Moderator: Moderafo's
Haai schreef:Lodger shelter hoor ik niet zoveel positieve verhalen over; is erg warm en zweterig en schijnt niet fijn te dragen. Veel kindjes vinden het ook niet zo comfortabel. Ik zou dan eerder voor een draagdoek gaan zoals Schipje noemt, die kun je lang gebruiken en evt. ook als deken oid in de maxicosi gebruiken.
Jannoek schreef:Oké! Dat wordt dus geen lodger shelter![]()
Bij Babypark raadden ze 'm aan, maar ik kon er op internet niet super veel over vinden....
Zal nog even de andere sites bekijken die gempa gegeven heeft, dank!
LeChat schreef:Overleden in een draagzak??? Stikten die kindjes dan ofzo? Je moet er niet aan denken zeg...
LeChat schreef:Overleden in een draagzak??? Stikten die kindjes dan ofzo? Je moet er niet aan denken zeg...
Schipje schreef:Je moet vooral veeeeeeeel kroelen want dat kan alleen de eerste weken want daarna willen ze het niet meer! Dan willen ze zelf om zich heen gaan kijken.
Sophie77 schreef:Schipje schreef:Je moet vooral veeeeeeeel kroelen want dat kan alleen de eerste weken want daarna willen ze het niet meer! Dan willen ze zelf om zich heen gaan kijken.
Onze jongste van net 1 kroelt gelukkig ook nog graag hoor, terwijl ze heeeeel beweeglijk is. Maar na de (borst)voeding legt ze haar hoofdje tegen me aan en wil ze kusjes krijgen (en geven
) en geaaid worden. Heerlijk!
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 44 gasten