Kleding enzo... (3)

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

LauraC
Kolonel
Kolonel

Re: Kleding enzo... (3)

Berichtdoor LauraC » 03 dec 2010 12:49

Ik hoor 'm roepen ja! Galateiaaaa, Galateiaaaa :mrgreen: Wel erg leuk trouwens ;)

kwebbel
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor kwebbel » 03 dec 2010 13:20

mooie laarzen AG :D
en wauw wat een mooie jurk! Ik zou zoiets wel gaaf vinden maar ik kan niet zoveel schoenen aan ivm mijn steunzolen dus worden het laarzen en niet overal staan laarzen onder. Tenminste, niet die van mij... :P
¯`v´¯)
`•.¸.•´
¸.•´¸.•´*)
(¸.•´ (¸.•´*..¸¸.•´¯`• Groetjes...

Maneah
Sergeant
Sergeant

Berichtdoor Maneah » 03 dec 2010 13:50

Ja, leuke laarzen AG! Die zou ik ook nog wel aan m'n verzameling willen toevoegen :)

Ik vind Desigual zo'n leuk merk (maar wel duur).. 'k ga maar wachten op de uitverkoop, denk ik!
'Elk mens heeft zijn eigen waarde, zijn eigen glans, zijn eigen geheim...'

vpk
Majoor
Majoor

Berichtdoor vpk » 03 dec 2010 14:43

leuk jurkje galateia! ik heb em ook aangepast, stond erg leuk. wilde nog even wachten (was al in okt ofzo en heb in jan een feestje dus vond het nog iets te vroeg). nu vind ik deze ook wel leuk klik
toch binnenkort maar eens ff heen..
Zijn handen, jouw handen
jouw zorg, Zijn zorg!

Galateia
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor Galateia » 03 dec 2010 14:59

Ja, die is ook leuk! Ik wil ook dat rozige vestje dat je onder 'jouw' jurkje ziet afgebeeld. Maar die is nu ook nog een beetje duur...
Zolang de aarde kinderen geeft
die morgen moeten sterven
teveel zijn in hun eigen land
zullen zij hun namen kerven
in het hart van een vreemde

Evelien
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor Evelien » 03 dec 2010 17:28

waaaaaaaaaah uit m'n werk ff naar een winkelcentrum gegaan waar ze ook wel wat leuke winkeltjes hebben. k Heb nl. geen normale broeken meer (niet die goed zitten). En volgens mij begin ik shoppe nu toch wel leuker te vinden nu ik van maat 46 naar 42 ben gegaan. Een mooie broek gescoord.

Dit jurkje gekocht (bij de Hema) http://www.hema.nl/nl-nl/winkel/dames/r ... -(36382008).aspx
en dit vestje http://www.hema.nl/nl-nl/winkel/dames/t ... -(36371808).aspx

Ik dacht laat ik eens gek doen.

Net een legging en wat broeken besteld via internet.

Volgens mij heb ik toch wel n beetje de smaak te pakken van het shoppen en leuke kleding kopen :lol: (gelukkig heeft manlief daar geen moeite mee).

kirsten
Kapitein
Kapitein

Berichtdoor kirsten » 03 dec 2010 17:37

Die is zeker leuk Galateia. Ik ben echt gek op steps jurkjes, maar ik wacht echt tot de uitverkoop. Vorig jaar een kerstjurkje gekocht van de steps, die was afgeprijst naar 25 euro. Kijk dat is dan wel weer leuk.

Evelien
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor Evelien » 03 dec 2010 17:43

Steps heeft leuke dingetjes.... alleen ik pas er niet in (ook pas ik de grootste maat, ik heb een te dikke kont voor die jurkjes (van boven zit het goed)), dus nog meer afvallen. :wink:

Carpento
Luitenant
Luitenant

Berichtdoor Carpento » 03 dec 2010 19:05

Evelien schreef:waaaaaaaaaah uit m'n werk ff naar een winkelcentrum gegaan waar ze ook wel wat leuke winkeltjes hebben. k Heb nl. geen normale broeken meer (niet die goed zitten). En volgens mij begin ik shoppe nu toch wel leuker te vinden nu ik van maat 46 naar 42 ben gegaan. Een mooie broek gescoord.

Dit jurkje gekocht (bij de Hema) http://www.hema.nl/nl-nl/winkel/dames/r ... -(36382008).aspx
en dit vestje http://www.hema.nl/nl-nl/winkel/dames/t ... -(36371808).aspx

Ik dacht laat ik eens gek doen.

Net een legging en wat broeken besteld via internet.

Volgens mij heb ik toch wel n beetje de smaak te pakken van het shoppen en leuke kleding kopen :lol: (gelukkig heeft manlief daar geen moeite mee).

Je linkjes doen het niet:
linkje 1
linkje 2

Zo wel :wink:

*Annette*
Majoor
Majoor

Kleding enzo... (3)

Berichtdoor *Annette* » 03 dec 2010 19:34

Ik vind de mode ook niet echt alles op dit moment. Ik heb een tijdje geleden een rokje gekocht, ik vond hm zo leuk dat ik hm niet liet hangen, alleen ik heb me al suf gezocht naar iets erop. Maar het valt blijkbaar nog niet mee... Ik wil een truitje hebben in dezelfde kleur rose/paars van het rokje en dan een gebreide bolero erop maar ik wil misschien ook wel weer iets wat niet haalbaar is 8-[.

