epilepsie

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

Hendrina
Verkenner
Verkenner

Re: epilepsie

Berichtdoor Hendrina » 09 dec 2010 21:43

jeepeecee
Suc6 morgen met de belafspraak en hoop dat je morgen meer krijgt te horen van de neuroloog.

Tuinfluiter
Majoor
Majoor

Berichtdoor Tuinfluiter » 10 dec 2010 08:45

Jeepeecee, dacht al dat je vandaag een belafspraak had maar kon het even niet terug vinden gisteren.
Dus voor vandaag extra veel succes!
Ben erg benieuwd!

jeepeecee
Kapitein
Kapitein
Contacteer:

Berichtdoor jeepeecee » 10 dec 2010 11:47

nou, de neuro heeft gebeld hoor. het is idd erg onrustig in dat gedeelte van de hersenen ( ja dat dachten we dus al ;) )
de uitslag van de bloedonderzoeken had hij nog niet binnen. duurt dat altijd zo lang, 1,5 week? maar goed hij gaat in ieder geval de medicijnen iets ophogen. ook voor mijn eigen gemoedsrust.
verders wacht hij de mri af. ben benieuwd wat daar uit komt.
zover de update 8)
Afbeelding

jeepeecee
Kapitein
Kapitein
Contacteer:

Berichtdoor jeepeecee » 10 dec 2010 11:47

oja, bedankt voor allen suc6sjes :P
Afbeelding

Hendrina
Verkenner
Verkenner

Berichtdoor Hendrina » 10 dec 2010 11:54

Jeepeecee
Suc6 met ophogen van de medicijnen. En zeker weer aan de bel trekken bij de neuro als je bijwerkingen ervaart...

nita
Luitenant
Luitenant

Berichtdoor nita » 10 dec 2010 12:19

@jeepeecee, t is niet leuk dat je klachten hebt, maar kan me voorstellen dat je blij bent, dat ze in ieder geval zien waar het vandaan komt.
Bloedspiegel controleren duurt altijd zo`n 2 weken, ik geloof dat ze dat op kweek moeten zetten ofzo, bij ons gaat het ook naar een ander vestiging van het ziekenhuis
kan nu ik hier aan het typen ben even niet terugvinden wanneer die MRI is..

succes meid, enne niet schrikken als je even wat meer duizelig word he (maar dat weet je w.s wel)

Tuinfluiter
Majoor
Majoor

Berichtdoor Tuinfluiter » 10 dec 2010 14:14

Jeepeecee, eigenlijk ben je nog niet echt wijzer geworden dan, want dat het erg onrustig is in je hoofd wist je zelf al wel.
Nu weer wachten dan op de bloeduitslagen, spannend!
Wel fijn voor jou dat de meds opgehoogd worden, zal je idd vast meer rust gaan geven, dat heb je wel nodig!
Dan ook nog een mri uitslag in de planning, best spannend en intensief allemaal.

elvira (gast)
Kapitein
Kapitein

Berichtdoor elvira (gast) » 10 dec 2010 15:16

@jpc: oh, ja, dat kan ik me wel heel goed voorstellen, dat je nu snel van flitsen enzo (als je daarvoor gevoelig bent tenminste) schrikt en bang bent weer een aura te hebben... :(
Ik hoop voor je dat het met de tijd slijt en dat je met de tijd beter tussen aura en niet-aura kunt onderscheiden! Ook fijn dat je medicijnen opnieuw worden ingesteld, let er wel op dat de medicijnspiegel ook van je gewicht afhangt. (als je binnen een bepaalde tijd wat aankomt dan wel afvalt, dan daalt of stijgt je medicijnspiegel en dat heeft ook weer invloed... had mijn man tenminste: daar zijn medicijnen is hij wat kilo's aangekomen en op een gegeven was het teveel manlief voor de hoeveelheid medicijnen, waardoor hij weer aanvallen kreeg enzo ](*,) )
Knuffel!

nita
Luitenant
Luitenant

Berichtdoor nita » 29 dec 2010 18:41

@jpc ben benieuwd hoe het met je gaat!

Hendrina
Verkenner
Verkenner

Berichtdoor Hendrina » 29 dec 2010 20:25

Jeepeecee,
Hoe gaat nu zo met de medicijnen...?

Met mij zelf vorige week vrijdag koud en warm, keelonsteking, zondag diaree 2 dagen en vandaag nog erg last van de keel nog weinig trek in eten. Dit alles beinvloed zeker weer de epilepsie. Wie van jullie herkend dit..?

Verder wens ik jullie een gezegend uiteinde en een goed begin.

schelpje3
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor schelpje3 » 29 dec 2010 20:35

Sterkte jeepeecee, klinkt allemaal heel heftig en onzeker.
ben zelf een migraineklant, dus kan absoluut niet tegen geflikker van lichtjes e.d., maar ik val gelukkig niet weg.
Maar het is moeilijk te ontlopen !

jeepeecee
Kapitein
Kapitein
Contacteer:

Berichtdoor jeepeecee » 14 jan 2011 12:35

vorige week heb ik een mri gehad, en vandaag de uitslag. er is niets veranderd op de mri in vergelijking met vorig jaar. dus dat is op zich wel een geruststelling, dat de plekje niet groter is geworden. de bloedspiegel had hij ook binnen, en er was ruimte om de dosis van de medicijnen te verhogen. dit is dus al gebeurd. voorlopig over een half jaar terug komen, tenzij er tussentijds weer wat gebeurd. ik moet gewoon weer een beetje vertrouwen krijgen.
Afbeelding

Hendrina
Verkenner
Verkenner

Berichtdoor Hendrina » 14 jan 2011 12:58

jeepeecee
Suc6 met het wat meer vertrouwen krijgen wat betreft de aanvallen, en hoop dat je weinig aanvallen mag hebben nu de medicatie verhoogd is...

Zelf ben ik de laatste tijd nogal weer erg moe dit mede door de meerdere voorgevoelens van de laatste tijd. Dus voor mij ook even afwachten tot ik wnaar de neuro ga

ajl
Generaal
Generaal

Berichtdoor ajl » 14 jan 2011 13:29

Bah wat vervelend JPC dat je weer aanvallen hebt gehad ( zie het topic nu pas :oops: )! Kan uti de onderzoeken nu afgeleid worden dat je mogelijk de rest van je leven klachten kunt houden? Zou een eventuele volgende zwangerschap deze klachten weer kunnen verhevigen?
Sterkte hoor!

Jij ook veel sterkte Hendrina!

Tuinfluiter
Majoor
Majoor

Berichtdoor Tuinfluiter » 14 jan 2011 16:02

Jeepeecee: Toch fijn dat alles hetzelfde gebleven was en niet erger geworden is!
Kan me heel goed voorstellen dat je toch weer moet leren vertrouwen te krijgen.
Sterkte ermee hoor!

Hendrina: Moeilijk dat het maar niet op wil knappen bij je :?
Sterkte hoor!!

Terug naar “Archief”