Refoweb's Dr.Love Clinic: vragen,oplossingen,verhaaltjes enz

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

essieee
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor essieee » 15 feb 2004 18:25

ai ai

Ja wat moet ik zeggen?

De praktijk was bewijzend????

columbus
Majoor
Majoor

Berichtdoor columbus » 15 feb 2004 20:11

essieee schreef:ai ai

Ja wat moet ik zeggen?

Wat ik kan zeggen, het was mijn observatie, ik zie wat ik zag 8) en trok daar mijn diagnose uit. En die kan soms heel confronterend zijn :lol:
Alleen daar kan liefde leven, alleen daar is het leven goed, waar pa stil en ongedwongen, de aardappels schilt en de afwas doet.

essieee
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor essieee » 15 feb 2004 21:51

columbus schreef:

Ja wat moet ik zeggen?

Wat ik kan zeggen, het was mijn observatie, ik zie wat ik zag 8) en trok daar mijn diagnose uit. En die kan soms heel confronterend zijn :lol:

of misleidend!

columbus
Majoor
Majoor

Berichtdoor columbus » 15 feb 2004 21:57

essieee schreef:
columbus schreef:

Ja wat moet ik zeggen?

of misleidend!

zou het joh??? :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Alleen daar kan liefde leven, alleen daar is het leven goed, waar pa stil en ongedwongen, de aardappels schilt en de afwas doet.

essieee
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor essieee » 15 feb 2004 21:58

columbus schreef:
essieee schreef:
columbus schreef:

Ja wat moet ik zeggen?

of misleidend!

zou het joh??? :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
.

:!: :!: :!: :idea: :!:

essieee
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor essieee » 15 feb 2004 22:00

lieve columbus, wat is nu de beste manier eigenlijk om te peilen of iemand van je houd???

Johan81
Moderator
Contacteer:

Berichtdoor Johan81 » 15 feb 2004 22:32

essieee schreef:lieve columbus, wat is nu de beste manier eigenlijk om te peilen of iemand van je houd???

Idd Essieee deze vraag ligt ook op mijn lippen :!:
Niet eens met een [MODBREAK]? PB de moderator, en vervuil niet het topic!!

Vin

Berichtdoor Vin » 15 feb 2004 23:27

Johan81 schreef:
essieee schreef:lieve columbus, wat is nu de beste manier eigenlijk om te peilen of iemand van je houd???

Idd Essieee deze vraag ligt ook op mijn lippen :!:

Lieve vrienden,

Dit kan misschien rauw op je dak vallen (net als forellen in de chat als je me tegenspreekt!), maar een goede manier om te peilen of iemand van je houd is dat vragen! :shock:

Let op! Soms zeggen mensen nee als ze ja bedoelen of ja als ze nee bedoelen en afhankelijk van hoe zenuwachtig ze zijn of onervaren in de liefde en dergelijke willen ze ook nog wel eens liever een open vraag of juist erg gesloten of meerkeuze met wollige mogelijkheden met ontsnappingsluikjes hebben! 8) Als het zo gecompliceerd is: weet waar je aan begint! Laat ze anders nog ff een paar jaartjes doorsudderen tot ze wat malser en minder knapperig zijn. En dan met een beetje liefde op smaak brengen.

Ik hoop dat je hier wat mee kunt!

kipje18
Sergeant
Sergeant
Contacteer:

Berichtdoor kipje18 » 16 feb 2004 01:27

Lieve Dr Columbus,

Ik zit met een levensgroot probleem!!!!!!

Ben pasgeleden mn oude buurman weer tegengekomen. Opzich niet zo erg zou je zeggen. Maar die man brengt nare herinneringen bij me op. Ik ging toen ik klein was (niet alleen, met wat buurkinderen) de buurtjes af om liefdessnoeppies te halen. Maar van die ene buur kregen we NOOIT snoeppies, hij joeg mij altijd weg met zn grote enge stok!!

En iedere keer als ik hem nu tegenkom komen die herinneringen weeer boven.

Hellup mij want ik weet niet meer wat ik hiermee moet!!!

columbus
Majoor
Majoor

Berichtdoor columbus » 16 feb 2004 01:38

kipje18 schreef:Lieve Dr Columbus,

Ben pasgeleden mn oude buurman weer tegengekomen. Opzich niet zo erg zou je zeggen. Maar die man brengt nare herinneringen bij me op. Ik ging toen ik klein was (niet alleen, met wat buurkinderen) de buurtjes af om liefdessnoeppies te halen. Maar van die ene buur kregen we NOOIT snoeppies, hij joeg mij altijd weg met zn grote enge stok!!

Eehh ha hallo Kipje18

Nou poeh, :oops: eeh, tja nou :? , duss, eeh :oops: pfff *veegt zweet van voorhoofd * buurman Columbus was toch hele vriendelijke man? :oops:
* uche *
eeh Kipje, die vraag beantwoord ik morgen wel! Of vanmiddag (hoe kom ik hier nu onderuit?) :mrgreen: :wink:

Daphne
Kolonel
Kolonel
Contacteer:

Berichtdoor Daphne » 16 feb 2004 08:16

columbus schreef:
Daphne schreef:Geachte Dr. Columbus!
Ik heb weder een groot probleem! Inmiddels heb ik een leuke Nederlandse jongen leren kennen... Ik zou graag wat meer willen en ik heb soms ook het idee, dat hij ook wel wat wil, maar we zijn allebei heel verlegen.... :oops: :oops: :oops:
En ja, ik ben bovendien van mening dat het van een jongen uit moet gaan, dus ik weet absoluut niet hoe ik zoiets aan kan pakken... :roll: Maar ik wil wel graag wta mer eigenlijk... :? :lol:
Heeft u advies? Kunt u mij enkele tips geven?

