Zwanger deel 9

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

jeepeecee
Kapitein
Kapitein
Contacteer:

Re: Zwanger deel 9

Berichtdoor jeepeecee » 24 dec 2010 11:06

wij hebben uiteindelijk voor babybjörn gekozen na veel geforumt te hebben. geen spijt van gehad!
en wat kroelen, idd lekker veel kroelen de eerste weken, en ook alle weken daarna, Hannah is nog steeds een kroelkip!
Afbeelding

liefie
Generaal
Generaal

Berichtdoor liefie » 24 dec 2010 16:48

Wij zijn failliet :shock: :lol:

Wij hebben net gekocht
kinderkamer (ledikant,commode,kast en wandplankje matras met aero sleep en 2 speciale hoeslakens)
kinderwagen (antraciet met off white uitvoering)
maxicosi
box
en nog wat klein spul waaronder deze wikkeldoek waar mijn man helemaal weg van is
Afbeelding
Je kan hem ook in de maxicosi gebruiken zitten van die gaten in erg makkelijk en niet te dik,

Mijn zusje kwam nog met een slaapzak aanzetten en een slab waar op staat ik ben tante's knuffel :D

Begin april wordt alles geleverd ben echt benieuwd hoe alles staat.

LauraC
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor LauraC » 24 dec 2010 17:30

Nogmaals, ik kan de Ergo baby niet warm genoeg aanbevelen. De beste £90 die ik ooit aan spullen voor Michael heb uitgegeven!

schelpje3
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor schelpje3 » 24 dec 2010 17:34

liefie schreef:Wij zijn failliet :shock: :lol:

Wij hebben net gekocht
kinderkamer (ledikant,commode,kast en wandplankje matras met aero sleep en 2 speciale hoeslakens)
kinderwagen (antraciet met off white uitvoering)
maxicosi
box
en nog wat klein spul waaronder deze wikkeldoek waar mijn man helemaal weg van is
Afbeelding
Je kan hem ook in de maxicosi gebruiken zitten van die gaten in erg makkelijk en niet te dik,

Mijn zusje kwam nog met een slaapzak aanzetten en een slab waar op staat ik ben tante's knuffel :D

Begin april wordt alles geleverd ben echt benieuwd hoe alles staat.

Wacht maar tot ze op de middelbare zitten en wat denk je van daarna :mrgreen:
Een kind kost je geloof ik half tot 1 miljoen euro, tot hij zelfstandig is, dus voor wie nog voor dat besluit staat ? Of miljonair, of een kind :lol:

liefie
Generaal
Generaal

Berichtdoor liefie » 24 dec 2010 17:40

Haha dan liever een kindje hoor :lol:
Maar goed je kan het natuurlijk zo duur maken als je zelf wilt :wink:

gempa
Kapitein
Kapitein

Berichtdoor gempa » 24 dec 2010 18:17

liefie schreef:Haha dan liever een kindje hoor :lol:

ik wou net zeggen, ik heb nooit een babykamer gekocht en ook nooit een nieuwe wagen :D

LeChat
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor LeChat » 24 dec 2010 18:40

Wat een leuke draagdoek, liefie! Ik vind dat Holland-thema zo leuk. Jullie hadden toch ook 'n behangetje o.i.d. in die stijl?
Gelijk hebben is wat anders dan gelijk krijgen

MissF
Generaal
Generaal

Berichtdoor MissF » 24 dec 2010 19:04

Wat een leuke doek Liefie! Schattig!
Ik had al soort spul helemaal niet voor Jurian geboren was, nooit aan gedacht ook. Net als kleertjes, die had ik ook veel te weinig eigenlijk toen hij net geboren was. Maar toen hij geboren was kwam 's avonds meteen mijn schoonzus, en die nam een soort jasje met aangeriste voetenzak mee, ook voor in de maxi cosi. Lichtblauw, en superwarm. Stond ook zo onwijs schattig. Ik had nooit nagedacht hoe we Jurian midden in de winter van het ziekenhuis mee naar huis moesten krijgen. ja, in de maxi cosi, maar wij hadden gewoon een 2e hands ding, zonder dekentje of voetenzak ofzo. Gelukkig kregen we dat jasje ;)

hier is de babykamer leeg. En opeens istie veel groter dan ik dacht :D Ik dacht altijd dat het de kleinste kamer van het huis was (op het toilet en de douche na dan ;) ), maar hij blijkt nu zeker 11 vierkante meter te zijn. Die van Jurian is 'maar' 9, dus zo klein istie helemaal niet. Maar er stond een grote wandboekenkast in, die nam gewoon veel ruimte in.
Uw Woord is een Lamp voor mijn voet, en een Licht op mijn pad...

