Moderator: Moderafo's
trijntjejohanna schreef:Galateia schreef:Ik vind hem mooi, Jannoek! Ziet er wel supersonisch uit, zeg![]()
Ik vind alleen wel, dat in van die moderne gevallen vaak zo weinig ruimte is om van alles onderin op te bergen. Als je voor een boodschap gaat, of wat dan ook, dan past er zo weinig in. Mijn zus heeft ook zo'n hypermoderne en die loopt daar ook tegenaan. Waar laat je al je spullen, je eigen tas, je luiertas?
Gefeliciteerd, trouwens! Leuk, zeg. En spannend allemaal!
onder in de bugaboo past een hele hoop!
AikonGirl schreef:Mja, maar zie dat er maar eens onder te krijgen, als het wiegje er op staat.
Wat een gepruts.
gefeliciteerd! hier bij de 2e en 3e ook meer angst!BigSmile schreef:Hallo dames,
Ik vroeg me even iets af. Sinds vorige week weet ik dat ik zwanger ben van de 3e. Het is nog heel pril allemaal, dus ik heb het alleen de naaste familie verteld. Maar wat ik merk aan mezelf is dat ik eigenlijk heel bang ben voor een miskraam. Dat gevoel heb ik bij de eerste twee zwangerschappen helemaal niet gehad. Herkent iemand dit??
Liefs,
BigSmile
BigSmile schreef:Hallo dames,
Ik vroeg me even iets af. Sinds vorige week weet ik dat ik zwanger ben van de 3e. Het is nog heel pril allemaal, dus ik heb het alleen de naaste familie verteld. Maar wat ik merk aan mezelf is dat ik eigenlijk heel bang ben voor een miskraam. Dat gevoel heb ik bij de eerste twee zwangerschappen helemaal niet gehad. Herkent iemand dit??
Liefs,
BigSmile
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 18 gasten