Haha, ik slaap graag uit

Zoveel heb ik niet te doen met 1 kind. We zijn in een half uur klaar met aankleden en ontbijten, en dan ligt de hele dag voor ons. Vaak doe ik 's morgens wat in mijn huishoudentje, maar vanmorgen heb ik bijvoorbeeld een enorme berg was gestreken en ook alles beneden schoongemaakt. Daarna ben ik nog gaan naaien. Nu heb ik dus nog de hele middag voor andere dingen. Maar als ik dan 3 dagen achter elkaar vrij ben, dan ben ik blij dfat we niet om 7 uur naast ons bed staan, dan ga ik me absoluut vervelen.
Jurian ligt nu al een uurtje in bed, maar slapen, ho maar

Het is groot feest boven, inclusief springen en dansen in zijn bed (ik begrijp dan toch niet dat er mensen zijn die hun kind voor hun 2e verjaardag in een groot bed leggen, of die kindjes moeten zo onwijs lief zijn dat ze er niet uitkomen

) Ideaal dat ledikantje. Hij vindt het vaak wel heerlijk, even lekker rustig met alleen zijn doekje en duim. Maar ik haal hem er zo maar weer uit, voor alles gesloopt is in dat bed (hij springt nogal graag, en laat zich dan op zijn billen vallen, maar met alleen een lattenbodem werkt dat neit zo fantastisch

)
Uw Woord is een Lamp voor mijn voet, en een Licht op mijn pad...