Moderators: Memmem, Moderafo's
Galateia schreef:Verkoop je er eigenlijk veel? Je blijft maar produceren, zeg! Ze zijn wel mooi, trouwens!
paprikameisje2 schreef:oooh ik vind dat modelletje zoooohooo leuk! stond die in de knippie oid?? wil zelf eigenlijk ook voor mij zo model maken...maar dan kom ik met dit patroon niet enorm ver!
vpk schreef:bedankt voor de reacties!paprikameisje2 schreef:oooh ik vind dat modelletje zoooohooo leuk! stond die in de knippie oid?? wil zelf eigenlijk ook voor mij zo model maken...maar dan kom ik met dit patroon niet enorm ver!
nee, ik ben in een stoffenwinkel geweest, daar hangen allemaal voorbeeldmodelletjes. (als ik het goed heb in memmem haar woonplaats).
als je dan stof koopt voor een bepaald modelletje krijg je het patroon er gratis bij, die kun je dan overtrekken en weer terugsturen.
maar ik heb m achteraf nog een heel eindje in moeten korten omdat ie veel te lang was, dus valt redelijk groot uit. je dochter is toch niet zo heel erg groot heb ik wel eens begrepen? misschien dat het voor haar best lukt en anders maak je em zelf toch iets ruimer dan het patroon? als je er belang bij hebt dan pb je adres maar, dan stuur ik het wel op.
Gebruikers op dit forum: Google [Bot] en 39 gasten