Alvast bedankt! :D

Hartelijke groeten, Daphne

Ha Daphne,

Ik wil nog even een andere visie belichten die niet tegen de adviezen van mijn gewaardeerde collega Dr.Rosekapje in gaan. Want die zijn goed, geen twijfel mogelijk.

Het liefdesleven gaat meestal niet over rozen, ook al is de roos het symbool van de liefde. 8)
Jouw probleem ken ik! In mijn jonge jaren had ik dat ook, ik durfde niets te vragen of te laten merken, met als resultaat dat ik pas om m’n 31e voor het eerst kuste met een vrouw :D 8) :?: :?:

Zover moet je het niet laten komen! Je mag er van uitgaan dat de meeste mannen het initiatief ook niet nemen dus moet het bij jouw vandaan komen!
Met die jongen praat je niet over die onderwerpen, dat begrijp ik, maar praat je wel over andere zaken? School, werk of e.d.?
Nu moet je slim te werk gaan, manoeuvreer hem in zo’n positie dat hij geen kant op kan.
Zal een voorbeeld geven.

Jij: hoe is het met je oma?
Hij: goed, onkruid vergaat niet, is haar lijfspreuk
Jij: ow? Ja?
Hij: ja.
Jij: even wat anders, ik zit met een probleem, misschien weet jij hoe of wat.
Hij: nou, zeg het maar, ik wil je wel helpen als ik dat kan. 8)
Jij: nou kijk, stel, je vind een meisje leuk, en je wilt met haar wat drinken dan eeh
Hij: wat eeeh?
Jij: wat zeg je dan tegen haar?
Hij: eeh, wil je met mij wat gaan drinken?
Jij: oké! Is goed, graag! Leuk dat je het me vraag zeg! Vanavond? Morgen? Zeg het maar ik kan altijd (je moet elke afspraak die je al hebt afzeggen, zang, crea-middag, punnikuurtje, alles moet aan de kant voor dat moment!) :!:
Hij: eeh ja ik bedoel (nu gelijk in de reden vallen!) :!:
Jij: nee joh, niet zo verlegen, ik bijt niet *verleidelijk lachen * :P , morgen avond dan maar? Of heb je dan al een afspraak met je psycholoog? :!:
Hij: nee, dat niet
Jij: oké morgenavond! Afgesproken! * grappend nu!* bof jij of bob ik *lachen *
Hij: *haha :( * oké jij bob * denkt dan ‘kan ik lekker zuipen!* :(
Jij: ik moet nu gaan, tot morgen! :D

Probeer deze methode eens, Daphne. En hou ons op de hoogte wat het resultaat betreft!

Geachte Dr. Columbus,
Gisteren heb ik uw raad opgevolgd! Ik heb die hele lieve jongen gesproken, dat wat u zei tegen hem gezegd en nu heb ik voor vanavond een afspraakje! :D :D
Ik zal de tips van Dr. Rosekapje ook goed onthouden, zodat ik sommige misschien nog wel kan gebruiken! 8) :wink:
Jullie horen nog van me... :lol:

Groetjes, Daphne
Afbeelding

columbus
Majoor
Majoor

Berichtdoor columbus » 16 feb 2004 10:34

wow heftig Daphne!!!

Dat zijn leuke berichten! :)
En als het een beetje klikt, gelijk je 'eerste zoen' verhaal mailen hé!!! :D

columbus
Majoor
Majoor

Berichtdoor columbus » 16 feb 2004 10:54

kipje18 schreef:Lieve Dr Columbus,

Hallo Kipje18

Die buurman van vroeger hé, die heb ik ff gepolst, en ik weet nu waarom hij soms zo reageerde. :oops:
Heb je jezelf wel eens afgevraagd waarom hij zo deed? Die buurman was net getrouwd dus had lange, zware nachten. 8) Plus het feit van smorgens vroeg uit bed, keihard werken enz. :?
Niet om mezelf schoon te praten maar pas getrouwd zijn is heel zwaar!!! :D

Maar weet je wat je moet doen Kipje18? Ga naar die buurman, je weet waar hij nu woont, het is vlakbij, en ga eens een snoepje halen bij hem (zonder de andere kinderen!!!!! :P ).
Dat is de manier om over dat jeugdtrauma heen te komen!

O ja, die stok, joh, dat was een gewone base ball knuppel! Meer niet! :mrgreen:

*Annet*
Generaal
Generaal

Berichtdoor *Annet* » 16 feb 2004 14:44

Vin schreef:* 8) loopt door de gang 8) *

m.a.w. Dr. Vin biedt zichzelven aan als proefkonijn voor de praktijken van dr. Columbus?
ja, dat is mijn mening dan he.....

Vin

Berichtdoor Vin » 16 feb 2004 14:49

Annettje schreef:
Vin schreef:* 8) loopt door de gang 8) *

m.a.w. Dr. Vin biedt zichzelven aan als proefkonijn voor de praktijken van dr. Columbus?

Het valt me zwaar... maar ja, ik stel me beschikbaar om deze zware taak op me te nemen.

Terug naar “Archief”