Verder moet ik nog even een paar warme vesten, leuke trui etc. En nog altijd wil ik een net stelletje voor de kerk. Laatst had ik een leuke rok gezien op een site, wil ik hm bestellen was die al uitverkocht. Nu zie ik weer een leuke is die er alleen nog maar in het maat 36 ](*,). Ik heb vorig jaar een nieuwe bruine hoed gekocht dus daar wil ik wel iets bijpassends bij.

Kleding voor een ander kopen vind ik 10x leuker als voor mezelf. Ik hou wel van netjes maar ook wel weer van sportief... Soms weet ik gewoon zelf niet wat leuk is en of het wel echt bij me staat.
Wat de toekomst brengen moge........

MissF
Generaal
Generaal

Berichtdoor MissF » 04 dec 2010 08:53

Wat een prachtige jurkjes! Maar wanneer doen jullie zoiets aan dan? Mijn man heeft ook het liefst dat ik dat soort jurkjes koop, en ik koop ze heel af en toe wel, maar weet dan niet wanneer ik ze aan moet. Op mijn werk is het totaal niet handig, en als ik gewoon een dag thuis ben ga schoonmaken enzo ook niet. En feestjes heb ik dan weer niet genoeg om die 80 euro eruit te halen. In de zomer doe ik trouwens eerder een jurkje aan, maar dan nog niet zo heel sjiek. Maar ik vind ze zo onwijs mooi!
Uw Woord is een Lamp voor mijn voet, en een Licht op mijn pad...

Galateia
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor Galateia » 04 dec 2010 08:58

Tja, wanneer trek ik zoiets aan? Uhm. Feestjes, maar dat zijn er natuurlijk niet veel. De feestdagen. Maar soms net zo makkelijk naar een verjaardag, hoor. Soms naar mijn werk, waarom niet? Maar goed, ik sta voor de klas op een middelbare school, dus dan kun je alles aantrekken. Een avondje naar het theater. Noem maar op.

Gewoon doen. Je kunt het wel eeuwig in de kast laten hangen, maar je kunt het ook gewoon aantrekken. Op zondag, waarom niet? Met een mooi vestje of een bolero kun je ook nog eens variatie aanbrengen, al naar gelang de gelegenheid.

Ik vind het gewoon leuk om de ene dag op mijn werk te verschijnen in een vrij eenvoudige broek met een simpel truitje erop en de volgende dag helemaal sjiek naar binnen te lopen :mrgreen:

Dus ik draag die dingen wel. Ik zat ook al te kijken: via marktplaats worden veel van die jurkjes te koop aangeboden en zijn ze vaak maar 1 keer gedragen - want ze worden als echte gelegenheidsdingen gezien, natuurlijk. Misschien moet ik me daar maar eens in storten. Daarom ga ik vandaag ook even passen bij de Steps, kijken welke maat ik moet kopen :mrgreen:
Zolang de aarde kinderen geeft
die morgen moeten sterven
teveel zijn in hun eigen land
zullen zij hun namen kerven
in het hart van een vreemde

kirsten
Kapitein
Kapitein

Berichtdoor kirsten » 04 dec 2010 13:42

Verjaardagen, zondagen, feestdagen, trouwerijen e.d. inderdaad. In de zomer heb ik wel vaak jurkjes door de weeks aan, maar in de winter inderdaad iets minder. Heb daarom ook 'maar' 2 winterjurkjes.

vpk
Majoor
Majoor

Berichtdoor vpk » 04 dec 2010 13:57

dat vestje is ook leuk ja galateia, ik denk dat bij dat jurkje die ik noemde de zwarte mooier staat.

ik heb in de zomer voor het eerst een jurkje aangehad, moest er erg aan wennen. maar ik vind het toch wel heel leuk staan. nu wil ik er graag 1 kopen voor het 25-jarig huwelijksfeest van m'n ouders in januari. (wel jammer, want dan wil ik 'm met de feestdagen nog niet aandoen..).
daarna zou ik 'm inderdaad aandoen op zondagen en eventueel andere feestjes. naar m'n werk of gewoon overdag thuis draag ik ook niet zoiets!

i.p. zou ik dus kunnen wachten tot de uitverkoop omdat ik m met de feestdagen nog niet nodig heb, alleen dan ben ik altijd bang dat ik 'm nergens meer kan vinden in de goede maat of dat ik geen bijpassend vestje ofzo meer kan vinden... dus dat durf ik dan niet zo goed..
Zijn handen, jouw handen

jouw zorg, Zijn zorg!

MissF
Generaal
Generaal

Berichtdoor MissF » 04 dec 2010 14:03

Ik wil voor de kerst eigenlijk een leuk jurkje hebben, liefst zwart. Het hoeft geen positie te zijn, want ik hou ook wel van jurkjes met een a-lijn heet dat geloof ik, die vallen toch ruim over je buik. Want die kan ik dan volgend jaar gewoon weer aan (die dingen bedekken zo lekker de boel ;) ). Maar heeft iemand een idee waar ik die vind? En dan ook nog een goedkoop? Mag wel lekker sjiek zijn.
Sowieso vind ik dat wel handig, dat je die modellen wel ziet, ook tuniekjes enzo, ik denk dat ik daar maar naar op zoek ga, in gewone kledingwinkels, want daar betaal je vaak veel minder voor dan echt positiekleding. Ik heb nog wel wat shirtjes enzo liggen voor de echte dikke-buik-weken, maar tot die tijd vind ik een beetje mooi toch wel fijn :D
Uw Woord is een Lamp voor mijn voet, en een Licht op mijn pad...

Terug naar “Archief”