Refowebkids deel 12

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

vpk
Majoor
Majoor

Re: Refowebkids deel 12

Berichtdoor vpk » 01 dec 2010 20:21

Sterretje schreef:Bij www.eigenwijsenzo.nl haal ik ook wel sportkleding. Anna Sofie haar skipak is er ook van (broek met bretels en een jas) Vaak als ze maat 86 kunnen hebben kun je ook wel 92 nemen.

erg mooi spul, maar die prijzen :shock: zelfs in de uitverkoop heb ik dat er niet voor over.. maar goed, ieder z'n ding natuurlijk :D

ik heb een skipak voor emmabeth die nog van m'n zusje is geweest (die is nu 15). niet helemaal meer actuele mode maar toch nog best leuk. knalgroen met rood en een beetje geel. voor die paar x dat ze maar in de sneeuw komt kan ze het daar prima mee doen.
al snap ik dat, als een kind echt meegaat op wintersport, je toch wel kiest voor iets betere kwaliteit.
Zijn handen, jouw handen
jouw zorg, Zijn zorg!

liefje
Majoor
Majoor

Berichtdoor liefje » 01 dec 2010 20:54

Sterretje bij de intratuin lagen van die klik ski`s voor kinderen..zou het zeker proberen hard valt ze toch niet in zo`n laag sneeuw..;-)

Galateia
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor Galateia » 01 dec 2010 20:58

LauraC schreef:Geen pokkies hier =D> Bij jou dan Galateia?

Yep, en het worden er steeds meer.
Zolang de aarde kinderen geeft
die morgen moeten sterven
teveel zijn in hun eigen land
zullen zij hun namen kerven
in het hart van een vreemde

trijntjejohanna
Generaal
Generaal

Berichtdoor trijntjejohanna » 01 dec 2010 21:03

paprikameisje2 schreef:ben ik de enige die nu skipakken overbodig vind? op school voor een frisse neus, amper tien min buiten rennen moet de halve klas in zo ding worden gehesen.... vind het nu zelf ook verre van lekker buiten, dus een duik in de asuto boodschappen, weer in de auto en lekker thuis blijven
overigems moet ik nu ook wel, marijn is enorm aan he thoesten, dus lijkt me niet verstandig om er met zo kereltje opuit te gaan...

alleen als je kind hele middagen buiten is lijkt mij zo pak wel wat... maar dat is aan die van mij toch niet besteed! die is lekker met de klei in de weer!

ik vind het ook overbodig!

gempa
Kapitein
Kapitein

Berichtdoor gempa » 01 dec 2010 21:05

ik heb ze voor die hele kleintjes wel gehad, want ze zitten toch 20 min heen en 20 min terug op de fiets, maar nu zijn ze wat ouder en dan ze gewoon een majo of hun pyama broek onder hun broek

Sophie77
Kapitein
Kapitein

Berichtdoor Sophie77 » 01 dec 2010 21:13

Is je zoon er ziek van, Galateia?

Over skipakken: Hier dragen de jongens er eentje bij het buiten spelen tot ze een jaar of 9, 10 zijn. Erna zijn ze (tweedehands) moeilijker te vinden of worden ze best duur. De oudsten spelen dus nu met een normale overall met daaroverheen een winterjas. Als baby/kleine peuter, trok ik ze in de winter ook altijd een skipak aan voor op de fiets, dat is echt wel nodig met een kleintje.
Een nieuwe, maat 140-146, heb ik ooit gekocht bij Scapino, voor zo'n 25 euro geloof ik. Voor de anderen betaalde ik tussen de 7,5 en 10 euro en ik kreeg er ook van mijn schoonzus.

