dit meisje is maanden geworden

Hier zijn geen woorden voor...........

Moderator: Moderafo's
kamille1984 schreef:is dat JdB? kzag gister bij mijn schoonouders de rouwadvertentie. kende hem van jaren geleden vd contactavonden van het LCJ. toen regelmatig contact gehad....
dan schrik je wel weer en wordt je weer stil gezet bij de vergankelijkheid vh leven! sterkte aan allen die hem kennen in welke vorm dan ook
jeepeecee schreef:kamille1984 schreef:is dat JdB? kzag gister bij mijn schoonouders de rouwadvertentie. kende hem van jaren geleden vd contactavonden van het LCJ. toen regelmatig contact gehad....
dan schrik je wel weer en wordt je weer stil gezet bij de vergankelijkheid vh leven! sterkte aan allen die hem kennen in welke vorm dan ook
idd, vanochtend is de begrafenis geweest. heel indrukwekkend, maar gelijkertijd ook hoopgevend en een getuigenis naar iedereen toe. was een hele fijne dienst, waar God aanwezig was.
Evelien schreef:Gecondoleerd Haai met dit verlies. Sterkte in de komende dagen.
En wat ontroerend die uitspraak.
pannenkoek schreef:Evelien schreef:Gecondoleerd Haai met dit verlies. Sterkte in de komende dagen.
En wat ontroerend die uitspraak.
*Annette* schreef:Gecondoleerd! Sterkte samen met je man en verdere familie!
Ik krijg kippevel van die uitspraak, wat gaat er soms dingen van mensen met een beperking uit!
Volgens mij mogen wij daar wel eens een voorbeeld aannemen...
Jedi schreef:Gecondoleerd Haai, veel sterkte de komende tijd, ook voor je man. Prachtig getuigenis van je schoonzus.
Jedi schreef:Gecondoleerd Haai, veel sterkte de komende tijd, ook voor je man. Prachtig getuigenis van je schoonzus.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 23 gasten