Ik denk dat de echte kosten als ze klein zijn zitten in minder werken, eventueel kosten voor de opvang. Kleding en schoenen zijn allemaal best wel te doen van de kinderbijslag, maar ja, wil je veel merkdingen dan ben je veel meer kwijt. Maar als je dat koopt, dan kan dat kennelijk makkelijk, dus ach. Luiers zijn echt wel duur, dat loopt wel enorm op.
Ach, als je het allemaal bij elkaar optelt zal het wel allemaal heel veel geld zijn, inderdaad. Je kunt als ze ouder zijn ervoor kiezen ze t/m hun studie te onderhouden, bijvoorbeeld. Maar dat hoeft natuurlijk niet. Mijn ouders hebben sinds dat wij 18 werden niets meer betaald. Dat wilden we ook helemaal niet, en we hebben allemaal gestudeerd. Maar het was wel goed zo, we zijn allemaal hard gaan werken om in ons onderhoud te voorzien, we vonden dat onze ouders hard genoeg voor ons gewerkt hadden! Zo hebben mijn ouders dus vier gestudeerde kids, zonder dat dat ze ooit iets heeft gekost.
Zo kan het dus ook. Maar ja, als je ervoor kiest hele studies en kamers enzo te gaan betalen voor je kind, dan loopt het wel enorm op. Maar ja, als je daarvoor kiest, dan kan het kennelijk ook, dus is er niet zo veel aan de hand. Denk ik dan maar

Hoe dan ook. Ze kosten een vermogen, die kleine schattige koters waar we ons hier massaal aan vergapen