Zwanger deel 9

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

Sterretje
Moderator

Re: Zwanger deel 9

Berichtdoor Sterretje » 22 dec 2010 11:17

Schipje schreef:
Ik ben 13 juli uitgerekend. 13 juni is Lenthe jarig dus vond het wel een grappige datum!
Waar en hoe kan ik dat lijstje vinden?

pagina 1
Time flies when you have none!

Evelien
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor Evelien » 22 dec 2010 11:27

Nou bij mij is het geen spanning, maar meer echt een lichamelijk kwaal (helaas).

Schipje
Majoor
Majoor

Berichtdoor Schipje » 22 dec 2010 11:37

Evelien schreef:Nou bij mij is het geen spanning, maar meer echt een lichamelijk kwaal (helaas).

Weet je wel de oorzaak en kan je er niet/nooit vanaf komen?

Evelien
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor Evelien » 22 dec 2010 12:45

Schipje schreef:
Evelien schreef:Nou bij mij is het geen spanning, maar meer echt een lichamelijk kwaal (helaas).

Weet je wel de oorzaak en kan je er niet/nooit vanaf komen?

combinatie's van eten en drinken.... en tuurlijk ik kan het laten staan maar dan kan ik alleen maar droge crackers en thee drinken. En als het echt heel heftig is heb ik er medicijnen voor. Meestal heb ik er last van als ik me te druk maak en s'avonds voor het slapen gaan.

Het gaat steeds beter en het wordt ook steeds minder (die misselijkheid).

elvira (gast)
Kapitein
Kapitein

Berichtdoor elvira (gast) » 22 dec 2010 14:54

@Evelien: Wat vervelend voor je, vooral omdat het blijkbaar niet iets tijdelijks is...
Heel veel sterkte ermee!

Jannoek
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor Jannoek » 22 dec 2010 15:57

Net terug van de 20 weken echo en alles zag er goed uit! Wat een Godswonder is dat!
Alles heel goed kunnen zien! Kindje was een beetje aan de grote kant (ben nu 19w 2d maar alles was rond de 20w en een paar dagen) maar 't paste nog nét binnen de curves..

Hebben 12 foto's mee gekregen ::))
Was nog wel grappig, want ze dacht dat ze er veel had uitgeprint, was het papier op... was net klaar na 3 kwartier maar toen mocht ik weer gaan liggen en ging ze nog een kwartiertje kijken en fotootjes maken.

LeChat
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor LeChat » 22 dec 2010 16:19

Wat fijn, Jannoek!!!
Gelijk hebben is wat anders dan gelijk krijgen

liefie
Generaal
Generaal

Berichtdoor liefie » 22 dec 2010 16:20

@Jannoek Super fijn dat alles er goed uit zag! Wel erg gaaf denk ik om je kindje zo te zien hoelang is jullie kindje dan ongeveer? Al weer langer dan 20 cm of niet?
Geniet er van samen...
Ik heb helemaal geen moeite met slapen door de zwangerschap nu alleen door een mega verkoudheid maar dat gaat wel weer over. Vocht vast houden is vervelend zeker als je dat nu al hebt.

Zijn jullie al veel aangekomen? Ik ben nu 17 en halve week en ben net geen 3 kilo aangekomen vind het nog wel meevallen al is het wel gek om de weegschaal omhoog te zien gaan na ruim 30 kg afvallen :lol:

ajl
Generaal
Generaal

Berichtdoor ajl » 22 dec 2010 16:22

Fijn dat alles goed was Jannoek!

AikonGirl
Majoor
Majoor

Berichtdoor AikonGirl » 22 dec 2010 17:12

Mooi, Jannoek! Fijn dat alles goed lijkt! :)
Nog het geslacht kunnen zien? ;)

Ik ben nu 4 kilo aangekomen... Moeilijk om niet te veel te snoepen.
Eerst sinterklaas met allerlei lekkers, en nu feeststollen, oliebollen etc.

