Tuinfluiter schreef:Ze hebben bij CSenorm veel van die kanten lange vesten, vind het echt niets, net vitrage van oude mensen.
 Nu durf ik dus al niet meer te zeggen dat ik dat dus best leuk vindt en romantisch enzo!
 Nu durf ik dus al niet meer te zeggen dat ik dat dus best leuk vindt en romantisch enzo!Moderator: Moderafo's
Tuinfluiter schreef:Ze hebben bij CSenorm veel van die kanten lange vesten, vind het echt niets, net vitrage van oude mensen.
 Nu durf ik dus al niet meer te zeggen dat ik dat dus best leuk vindt en romantisch enzo!

Tuinfluiter schreef:Als ik dat geweten had Laura, dan had ik er voor je gekocht gister en op gestuurd naar je
 Maat 38/M voldoet denk ik wel
 Maat 38/M voldoet denk ik wel 
Utrecht Centraal vast wel... maar dan wordt het Hoogh CatherijneTuinfluiter schreef:Kweet niet of ze bij Centraal Station ook kleding verkopen
 ik heb me geabonneerd op de nieuwsbrief van CS, ik weet niet echt goed wat de kledingstijl is van de winkel en we hebben er dan ook niet echt zo'n winkel in de buurt.
  ik heb me geabonneerd op de nieuwsbrief van CS, ik weet niet echt goed wat de kledingstijl is van de winkel en we hebben er dan ook niet echt zo'n winkel in de buurt. Ze zitten echt heerlijk (warm).
 Ze zitten echt heerlijk (warm).

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 19 gasten