Moderator: Moderafo's
Evelien schreef:Ik hoop dat hij snel weer werk krijgt.
LauraC schreef:Heb gisteren de meterstanden door gegeven aan het energiebedrijf en wat ben ik geschrokkenOndanks dat het in Schotland veel kouder was, verbruiken we nu minstens 3 keer zoveel energie
kamille1984 schreef:LauraC schreef:Heb gisteren de meterstanden door gegeven aan het energiebedrijf en wat ben ik geschrokkenOndanks dat het in Schotland veel kouder was, verbruiken we nu minstens 3 keer zoveel energie
kloppen je meterstanden wel tav vorig jaar? word er niet stiekum afgetapt?
kwebbel schreef:Bij welke verzekering zitten jullie? Wij hebben momenteel Prolife (Agis) maar ik denk er hard over na om over te stappen. Het scheelt p.p. wel 30 euro per maand als ik overstap! En dan ben ik nog goedkoper uit dan de premie van dit jaar! Laat maar horen
ik ga niet speciaal naar een Christelijk ziekenhuis of artsen. Ik vind het wel belangrijk als een arts (ongeacht welke functie en achtergrond) mijn wensen qua abortus en behandelingen respecteerd. ik wil gewoon geen abortus en als ik ergens niet voor behandeld wil worden dan wil ik gerespecteerd worden. Maar ja, daar ben je nog altijd zelf bij. Ik ben nu niet in zo'n toestand dat ik dat niet zelf kan beslissen. En Agis vergoedt inderdaad ook gewoon bepaalde dingen dat ik denk van tsja.... blijkbaar toch één pot nat daarzo.ajl schreef:huh...zijn er christelijke zorgverzekeraars? Daar heb ik nog nooit van gehoord.
Waarom zou je kiezen voor een chr zorgverzekeraar? Als abortus en euthenasie niet vergoed worden, moet deze verzekering toch juist goedkoper zijn ( minder kosten neem ik aan). Hoe doe je dat dan verder? Ga je ook alleen naar een chr ziekenhuis of laat je je wel eventueel behandelen door een arts die deze behandelingen wel uitvoert.
NdW schreef:Maar Prolife is een onderdeel van Agis. Het schijnt allemaal in één pot te komen en Agis vergoedt wel abortussen en euthanasie. Dus ja...
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 16 gasten