MissF
Generaal
Generaal

Berichtdoor MissF » 22 dec 2010 17:26

Wat fijn Janoek, dat alles er goed uitzag!
Naar Evelien, die misselijkheid :( Ik weet dat het maar maximaal tot iets van half juli is, in het uiterste geval, maar om niet te weten wanneer het ophoudt, lijkt me heel rot voor je!
Liefie, fijn dat het goed gaat!
Ik was 3,5 kilo aangekomen, omdat ik veel moest eten om niet misselijk te worden. Maar nu is mijn eetlust zo'n beetje verdwenen en zag ik vanmorgen dat ik op 2,5 kilo aangekomen zit, met bijna 14 weken. En dat hou ik liever even vast :D Ik heb niet zoveel zin in weer 25 kilo erbij eigenlijk. Maar ik pas nog steeds gewone broeken en rokken, dus het valt me sowieso heel erg mee. De doos met positiekleding komt steeds wel even tevoorschijn, maar tis echt nog niet nodig. Komt vanzelf :D
Uw Woord is een Lamp voor mijn voet, en een Licht op mijn pad...

Jannoek
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor Jannoek » 22 dec 2010 17:28

Jaaaa, we weten of Jip (onze 'codenaam'vanaf het begin) een hij of een zij is. :)

Ik ben nu 5 kilo aangekomen, maar dat was volgens de VK helemaal prima. Dan ga ik me er ook maar niet druk om maken ;-) Wil alleen echt niet te veel aankomen. Want het moet er ook allemaal weer af straks ;-)

Schipje
Majoor
Majoor

Berichtdoor Schipje » 22 dec 2010 19:15

Jannoek! Fijn dat alles goed was en wat leuk dat er zo de tijd voor jullie genomen werd!

MissF: herkenbaar, ik weet niet hoeveel ik nu ben aangekomen maar ik schat het ook wel op zo'n 3 kilo al. heel de dag moet ik eten al heb ik geen trek en ik eet zo'n 7 a 8 boterhammen per dag (normaal 2 of 3) dus ja dan vliegt het eraan. Bij de eersse was ik 21 kilo aangekomen en ben bang dat ik dat nu weer haal.
Was je bij Jurian ook zo misselijk? En zo ja, hoe lang?

Vandaag heb ik 2 (van de 3) pillen overgeslagen en nog niet overgegeven! En kijk eens hoe 'laat' het al is! :wink: Tegenwoordig slaap ik al rond deze tijd. Heb vanavond als avondeten twee appels op en dat is echt lekker na de hele dag brood, want gewoon eten hoef ik echt niet.

Hebben jullie ook enge dromen/nachtmerries? Bij de eerste heb ik de eerste vier maanden veel nachtmerries gehad, vreselijk was dat. Nu droom ik weer veel en af en toe heel eng maar nog maar 1 nachtmerrie gehad.

AikonGirl
Majoor
Majoor

Berichtdoor AikonGirl » 22 dec 2010 19:40

Schipje schreef:Hebben jullie ook enge dromen/nachtmerries? Bij de eerste heb ik de eerste vier maanden veel nachtmerries gehad, vreselijk was dat. Nu droom ik weer veel en af en toe heel eng maar nog maar 1 nachtmerrie gehad.

Ja, heb ik ook. Eng en net echt.
Ik weet nog dat ik de vorige keer ook altijd 's nachts hele erge kuitkramp kreeg.
Gelukkig nog niet gehad.

Jannoek, leuk dat je weet of 't een meid of jongen is. :)

Schipje, fijn dat het (iig vandaag) wat beter gaat!

Ik word een beetje misselijk, als ik trek begin te krijgen. Dan moet ik echt snel wat zien te eten.

Bumba
Kapitein
Kapitein

Berichtdoor Bumba » 22 dec 2010 20:05

Jannoek schreef:Jaaaa, we weten of Jip (onze 'codenaam'vanaf het begin) een hij of een zij is. :)

Wij weten ook dat Jip een jongetje is :lol: :lol:

Fijn dat alles goed was!

@AikonGirl: Kuitkramp had ik ook heel erg, maar dan vooral de laatste weken......Ik had van iemand gehoord dat je een stuk zeep bij het voeteneind in bed moest leggen en dat het dan minder zou worden. In mijn baat-het-niet-dan-schaadt-het-niet-stemming had ik dat gedaan en weet je? Het werd minder!!

Terug naar “Archief”