Refowebkids deel 12

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

Schipje
Majoor
Majoor

Re: Zwanger deel 9

Berichtdoor Schipje » 22 nov 2010 10:13

Mooie foto's stip! Galateia gefeliciteerd met je brillenaanwinst (waarschijnlijk)! Miss f dat is toch niet normaal zeg zo'n slaapkop! :-)

ajl
Generaal
Generaal

Re: Refowebkids deel 12

Berichtdoor ajl » 22 nov 2010 10:32

Geen wonder dat hij 's middags niet meer hoeft te slapen...haha. Hij is anders nauwelijks wakker. Ik wilde dat mijn kinderen dat eens deden, momenteel liggen die voor 6 uur te gieren van het lachen in bed.

AikonGirl
Majoor
Majoor

Berichtdoor AikonGirl » 22 nov 2010 10:51

Liggen ze samen op één kamer? Dat ze tegelijk wakker worden?

Hier was 't vanmorgen al om 07.15. Gelukkig was mijn man nog thuis, dus ik hoefde nog niet uit bed.
Dat vind ik namelijk al vroeg. 8-[

liefje
Majoor
Majoor

Berichtdoor liefje » 22 nov 2010 11:33

Whaha Galateia gelukt dus! :mrgreen:

Wat is Nieke een mooi fijn meisje Stip.

MissF
Generaal
Generaal

Berichtdoor MissF » 22 nov 2010 11:52

haha, het is lang niet elke ochtend zo laat hoor ;) Het is vaak genoeg gewoon half 8. Is ook al lekker natuurlijk :D
Maar juist op dagen dat hij laat opstaat, slaapt hij 's middags nog een poosje. Als hij naar het kdv gaat, en om kwart voor 7 uit bed wordt gehaald, dan slaapt hij vaak niet.

Maar 6 uur lijkt me helemaal niks ;)
Uw Woord is een Lamp voor mijn voet, en een Licht op mijn pad...

ajl
Generaal
Generaal

Berichtdoor ajl » 22 nov 2010 12:04

AikonGirl schreef:Liggen ze samen op één kamer? Dat ze tegelijk wakker worden?

Hier was 't vanmorgen al om 07.15. Gelukkig was mijn man nog thuis, dus ik hoefde nog niet uit bed.
Dat vind ik namelijk al vroeg. 8-[

Nee, liggen niet samen op 1 kamer. (pas wel een paar nachten toen het huis gestukt moest worden, dat was helemaal lachten, gieren, brullen en zaten ze 's morgens met wallen onder hun ogen aan tafel :wink: ) . Ze hebben nu door dat als ze hard roepen dat ze elkaar kunnen hogen. Hugo begint met Catoooootje en dan gilt zij terug. :lol: Niet elke ochtend hoor, maar wel regelmatig.

Half 8 halen wij nooit, ben blij als ze half 7 halen, dan hebben wij echt uitgeslapen.

Sterretje
Moderator

Berichtdoor Sterretje » 22 nov 2010 12:21

@ Stip: Lief!!

Hier slaapt madam sinds het verzetten van de klok tot ongeveer 7.15/7.30 (eerst dus tot 8.30.... ](*,) )
Maar ik laat haar gewoon liggen en dan rekken we wel tot 8.30. Ze vraagt eerst of ze er uit mag, als we daar niet op reageren gaat ze spelen, zingen enz.. En soms, als ze al om 7.00 wakker is en ik haar wat water geeft gaat ze daarna weer dommelen/slapen.
Maar voor 8.00 haal ik haar er nooit uit.
Time flies when you have none!

vpk
Majoor
Majoor

Berichtdoor vpk » 22 nov 2010 13:21

Mooi Stip!! gaat het goed met jullie?

hier wisselend. vorige week was ze een paar x om 6uur wakker maar das wel extreem vroeg voor dr... dan neem ik haar even bij me in bed tot ze in slaap valt, of mij in m'n ogen/neus gaat prikken en aan m'n oren trekken, dan gaat ze weer in haar eigen bed en slaapt ze meestal nog wel even! vanmorgen schrok ik zelf om 9 uur wakker van haar :oops: , dus ze kan ook wel heerlijk uitslapen gelukkig! meestal gaan wij er tussen 8 en half 9 uit samen.
Zijn handen, jouw handen
jouw zorg, Zijn zorg!

ajl
Generaal
Generaal

Berichtdoor ajl » 22 nov 2010 13:38

:shock: Wat staat iedereen laat op! Ik sta zelf door de weeks ( als ik moet werken) altijd om 6.00 uur op en ook op andere dagen max om 7.00 uur. Ik heb genoeg te doen op een dag.