Schaatsen kocht ik voor 2 kinderen het afgelopen jaar bij de Makro: 3 in 1 (skeelers, rolschaatsen en schaatsen). Ze zijn ook verstelbaar (3 of 4 maten). Ze bevallen prima.
Van die onderbinders heb ik bij een outlet vandaan, voor 5 euro per paar! Alleen de oudste heeft nog niks, maar we kunnen ook het een en ander lenen van m'n zusje als de 'nood' aan de man komt!

cornelia77
Luitenant
Luitenant

Berichtdoor cornelia77 » 01 dec 2010 21:26

Was vandaag op zoek naar snowboots. Ook zo onmogelijk. Overal uitverkocht in de maten die ik nodig had!
Skipakken hebben onze kinderen nooit gehad. En we fietsen toch echt elke dag. lekker dik aankleden, en dan thuis weer bij de warme kachel!

liefje
Majoor
Majoor

Berichtdoor liefje » 01 dec 2010 21:28

cornelia77 schreef:Was vandaag op zoek naar snowboots. Ook zo onmogelijk. Overal uitverkocht in de maten die ik nodig had!
Skipakken hebben onze kinderen nooit gehad. En we fietsen toch echt elke dag. lekker dik aankleden, en dan thuis weer bij de warme kachel!

Ook intratuin..hier nog veeeeeeel..

LauraC
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor LauraC » 01 dec 2010 21:28

Galateia schreef:
LauraC schreef:Geen pokkies hier =D> Bij jou dan Galateia?

Yep, en het worden er steeds meer.

:( Beterschap en sterkte!

Galateia
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor Galateia » 01 dec 2010 21:50

Hij is gelukkig vandaag gewoon heel blij geweest en er was eigenlijk niet zoveel aan de hand. Alleen de pokken in zijn haar jeuken echt heel erg. Verder hebben we spul gekocht, wat in de drogist echt werd aangeraden, een moeder kwam zelfs even vertellen, dat het echt fijn spul was. We zullen zien, we smeren ons suf, hopelijk heeft het effect. Hij heeft er in de loop van de dag wel heel wat bij gekregen en sommigen zijn al hele volle blaasjes geworden...

Die in zijn ellebogen en oksels zien er toch wel het vervelendst uit. Maar dat komt misschien ook wel omdat zijn huid daar een tintje lichter is en dan ziet het er weer heel anders uit. Met smeren schijnen we met een zaklamp op hem - vindt hij prachtig: "kijk mama, de maan! de maan!" - om goed te kunnen zien waar er uitslag en bultjes ontstaan en dan smeren we lekker :mrgreen:

Hopelijk voelt hij zich morgen ook gewoon goed!

liefje
Majoor
Majoor

Berichtdoor liefje » 01 dec 2010 22:42

Aaah haha...beterschap!

Galateia
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor Galateia » 02 dec 2010 06:40

Nou, hij was vannacht helaas echt wel ziek. Hij was ontzettend warm, hij had zeker weten koorts en hij werd wakker met enge dromen. Typisch voor hem: als hij ziek is, krijgt hij nachtmerries. Ik heb dus de halve nacht met een bezweet klein bundeltje in mijn armen gelegen, dat maar moeilijk weer in slaap kwam. Wel lekker geknuffeld, maar hij heeft heel onrustig geslapen. We zullen zien, vandaag, hopelijk was dat het echte 'zieke' gedeelte van het hele gebeuren.

Verder balen we wel. Voor zondag hadden we een leuke sinterklaasmiddag in de planning staan, mijn twee nichtjes zouden komen met broer en zus en mijn ouders. Maar ja, die komen nu niet, alleen mijn ouders. Mijn zwager heeft nog nooit waterpokken gehad en mijn nichtjes zijn nog heel klein. Dat is dus wel even balen, we wilden met onze kinderen samen Sinterklaas vieren en dat gaat niet door :(

Evelien
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor Evelien » 02 dec 2010 06:55

Het wat naar voor hem. Beterschap ermee.

En wat jammer dat het sinterklaasfeest in het water valt. heel sneu.

trijntjejohanna
Generaal
Generaal

Berichtdoor trijntjejohanna » 02 dec 2010 08:43

beterschap!

trijntjejohanna
Generaal
Generaal

Berichtdoor trijntjejohanna » 02 dec 2010 08:44

hier ligt nog steeds geen sneeuw :( op de sneeuwradar te zien zou het hier nu moeten sneeuwen... maar nee hoor!

Terug naar “Archief”