Antoinette schreef:Optimatus schreef:Antoinette schreef:@ Henkie,
Ik ben het weer roerig met je eens!
Als het kalf verdronken is ...
Gewoon wachten tot ze de boel plat bombarderen met nucleaire wapens?
En dan zien ze wel verder.
Ik ben meer van het "beter voorkomen dan genezen"
Jij wilt Nederland dus gewoon een oorlog inrommelen, net als destijds met dat gedoe rondom Irak?
Irak zou gevaarlijke wapens hebben enz. enz. enz.
Zeven jaar later zijn die wapens niet gevonden, is Irak een rokende puinhoop en een speeltuin voor terroristen.
Blijkbaar vind jij dat niet zo'n probleem.
Verdiep jij je weleens in bijbelse profetieën?
Dan zou je weten dat er in het midden oosten op dat gebied (jammer genoeg) nog veel te gebeuren staat.
Als er dan toch over geprofeteerd is, waarom dan niet gewoon laten gebeuren? Dan gaat het toch wel komen.
(Ik realiseer me dat bovenstaande nogal "zeikerig" kan overkomen. Zo bedoel ik het niet. Ik vraag me oprecht af waarom dan tegen een profetie in te gaan, gezien wat je hierboven schreef)
Antoinette schreef:En dan erbij, niets nieuws zoals Henkie zegt Amerika en Israël lopen al lang met dat idee, dus geen nieuws!
Vanwaar die ophef?
Ik zou toch niet graag als een mak lam achter Amerika aanlopen. Trigger-Happy mafketels.
En dat Israel ageert is natuurlijk ook niet zo vreemd. Veel van Irans aggressie is gericht op Israel. Daarnaast is Israel net zo trigger-happy als Amerika. (hahaha maar die dicussie gaan we vermoed ik maar niet voeren)
Hij die u roept is trouw en doet zijn belofte gestand.
(1 Tessalonicenzen 5 vers 24)