J.A.
Sergeant
Sergeant

Berichtdoor J.A. » 22 nov 2010 13:43

Wij gaan altijd om 7 uur uit bed door de week,
maar vaak zijn de kinderen al tussen 6 en half 7 wakker,
veel te vroeg, maar ja, je doet er niets aan!

Stip, wat een lief meisje zeg! Geniet ervan!!

MissF
Generaal
Generaal

Berichtdoor MissF » 22 nov 2010 13:46

Haha, ik slaap graag uit ;) Zoveel heb ik niet te doen met 1 kind. We zijn in een half uur klaar met aankleden en ontbijten, en dan ligt de hele dag voor ons. Vaak doe ik 's morgens wat in mijn huishoudentje, maar vanmorgen heb ik bijvoorbeeld een enorme berg was gestreken en ook alles beneden schoongemaakt. Daarna ben ik nog gaan naaien. Nu heb ik dus nog de hele middag voor andere dingen. Maar als ik dan 3 dagen achter elkaar vrij ben, dan ben ik blij dfat we niet om 7 uur naast ons bed staan, dan ga ik me absoluut vervelen.

Jurian ligt nu al een uurtje in bed, maar slapen, ho maar ;) Het is groot feest boven, inclusief springen en dansen in zijn bed (ik begrijp dan toch niet dat er mensen zijn die hun kind voor hun 2e verjaardag in een groot bed leggen, of die kindjes moeten zo onwijs lief zijn dat ze er niet uitkomen ;) ) Ideaal dat ledikantje. Hij vindt het vaak wel heerlijk, even lekker rustig met alleen zijn doekje en duim. Maar ik haal hem er zo maar weer uit, voor alles gesloopt is in dat bed (hij springt nogal graag, en laat zich dan op zijn billen vallen, maar met alleen een lattenbodem werkt dat neit zo fantastisch ;) )
Uw Woord is een Lamp voor mijn voet, en een Licht op mijn pad...

Sophie77
Kapitein
Kapitein

Berichtdoor Sophie77 » 22 nov 2010 13:48

Zelf sta ik om kwart voor 7 op, omdat de oudste om 10 over 7 de deur uitgaat. Vorig jaar, toen alle kids nog op de basisschool zaten, ging ik er in de winter altijd om half 8 uit, 's zomers vaak wat eerder. De kids mogen uit bed als de oudste vertrokken is, maar vaak zijn ze al veel eerder wakker.

ajl
Generaal
Generaal

Berichtdoor ajl » 22 nov 2010 13:56

Ik ben zelf ook een ochtendmens, dus vind het niet erg om vroeg op te staan. Drie dagen vrij achter elkaar ben ik nooit ( dat is volgens mij toch wel een voordeel als je in de zorg werkt!). Door de week ben ik op woensdag en vrijdag vrij. Momenteel is het pijnhoop, omdat ik uren in moet halen ivm ziekte kinderen, dus ik werk nu een volle werkweek. Daarnaast nog het huishouden, dus wel aanpoten.

Enne over het grote bed. Onze zoon ligt nu al een paar maanden in een groot bed, maar is er nog nooit uitgekomen. Hij roept 's morgens als hij wakker is. Voordat hij het bed kreeg hebben wij daar afspraken met hem over gemaakt en hij houdt zich er tot nu toe volledig aan. Aangezien hij naast een ondeugend mannetje ook wel erg plichtsgetrouw is, gaat het prima.

liefie
Generaal
Generaal

Berichtdoor liefie » 22 nov 2010 14:25

Afbeelding

Mevrouw wil al een hele dag niet slapen (is gelukkig niet vervelend) en net lagen we samen op de bank (ik te lezen en zij te spelen) tot dat ze mijn vinger pakte en die in haar mond stak om er op te zuigen en nog geen minuut later lag ze in diepe slaap :mrgreen: :8>

Haai
Kolonel
Kolonel
Contacteer:

Berichtdoor Haai » 22 nov 2010 14:30

Wat een heerlijk gezicht, liefie! Timon viel zo vorige week ook naast mij op de bank in slaap. Gevolg was wel dat ie 'savonds pas 22 uur sliep 8-[

Terug naar “Archief”