Refowebkids deel 12

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

Lenny
Luitenant
Luitenant

Re: Refowebkids deel 12

Berichtdoor Lenny » 02 dec 2010 12:40

Ik wil echt een goed skipak voor dr, voor op de fiets. Heb nl. geen auto tot mn beschikking dus moet overal op de fiets heen. Dus daarom vind ik het wel belangrijk dat ze een goed pak heeft. 'k Probeer wel wat kan, lopend te doen want in de wagen zit ze tot dr neus in die voetenzak en heeft ze het heerlijk warm!

Sophie77
Kapitein
Kapitein

Berichtdoor Sophie77 » 02 dec 2010 13:14

@ Galateia: Beterschap voor je zoon! En jammer idd dat het feest niet door kan gaan zoals jullie het in gedachten hadden. Hopelijk wordt het toch gezellig!

Hier heeft het gesneeuwd vannacht, er ligt een laagje van een centimeter of 3, 4! Verder is er gelukkig veel minder wind als gisteren, dus ook een wat hogere gevoelstemperatuur. Heerlijk weer om naar buiten te gaan dus!

Lenny
Luitenant
Luitenant

Berichtdoor Lenny » 02 dec 2010 13:38

jamillah schreef:Vanmiddag bij Samsamkinderkleding voor sjaal enzo geweest. Daar hingen nog wel skipakken. Ook tweedehands. Staan niet op de site maar ik weet zeker dat als je mailt je een fotootje krijgt en dat ze het op stuurt..
Zeker als je zegt dat je via mij op r site ben gekomen 8) (Corine)

Ze mailde terug, bij haar inmiddels ook uitverkocht... Maar toch bedankt voor je tip!

Galateia
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor Galateia » 02 dec 2010 13:59

Iemand (TJ volgens mij?) gaf als tip een havermoutbadje. Maar wat moet ik me daarbij voorstellen? Een beetje havermout in het badwater, veel?
Zolang de aarde kinderen geeft
die morgen moeten sterven
teveel zijn in hun eigen land
zullen zij hun namen kerven
in het hart van een vreemde

Lenny
Luitenant
Luitenant

Berichtdoor Lenny » 02 dec 2010 14:06

Galateia schreef:Iemand (TJ volgens mij?) gaf als tip een havermoutbadje. Maar wat moet ik me daarbij voorstellen? Een beetje havermout in het badwater, veel?

Volgens mij moet je dan in een washandje havermout doen, dichtknopen en dat in het badje leggen. Maar weet het niet 100% zeker hoor!

Lenny
Luitenant
Luitenant

Berichtdoor Lenny » 02 dec 2010 14:08

Heb ff gegoogled voor je:
Waterpokken: Vul je bad, pak een washandje en doe hierin havermout. Dompel het washandje met havermout enkele malen in het bad (badwater ziet "melk-wit"). Laat de waterpokken-patiënt hierin even baden. Eventueel de waterpokken even zachtjes "afdeppen" met het washandje. De waterpokken drogen na een paar daagjes helemaal in. En de jeuk verdwijnt !

AikonGirl
Majoor
Majoor

Berichtdoor AikonGirl » 02 dec 2010 14:23

Sterkte, Galateia. Hier hadden we het een jaar geleden. Niets werkte echt, van die middeltjes.
Slapen deed ze bij ons in bed. Bij koorts wordt ze namelijk vaak schreeuwend/huilend wakker...

Hier ligt aardig wat sneeuw. (*censuur*. A'dam). Vind het ideaal, het skipakje.
Net naar de winkels gelopen. Ze blijft er lekker warm en droog in, ondanks dat ze de hele tijd slidings maakt. :puh:
Heb deze, in iets andere kleurstelling.
http://www.falconsportswearshop.nl/falcon-kids/kids-ski-suit/falcon-jr-skisuit-snowcape-magic-blue-check.html
Maar dan stopt de rits wel bij haar middel.

trijntjejohanna
Generaal
Generaal

Berichtdoor trijntjejohanna » 02 dec 2010 14:23

Lenny schreef:Heb ff gegoogled voor je:
Waterpokken: Vul je bad, pak een washandje en doe hierin havermout. Dompel het washandje met havermout enkele malen in het bad (badwater ziet "melk-wit"). Laat de waterpokken-patiënt hierin even baden. Eventueel de waterpokken even zachtjes "afdeppen" met het washandje. De waterpokken drogen na een paar daagjes helemaal in. En de jeuk verdwijnt !

zo doen wij dat inderdaad! lekker met het washandje er oveerheen

Galateia
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor Galateia » 02 dec 2010 14:33

Dan gaan we dat dalijk ook doen. Kunnen we hem daarna nog smeren? Moeten we het trouwens afspoelen? Kortom: wat te doen na het bad?

Sjonge, het is zo zielig. Hij is echt wel ziekig en voelt zich ellendig :(

ajl
Generaal
Generaal

Berichtdoor ajl » 02 dec 2010 16:27

Beterschap Galatiea! Kan je zoon niet eens even langskomen? Ik wil de waterpokken thuis nog wel hebben....hebben ze ze in ieder geval tegelijk gehad. :mrgreen:

Ik zou je zoon niet afspoelen na het badderen, maar niet gelijk insmeren. Een uur later maakt het volgens niet meer uit, dan heeft het zn werk kunnen doen.

jamillah
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor jamillah » 02 dec 2010 16:40

Lenny schreef:
jamillah schreef:Vanmiddag bij Samsamkinderkleding voor sjaal enzo geweest. Daar hingen nog wel skipakken. Ook tweedehands. Staan niet op de site maar ik weet zeker dat als je mailt je een fotootje krijgt en dat ze het op stuurt..
Zeker als je zegt dat je via mij op r site ben gekomen 8) (Corine)

Ze mailde terug, bij haar inmiddels ook uitverkocht... Maar toch bedankt voor je tip!

He balen zeg.. Welke maat heb je eigenlijk nodig?

ajl
Generaal
Generaal

Berichtdoor ajl » 02 dec 2010 17:00

Jammer had haar ook willen mailen vandaag. Dus als iemand nog een skipak maat 86 over heeft, hoor ik het graag.

Lenny
Luitenant
Luitenant

Berichtdoor Lenny » 02 dec 2010 17:06

Had 86 nodig, ik heb vanmiddag een leuke gekocht via Marktplaats! 30 euri's excl. verzenden, maar goed dan heb ik wel een leuke en hij is bijna niet gedragen.

Galateia
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor Galateia » 02 dec 2010 17:56

@ajl: we hebben hem net in een badje met havermout-washand ("grote theezak, mama!" :mrgreen: ) gezet en lekker afgedept. We gaan dan dalijk voor het slapen gaan pas smeren.

-Judith-
Luitenant
Luitenant

Berichtdoor -Judith- » 02 dec 2010 19:35

Ik zag bij Hans Textiel ngo ski-pakjes hangen! Vanaf maat 68 geloof ik

Terug naar “Archief”