Refowebkids deel 12

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

vpk
Majoor
Majoor

Re: Refowebkids deel 12

Berichtdoor vpk » 25 nov 2010 20:24

leuke foto's weer van je boys tj.
erg gaaf dat shirt, vooral bij manoël, die zet zelf net zulke grote ogen op :lol:

mooie liedjes gempa en jedi.
inderdaad die schipje noemt vind ik ook erg mooi, zongen wij eerder altijd op kinderkoor.

recht op ouderschapsverlof heb ik dus nog niet, omdat ik nog geen jaar bij deze baas werk. maar vanaf april wel, dus dan zou ik het ook nog op kunnen nemen ook al is mijn kind dan bijna 2?
hmm, het overwegen waard misschien..
Zijn handen, jouw handen
jouw zorg, Zijn zorg!

Bumba
Kapitein
Kapitein

Berichtdoor Bumba » 25 nov 2010 22:16

Je kunt het opnemen voordat je kind 8 jaar wordt. Er geldt ook altijd dat je eerst ouderschapsverlof opneemt van het oudste kind.

trijntjejohanna
Generaal
Generaal

Berichtdoor trijntjejohanna » 25 nov 2010 22:20

vpk schreef:leuke foto's weer van je boys tj.
erg gaaf dat shirt, vooral bij manoël, die zet zelf net zulke grote ogen op :lol:
.

:lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

kamille1984
Sergeant
Sergeant

Berichtdoor kamille1984 » 25 nov 2010 22:45

onze jongste heeft al een week lang diarree. vorige week voor co bij de huisarts geweest, vandaag gebeld om te vragen of er een kweek van gedaan mocht worden.
maar de huisarts belde mij terug dat hij vermoed dat het lactose intolerantie is. heeft iemand hier ervaring mee en wat gaf je dan wel-niet?
ik geef nog steeds bv 2 a 3x dd

J.A.
Sergeant
Sergeant

Berichtdoor J.A. » 25 nov 2010 22:49

@Kamille: wij hebben er helaas ervaring mee, ik pb je even :D

paprikameisje2
Generaal
Generaal

Berichtdoor paprikameisje2 » 26 nov 2010 07:29

@kamile: moet je kijken bij bv topic. Daar zijn we net aan het bomen over allergieen! fijn dat er wat uitgekomen is, maar minder fijn dat het een allergie lijkt! sterkte er mee zeg!

trijntjejohanna
Generaal
Generaal

Berichtdoor trijntjejohanna » 26 nov 2010 10:26

kamille1984 schreef:onze jongste heeft al een week lang diarree. vorige week voor co bij de huisarts geweest, vandaag gebeld om te vragen of er een kweek van gedaan mocht worden.
maar de huisarts belde mij terug dat hij vermoed dat het lactose intolerantie is. heeft iemand hier ervaring mee en wat gaf je dan wel-niet?
ik geef nog steeds bv 2 a 3x dd

Matteo heeft er ook last van en die kan (kon) niks van melkproducten verdragen! we proberen het nu weer een beetje om te kijken hoe hij er op reageert..

trijntjejohanna
Generaal
Generaal

Berichtdoor trijntjejohanna » 26 nov 2010 10:27

Manoël lijkt ook ziek te worden :( hij heeft gister een keer overgeven en vanmorgen weer.. dan komt er echt met kracht een enorme plens melk uit :?

Schipje
Majoor
Majoor

Berichtdoor Schipje » 26 nov 2010 12:27

trijntjejohanna schreef:Manoël lijkt ook ziek te worden :( hij heeft gister een keer overgeven en vanmorgen weer.. dan komt er echt met kracht een enorme plens melk uit :?

Ach, wat zielig zeg zo'n kleintje! Beterschap voor hem!

MissF
Generaal
Generaal

Berichtdoor MissF » 28 nov 2010 20:54

Wow, wat wordt ons kind opeens een kerel zeg. Hij gaat echt praten, hele zinnen, supergaaf :D
Meestal bel ik even als ik op mijn werk ben, en Jurian zegt eerst niks, en als ik vragen stel antwoord hij braaf alles met 'ja'. Maar vanmorgen riep hij heel enthousiast: 'heeee, mama!' Smelt :D
En van de week 's morgens:' Papa is weg met auto' Ik stond helemaal verbaasd. Vanmiddag vertelde hij ook op zijn manier dat hij papa had verwacht aan zijn bedje. Mijn man zorgde dus al de hele dag voor hem, en na zijn middagslaapje (wat hij zowaar weer eens had gedaan) haalde ik hem opeens uit bed. Hij had mij helemaal nog niet gezien, dus keek hij heel verbaasd en zei iets van:' papa dan? mama hier?' haha, ik heb het hem maar uitgelegd, maar hij snapte er niks van ;) Dat arme kind ook met die werkende ouders ;)
Uw Woord is een Lamp voor mijn voet, en een Licht op mijn pad...

Jedi
Verkenner
Verkenner

Berichtdoor Jedi » 28 nov 2010 23:22

Leuk MissF, Jurian wordt al een hele kerel. Over een paar weken al weer jarig toch? In januari dacht ik.

Zijn er al Refowebkids geweest die in de sneeuw gespeeld hebben? Ik denk Michael al wel....of niet Lau?

Hier geeft de laatste verwachting voor morgen aan dat er lichte tot matige sneeuw zal vallen (iig in het zuiden van ons landje). Ben benieuwd. Laat het eerst maar lekker vriezen. Misschien horen we dan weer eens ''It giet oan'' =D>
Deo servire vera libertas

LauraC
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor LauraC » 29 nov 2010 12:09

@Jedi: als we nog in ons oude hui sin Schotland hadden gewoond dan waren we ingesneeuwd geweest. Hier bleef het bij 2 sneeuwballen (maar hij heeft het er nog over :mrgreen: ). Meneer was overigens voor het eerst sinds hij bij ons woont (dus dik 2,5 jaar) 's nachts wakker geworden, om 3.45 en 5.30 :shock: Loop er nu als een zombie bij :lol:

ajl
Generaal
Generaal

Berichtdoor ajl » 29 nov 2010 12:15

:shock: Nog nooit er 's nachts uit geweest? Bofferd! Trouwens half 6 is geen nacht, maar gewoon ochtend :lol: Succes om hem vandaag wakker te houden!

LauraC
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor LauraC » 29 nov 2010 12:17

ajl schreef::shock: Nog nooit er 's nachts uit geweest? Bofferd! Trouwens half 6 is geen nacht, maar gewoon ochtend :lol: Succes om hem vandaag wakker te houden!

Hij gaat zo naar school hahahaha! Half zes is bij ons doorgaans nog gewoon nacht hoor. Hij slaapt normaal van 18.30-na 7.00! Dus wat er nou was? Ik kreeg wel een verzoek voor 'lamp maken en Playmobil' :mrgreen:

trijntjejohanna
Generaal
Generaal

Berichtdoor trijntjejohanna » 29 nov 2010 14:57

hier waren ze vanmorgen half 6 wakker :shock:

Terug naar “Archief”