Moderator: Moderafo's
jamillah schreef:Vanmiddag bij Samsamkinderkleding voor sjaal enzo geweest. Daar hingen nog wel skipakken. Ook tweedehands. Staan niet op de site maar ik weet zeker dat als je mailt je een fotootje krijgt en dat ze het op stuurt..
Zeker als je zegt dat je via mij op r site ben gekomen(Corine)
Galateia schreef:Iemand (TJ volgens mij?) gaf als tip een havermoutbadje. Maar wat moet ik me daarbij voorstellen? Een beetje havermout in het badwater, veel?
Lenny schreef:Heb ff gegoogled voor je:
Waterpokken: Vul je bad, pak een washandje en doe hierin havermout. Dompel het washandje met havermout enkele malen in het bad (badwater ziet "melk-wit"). Laat de waterpokken-patiënt hierin even baden. Eventueel de waterpokken even zachtjes "afdeppen" met het washandje. De waterpokken drogen na een paar daagjes helemaal in. En de jeuk verdwijnt !
Lenny schreef:jamillah schreef:Vanmiddag bij Samsamkinderkleding voor sjaal enzo geweest. Daar hingen nog wel skipakken. Ook tweedehands. Staan niet op de site maar ik weet zeker dat als je mailt je een fotootje krijgt en dat ze het op stuurt..
Zeker als je zegt dat je via mij op r site ben gekomen(Corine)
Ze mailde terug, bij haar inmiddels ook uitverkocht... Maar toch bedankt voor je tip!
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 29 gasten