JeeWee schreef:schelpje3 schreef:Bijzonder zoals jij me in elke posting weer weet neer te zetten.
In huize schelpje is ook een vader !
Je leest BEWUST verkeerd en probeert mij nu neer te zetten als een zeer kwade moeder, waar haar kinderen niet zichzelf kunnen zijn.
Gelukkig weet ik voor mezelf dat het anders is.
Het zou je sieren je persoonlijke hatelijkheden voor je te houden en gewoon op inhoud verder te gaan.
Maar mijn lieve... van hatelijkheden is geen sprake.
Ik heb alleen jonge homo's letterlijk dood zien gaan, o.a. omdat ze ouders hadden die hen puntig alle hoeken van hun viise op de Bijbel lieten zien.
Ik ik geloof oprecht dat je een zeer goed bedoelende moeder bent...
Maar uhhh goede bedoelingen? Is dat het?
Je felheid doet ernstiger vermoeden...
Ik heb keer op keer duidelijk het verschil aangegeven dat een ieder mag zijn zoals hij is !
Je opmerking hoe ik mijn kind dan zou ontvangen, is volstrekt uit de lucht gegrepen en een typische uitlokking, heel bekend in discussies. Ik ben er eigenlijk nog ingetrapt ook. Maar er is een verschil tussen jouw visie en de mijne. En er zijn altijd ouders die hun kinderen zo kunnen beschadigen om een lettertje. Denk maar aan dochters die thuiskomen met de mededeling dat ze zwanger zijn.
Of meisjes met een kort kapsel, oorbellen. Er kunnen voor sommige ouders verschrikkelijke dingen gebeuren, waar jij je schouders over ophaalt.
En ik ben geen goed bedoelende moeder, ik heb een doopbelofte !
En ik doe het aan alle kanten fout, maar geef mijn kinderen wel de ruimte zichzelf te kunnen zijn, ook al stroken hun opvattingen echt niet altijd met de mijne. Maar gelukkig valt het bij ons mee. Ik heb geleerd om een zgn win-win situatie er soms uit te halen, als het echt rechttegenover gaat en dat gaat soms met pubers

Ik kan het me niet voorstellen dat 1 van onze zoons thuis zou komen met deze mededeling. Dus kan ik ook niet op voorhand zeggen hoe ik zou reageren.
Ik mag voor mijn puberzoons zelfs geen streepje roze in hun kleding meebrengen, ik moet het ruilen dan.

Maar God verbiedt in de bijbel de uitleving van bepaalde zonden.