MissF: ik bewonder dat jij je kind juistniet wil verwennen met veel cadeau's, hoe krijg je dat voor elkaar? (gewoon benieuwd)

Ik ben van de overtuiging dat een kind meer heeft aan aandacht dan aan spullen. Michael kan urenlang met mij en een plastic beker spelen en geen seconde zelf met een doos vol speelgoed ;)

MissF
Generaal
Generaal

Berichtdoor MissF » 28 dec 2010 20:36

@kwebbel, tja, gewoon niet zomaar iets kopen. Ik zie heus wel eens dingen die ik leuk vind hoor. En soms zwicht ik wel, maar dan alleen in een tijd dat het logisch is, dus rond sinterklaas, dan krijgt hij zoiets gewoon voor sinterklaas, en nu zag ik pas een houten vrachtwagen met allerlei vakjes voor vormenblokjes, en die krijgt hij voor zijn verjaardag. Nu speelt Jurian sowieso al weinig met speelgoed, hij kan idd heel lang zoet zijn met de intertoysgids (jaja, nog steeds, dat ding is van maanden geleden), en met zijn loopfiets (gekregen van de buurvrouw). Pas heb ik bijvoorbeeld wel een nieuw kleurboek voor hem gekocht (1 euro ;) )daar doet hij gewoon heel veel mee.
en idd net als laura zegt, een beetje aandacht zoals een boekje voorlezen, daar is hij veel blijer mee.
Uw Woord is een Lamp voor mijn voet, en een Licht op mijn pad...

kwebbel
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor kwebbel » 29 dec 2010 00:15

ja aandacht is idd wel heel erg belangrijk maar als je zo'n pukkie dan (veel) aandacht geeft, leert het dan wel op zichzelf spelen? dat lijkt mij dan weer zo'n factor dat je altijd een kind achter je aan hebt lopen... of is dat niet zo?
¯`v´¯)
`•.¸.•´
¸.•´¸.•´*)
(¸.•´ (¸.•´*..¸¸.•´¯`• Groetjes...

MissF
Generaal
Generaal

Berichtdoor MissF » 29 dec 2010 09:28

Ik ben helemaal niet zo'n meespeler hoor ;) Maar ik zit wel regelmatig op de bank, en dan komt hij af en toe langs om een boekje voor te laten lezen ofzo.
Maar ik zeg vaak ook wel een keertje op een dag: nu ga je even een kwartier zelf spelen.
Hij snapt de tijdsaanduiding niet, maar begrijpt wel dat hij dan even alleen moet spelen. Daar is hij standaard even boos om, maar als ik neit reageer, zit hij even later heel lief te spelen, soms wel een half uur lang. Dat moet hij dan ook maar gewoon leren

Schipje
Majoor
Majoor

Berichtdoor Schipje » 29 dec 2010 10:11

Ik had me voorgenomen om nooit echt speelgoed te kopen omdat ik bij mijn nichtjes en neefjes zag dat ze voor hun verjaardag genoeg krijgen. Maar toch werkt 'mijn regel' niet helemaal. Voor haar verjaardag een half jaar geleden kreeg Lenthe veel speelgoed maar nu groeit ze er toch weer uit, ik denk dat ik dan met kerst of sint voortaan ook iets ga kopen. Dit jaar deden we er niks aan maar binnenkort wil ik sowiezo nog wel wat kopen een doos lego ofzo, lijkt me leuk speelgoed!

elvira (gast)
Kapitein
Kapitein

Berichtdoor elvira (gast) » 29 dec 2010 10:36

HELP!
Mijn zwangerschapskleding (vooral broeken) begint te strak te zitten... iemand een idee? Duurt voor mij natuurlijk ook niet meer zo heel erg lang...
Vooral die buikband van broeken enzo begint strak te zitten, heeft iemand hier een tip voor? Gewoon een zwangerschapsbroek van een maat groter kopen of heeft dat geen nut?
(en nee, ik heb bijzonder weinig zin nu de stad in te gaan, met die grote hoeveelheden sneeuw hier, ik wou gewoon online bestellen)

AikonGirl
Majoor
Majoor

Berichtdoor AikonGirl » 29 dec 2010 10:41

Hm, dat had ik de vorige keer ook. Gewoon een maat groter gekocht.
Nu heb ik allemaal zwangerschapsbroeken die (nog) te groot zijn. :/

MissF
Generaal
Generaal

Berichtdoor MissF » 29 dec 2010 10:50

ik had achteraf echt spijt van bepaalde broeken die ik had gekocht. Zeker de wat strakkere broeken en broeken met een korte buikband. Op het laatst droeg ik alleen nog de wijdere broeken met een enorme buikband, die zaten tenminste nog lekker.

Op het eind heb ik trouwens ook nog een broek via marktplaats gekocht, voor nog geen tientje ofzo. Die zat ook zo lekker. Dus misschien is dat een idee?

Schipje
Majoor
Majoor

Berichtdoor Schipje » 29 dec 2010 11:03

Ik had dat de vorige keer ook. Op het laatst had ik vaak broeken aan met de rits en knoop open (bleef gewoon hangen) en dan een tuniek erover zodat niemand het zag. Maar ik droeg op het laatst ook veel jurkjes ivm dat broekenprobleem.

ajl
Generaal
Generaal

Berichtdoor ajl » 29 dec 2010 11:57

Ik had veel tunieken en jurken aan op het einde. Broeken vond ik op het laatst niet fijn meer zitten, helemaal niet die lage heupbroeken...daar deed de knoop erg zeer.

Jannoek
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor Jannoek » 29 dec 2010 12:09

ik vind broeken nu al minder fijn zitten dan jurkjes.. Positierokjes heb ik niet, maar met m'n jurkjes ben ik blij :) overigens hoop ik vanmiddag een mooie zwarte broek te kunnen scoren, die mis ik echt!

liefie
Generaal
Generaal

Berichtdoor liefie » 29 dec 2010 12:18

Ik draag ook alleen maar positiebroeken voor mijn werk voor de rest gewoon jurkjes/rokjes zit veel fijner vind ik.

@MissF is de misselijkheid een eind over of nog steeds niet? Hier is het nog een heel klein beetje af en toe voor de rest ben ik er even vanaf.

Em.
Luitenant
Luitenant

Berichtdoor Em. » 29 dec 2010 12:33

Herkenbaar ja, die buikband van mijn broeken zit echt niet lekker meer, al draag ik hem af en toe nog wel. Draag nu vooral jurkjes/rokjes, zit echt veel lekkerder....kHeb een paar rokjes met enorme buikband, die zitten nu heerlijk.
KZou eigenlijk nog wel een passende broek willen die lekker zit, maar dat ga ik ook niet meer doen voor die paar weken.

elvira (gast)
Kapitein
Kapitein

Berichtdoor elvira (gast) » 29 dec 2010 12:35

Thanks iedereen, voor het meedenken! Jurkjes draag ik niet zo graag, rokjes wel, maar vanwege de kou en enorme sneeuwhopen hier draag ik op dit moment toch liever broeken. (staat ook niet zo charmant, van die dikke berg/sneeuwschoenen onder maillot + rok :mrgreen: )
Heb net maar een paar dingetjes online besteld! :D

Oja, kinderkamer is inmiddels bijna af (alleen bedje staat naast ons bed, rest al in kinderkamer)... straks maar eens kleertjes gaan wassen enzo. :D

NB. Hadden jullie ook zo'n moeite goede zwangerschapspanty's/maillots te vinden?

Terug naar “Archief”