J.A.
Sergeant
Sergeant

Berichtdoor J.A. » 24 dec 2010 19:15

@ Liefie: die wikkeldoek bedoelde ik :mrgreen: Hij is zoooo leuk he?!!
Fijn dat je goed geslaagd bent!

@ MissF: heerlijk dat de kamer lekker ruim is :D

@ Schelpje: kids zijn idd duur :( maar de liefde die je ervoor terugkrijgt, die is 100x meer waard dan geld :P

liefie
Generaal
Generaal

Berichtdoor liefie » 24 dec 2010 20:11

LeChat schreef:Wat een leuke draagdoek, liefie! Ik vind dat Holland-thema zo leuk. Jullie hadden toch ook 'n behangetje o.i.d. in die stijl?

Klopt maar is eigenlijk bijna nergens te vinden we hebben er 2 gevonden maar die vinden we niet mooi.
Nu gaan we 1 muur met rood wit blokjes behang doen en dan de rest aankleden met ''hollands'' thema maar niet overdreven veel hoor moet wel beetje subtiel blijven.

@MissF ik denk dat deze omslagdoek in de zomer ook te warm is maar ik denk dat we hem in de herfst wel goed kunnen gebruiken.
Grappig dat de slaap kamer dan veel groter lijkt alleen maar mooi meegenomen.

@J.A. heb jij die wikkeldoek ook? Wij hebben er ook nog een knuffeldoekje van gekocht met labeltjes eraan.

Mijn zusje kwam met deze slaapzak aanzetten echt zo leuk
http://www.baby-dump.nl/index.php?page= ... &merk=4696

J.A.
Sergeant
Sergeant

Berichtdoor J.A. » 24 dec 2010 22:24

@ Liefie: gave slaapzak zeg :D

Ik had de rose geruite doek voor m'n dochter, samen met zo'n verschonings-kit, ideaal!!
En ik heb dezelfde als jij hebt, aan m'n neefje gegeven samen met een labeldoekje,
mijn dochter is van oktober en heeft er een hele tijd in gezeten in de maxicosi,
heerlijk de beentjes erin :D en wikkelen maar!
En op het buro is het ook ideaal! Ik vind dat het z'n geld wel opgebracht heeft :wink:

vpk
Majoor
Majoor

Berichtdoor vpk » 24 dec 2010 22:32

wat een leuke wikkeldoek en slaapzak liefie!
voor welke kinderwagen zijn jullie uiteindelijk gegaan, de bugaboo had toch je voorkeur?

ik had een babybjörn draagzak gekregen van iemand voor op je buik maar beviel helemaal niet, zere rug
Zijn handen, jouw handen
jouw zorg, Zijn zorg!

pannenkoek
Kapitein
Kapitein

Berichtdoor pannenkoek » 24 dec 2010 22:45

gempa schreef:
liefie schreef:Haha dan liever een kindje hoor :lol:

ik wou net zeggen, ik heb nooit een babykamer gekocht en ook nooit een nieuwe wagen :D

Wij ook niet. 'k Was 21, en heb 2e hands gekocht, de kinderwagen ook. Als ik nu de eerste zou krijgen zou ik het wel anders doen, maar het geld hadden we gewoon niet. En ze hebben er niets aan overgehouden hoor, dat ze in een 2e hands kinderwagen lagen.
Stel dat wij nog uitbreiding krijgen weet ik niet wat te doen. Moet je dan voor 1 kind nog een nieuwe kopen??? Nou, dat weet ik niet hoor. Ja, alles hebben we nog, op zolder.
2e hands box, kinderwagen, ledikantje, commode, maxi cosi.
Laatst gewijzigd door pannenkoek op 24 dec 2010 22:47, 1 keer totaal gewijzigd.
Vertrouwen op Christus doodt angst voor mensen,
maar angst voor mensen doodt vertrouwen op Christus.

liefie
Generaal
Generaal

Berichtdoor liefie » 24 dec 2010 22:46

@VPK We hebben alle kinderwagens nog eens bekeken en mee gereden maar het bleef toch bij onze eerste keus de bugaboo en dan in de kleur antraciet met off white eerst wilde ik geen lichte kleur maar je kan de bekleding gewoon uitwassen dus dat is wel erg fijn.

Evelien
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor Evelien » 24 dec 2010 22:46

ook al zou ik geld hebben dan nog niet :wink:

Terug naar “Archief”